نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
۴ |
۲
هروویه میلیچ در آستانه تمدید قرارداد با استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع کروات تیم استقلال به زودی قرارداد جدیدی را با این تیم امضا می‌کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مدیران باشگاه استقلال تهران در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان به دنبال افزایش مدت همکاری با یکی از بازیکنان باکیفیت این تیم هستند و از این رو مذاکراتی را با هروویه میلیچ کروات انجام داده‌اند.

آبی پوشان تهرانی که روز گذشته در بازی هفته چهارم مقابل پیکان تهران قرار گرفتند پس از تساوی با تیم تحت هدایت مهدی تارتار قرار است خبر تمدید قرارداد همبازی‌شان را به زودی بشنوند.

میلیچ ۳۱ ساله که از تابستان گذشته با نظر آندره آ استراماچونی به استقلال ملحق شده تا به امروز یکی بازیکنان مورد اعتمادکادرفنی و همینطور یکی از معدود بازیکنان غیربومی است که در این تیم به میدان رفته است و رضایت از عملکرد او موجب شده تا شرایط مذاکره برای تمدید قرارداد با او صورت بگیرد.

از این رو قرار است باشگاه برای نشان دادن حسن نیت جهت ادامه همکاری با این مدافع که چند ماه پیش به دلیل عدم دریافت مطالباتش در آستانه جدایی هم قرار گرفته بود، بخشی از قراردادش را طی ۴۸ ساعت آینده پرداخت کند.

مذاکرات اولیه بین میلیچ و باشگاه برای تمدید قرارداد صورت گرفته است و صحبت‌هایی هم مطرح شده است اما هنوز مذاکره نهایی انجام نشده و پرداخت بخشی از مطالبات او می‌تواند یک اتفاق مثبت برای ورود طرفین به فاز جدید مذاکرات باشد.

قرار شده پس از پرداخت مطالبات میلیچ طی ۴۸ ساعت آینده جلسه جدیدی برگزار شود و شروطی که قرار است این بازیکن در صورت لزوم مطرح کند از سوی خودش و مدیربرنامه‌اش به باشگاه اعلام شود.

تلاش مدیران باشگاه برای ادامه همکاری با این بازیکن باکیفیت از نگاه هواداران ادامه دار خواهد بود تا در نهایت این بازیکن که در تابستان پیش رو قراردادش خاتمه می‌یابد دست کم برای یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم استقلالی هستم IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    هر سال کیسپنالتی قهرمان نقل انتقلات میشه اخر فصل هم قهرمان ورزش برای سلامتی خخخ
  • محمدم IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    ماشلله . . . .چه میکنه بابا مسعود . . خونه رو هم که براش گرفتین....فک کنم اینا پول هایی که از پوفک(پفک)آبی در اوردن
  • artaa IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    فکری به درد استقلال نمی خورد این همه بازیکن خوب روی نیمکت نشسته اونوقت آقای فکری مثل مجسمه مات بازی شده وقتی تعویض میکنه مدافع میفرسته تو زمین ، تیم نفسش بریده بعد نمی دونم چرا تعویض نمیکنه چرا از 5 تعویضش استفاده نمیکنه , واقعاً ترسوه چرا به مهدی پور بازی نمیده، حیف این تیم پرمهره که افتاده دست این {...} مشخص شد که دلیل نتیجه گیری فکری در سال های قبل حضور فاضلی در کنارش بوده و گرنه خودش چیزی بارش نیست
  • ! IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    اینو فراری میدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی