نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
۲ |
۵
حرف آخر| می‌دانیم حال ورزش خوب نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

می‌دانستیم که نمایندگان مجلس قصد استیضاح وزیر ورزش را داشتند. می‌دانستیم که آنها از عملکرد وزیر راضی نبودند و نیستند. می‌دانستیم چند اتفاق خاص در ورزش صدای اعتراض نمایندگان را بلند کرده است.

خبرورزشیعلی جوادی؛ رئیس کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی با وزیر ورزش گفت: «پاسخ‌های وزیر ما را قانع نکرد. باید بگویم حال ورزش خوب نیست...»

می‌دانستیم که نمایندگان مجلس قصد استیضاح وزیر ورزش را داشتند. می‌دانستیم که آنها از عملکرد وزیر راضی نبودند و نیستند. می‌دانستیم چند اتفاق خاص در ورزش صدای اعتراض نمایندگان را بلند کرده است. و مهمتر از همه اینکه می‌دانستیم و می‌دانیم حال ورزش ما خوب نیست. همه اینها را می‌دانستیم و می‌دانیم‌ اما اینکه در این چند ماه باقیمانده از دولت، چه باید کرد تا حال ورزش از این بدتر نشود، مهم‌ترین تصمیم است. هر یک از ما به فراخور نقش و اثرگذاری‌مان باید کاری کنیم که روزگار ورزش از این سیاه‌تر نشود. هر یک از ما باید قدمی برداریم تا اتفاقات ناخوشایندی که در چند رشته از جمله فوتبال افتاد، تکرار نشود یا به رشته‌های دیگر سرایت نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عوام IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    وزارت ورزش و همراهانشان درک بسیار خوبی از وضعیت داشته و بخوبی راهنمایی و مشورت داده شدند "مستقیم و بدون واسطه از پرسپولیس حمایت کنید هر چه جام خواست بدهید کاری هم با حق و انصاف و مرام ورزش و ورزشکاری نداشته باشید مطمئن باشید بخاطر اینکار مورد حمایت میلیونی هواداران جوان و پرشور پرسپولیس قرارخواهید گرفت کسی هم به باقی وظایف کار ندارد اگرفلان ورزشکار و ستاره مهاجرت کرد یا فلان ورزشکاران دوپینگی شدند ملالی نیست اگر قراردادهای آنچنانی با بازیکنان و مربیان خارجی بسته شد و با دلار فلان قیمت بیت المال و جیب ورزش را خالی کردیم باز هم خیالی نیست مهم سنگر است پشت سنگر پرسپولیس باشید تا عاقبت بخیر شوید البته از نوع سیاسی اش .
    • ابرام US ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      کا العوام کا لانعا م بل هم اضل سبیلا .................... و ...... تو نیز حدیث مفصل بخوان ازین مجمل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی