نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پیروز قربانی: افرادی هستند که لگد به گربه نزدند اما نظر فنی می‌دهند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیروز قربانی مربی تیم فوتبال سایپا گفت: یکی از دلایل عمده پروبال گرفتن این جریان‌ها، بازیکنان، مربیان و پیشکسوتان ضعیف هستند و دوست دارند از آن‌ها در فضای مجازی تعریف و تمجید شود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پیروز قربانی در خصوص اثرات مخرب صفحات و کانال‌های فضای مجازی روی فوتبال ایران صحبت هایی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

*در هیچ جای دنیا یک تیم پر طرفدار این همه کانال و صفحه داشته باشد که به اسم آن تیم فعالیت کنند. نظارتی روی آن‌ها وجود دارد اما متأسفانه در ایران هیچ نظارتی نیست. شما تیم استقلال را ببینید؛ شاید در اینستاگرام بالغ بر ۱۰۰ صفحه وجود داشته باشد که همه هم کارشناس هستند و نظر فنی می‌دهند!

*این روزها هر آدمی که هیچ سررشته‌ای از فوتبال ندارد نظر می‌دهد. به نظرم کسی با فوتبال دیدن نمی‌تواند متخصص فوتبال باشد ولی متأسفانه در فضای مجازی آدم‌هایی هستند که لگد به گربه نزده‌اند اما نظر فنی می‌دهند و این خیلی بد است.

*آدم‌های قوی به هیچ عنوان اسیر فضای مجازی نمی‌شوند. یکسری آدم‌های ضعیف هستند که دوست دارند از آن‌ها در فضای مجازی تعریف و تمجید شود. عده‌ای هستند که محبوبیت‌شان در حد همین اینستاگرام است و باعث بالا و پر داده شدن به این فضاها می‌شوند. متأسفانه ما اگر چه در فوتبال‌مان آدم قوی زیاد داریم اما آدم ضعیف هم خیلی داریم.

*در ماجرای استراماچونی و خیلی از مسائل دیگر همه دیدند که چه اتفاقاتی افتاد. موجی راه افتاد و هر کسی به نفع خودش سوار آن شد و متأسفانه آدم‌هایی هم که واقعیت را گفتند مورد شدیدترین هجمه‌ها قرار گرفتند. باید برخورد کاملی با این جریانات بشود. خود باشگاه‌ها هم باید نظارت‌شان را روی این کانال‌ها و صفحات که به اسمشان فعالیت دارند، بیشتر کنند.

*در بین پیشکسوتان استقلال افرادی هستند که طوری برخورد می‌کنند انگار ۴۰ سال در این تیم بوده‌اند. آن‌ها یکسری خوراک غلط به مردم می‌دهند و این اصلا درست نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عربده جو US ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    معمولا خواننده ام ولی اینجا باید به این کیس کش دوزاری بگم که ادبیات آزار حیوونا رو از کلامت خارج کن. خدا بشکنه اون پایی که به گربه یا سگ لگد بزنه.
    • ابرام US ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      ============================= عربد ه جو ٬ پارسی را پا س بداریم و در نگارش آن دقت کنیم ======================== *** اگر گربه ای را لگد میزنی ......و یا یک « تیپا »بر سگی میزنی *** ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ***به آنجای خود اندکی فکر کن ..... ببین بار دیگر لگد میزنی؟!*** *************************************************************************************************************************** *** چرا « کیسه» را « کیس» آورده ای؟ ...... دو سوراخ « هه» را نیا ورده ای ؟**** ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ *** اگر« گرَدنِ» «کیسه »را « بشکنی» ........... «دو زاری» که نه « فتنه » آ ورده ای****
    • کمال خوش سخن IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      @ابرام سامانه شاد و درس و مشقت تعطیل شده اومدی اینجا؟
    • ابرام US ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      کمال « خوش سخن» در من اثر کرد ........ وگر نه من سر « مشقم » که هستم
    • آریهان DE ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      با نظرت موافقم. یعنی هر مس به یه حیوان لگد بزنه حق نظر داره اقای قربانی؟ افسوس از اینهمه بی سواد در مملکت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی