چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
۳ |
۵
مسعود ریگی: همه چیز به خیر گذشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک استقلال گفت: فرزاد حاتمی عمدی نداشت. او با سرعت سمت من آمد و نتوانست خودش را کنترل کند. فکر نمی‌کنم این مسئله چندان بزرگ باشد

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ در دقایق پایانی بازی استقلال برابر پیکان اتفاق تلخی رخ داد، جایی که کتف مسعود ریگی در برخورد با فرزاد حاتمی در رفت و هافبک آبی‌ها با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. بعد از این اتفاق اینطور عنوان شد که ریگی با مصدومیت شدید روبه‌رو شده و نمی تواند برای مدت طولانی برای استقلال بازی کند.

با این حال ریگی با تکذیب این خبر گفت: مصدومیت من چندان جدی نیست و خدا را شکر همه چیز به خیر گذشت. وقتی از زمین بیرون آمدم پزشکان تیم نتوانستند کتف من را جا بیندازند و به همین دلیل هم فوری به بیمارستان منتقل شدم.

ریگی ادامه داد: خوشبختانه پزشکان تیم خیلی زود کتف من را جا انداختند و مشکلی وجود ندارد. همانطور که گفتم همه چیز به خیر گذشت و به زودی می‌توانم در تمرین استقلال شرکت کنم.

هافبک استقلال در مورد اینکه گفته شد حاتمی او را از عمد زده است گفت: فکر نمی‌کنم و بنده خدا فرزاد عمدی نداشت. او با سرعت سمت من آمد و نتوانست خودش را کنترل کند. فکر نمی‌کنم این مسئله چندان بزرگ باشد و در فوتبال اینگونه برخوردها پیش می‌آید.

ریگی در پایان صحبت‌های خود گفت: بعد از بازی بچه‌ها به من گفتند که حاتمی قصد عذرخواهی داشت ولی خب من در بیمارستان بودم. باز هم می‌گویم مشکل خاصی وجود ندارد و همه چیز به خیر گذشت. انشاالله بتوانم در بازی‌های بعدی به استقلال کمک کنم.

مصدومیت مسعود ریگی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    بازیکن بی حاشیه واقعا مشخصه
  • آبی IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    پسر تو چقدر خوبی کم حرف و پرتلاش درسته که حاتمی عمدی نزد اما خیلی بی احتیاطی کرد داور شاید صحنه رو ندیده باشه اما کمکها حتما دیدن و این حرکت کارت قرمز داشت
  • 6 IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    اما بقیه کیسه ها خوبرهوچیگری دراوردند و موج سواری کردن خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی