نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حسین فرزامی: استقلال «مدیرعامل» می‌خواهد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: آقایان این‌قدر حواس‌شان به پرسپولیس گرم است که دیگر فرصت نمی‌کنند به تیم دیگری که زیرمجموعه‌شان است، توجه کنند.

خبرورزشیچهره‌ها؛ حسین فرزامی، پیشکسوت باشگاه استقلال و از مدیران اسبق این مجموعه از بلاتکلیفی این باشگاه در حوزه مدیریت ابراز تعجب کرد و این وضعیت را به ضرر تیم ‌دانست.

چرا کسی برای باشگاه استقلال مدیرعامل انتخاب نمی‌کند؟
آقایان این‌قدر حواس‌شان به پرسپولیس گرم است که دیگر فرصت نمی‌کنند به تیم دیگری که زیرمجموعه‌شان است، توجه کنند. اینکه به فکر نماینده کشورمان در فینال لیگ قهرمانان آسیا باشیم بد نیست ولی باید این را در نظر گرفت که نایب‌قهرمان فصل قبل لیگ برتر هم در بدترین شرایط به این عنوان رسید و با مجموعه‌ای از اشتباهات مدیریتی و مسائل این‌چنینی توانست رتبه‌ای درخور به دست بیاورد. این برای مجموعه وزارت ورزش باید خیلی مهم باشد که هر دو تیم تحت نظرش یکی قهرمان شده و دیگری نایب‌قهرمان.

یعنی معتقدید وزارت ورزش آنچنان که باید و شاید به استقلال اهمیت نمی‌دهد؟
نه که نمی‌دهد! اگر اهمیت می‌داد که حال و روز این باشگاه در طول این چند سال به‌ویژه فصل نوزدهم این نمی‌شد. با این همه من مانده‌ام الان چرا برای استقلال مدیرعامل تعیین نمی‌شود. این نبود مدیر به همه تیم ضربه می‌زند. سرپرستی که نشد مدیریت. باشگاهی به این عظمت مدیرعاملی قدر و کاربلد لازم دارد تا این تیم خوبی که امسال جمع شده را به سمت و سوی قهرمانی ببرد.

گفته شده این مسئولیت به اعضای هیئت ‌مدیره سپرده شده است؟
این هم خوب است ولی باید دید اعضای هیئت ‌مدیره را چه کسی تعیین کرده و گوش به فرمان چه کسی هستند. وقتی آنها بدون اجازه آب نمی‌خورند و هر کاری می‌کنند با اطلاع رئیس مجمع است، دیگر مشخص می‌شود که چرا این‌همه تعلل در کار به‌وجود آمده است.

گفته می‌شود کسی حاضر نیست برای مدیرعاملی جلو بیاید! شما این را شنیده‌اید؟
تا بخشی از این موضوع درست است. آنهایی که کاردان هستند و می‌توانند گلیم استقلال را از آب بیرون بکشند، زمانی که پیشنهاد شدند و خواستند بیایند، نخواستند و دائم دست رد به سینه‌شان زدند و این باشگاه را به دست نااهلش سپردند و حالا که باشگاه تا گردن در مشکلات بزرگ و مالی و ارزی فرو رفته، سراغ همان‌ها رفته‌اند که توان مدیریت بر این باشگاه را دارند ولی خب شرط عقل این است که کسی در این وضعیت جلو نیاید. متأسفانه باشگاه بی‌صاحب شده و کسی سرسوزنی برای استقلال دل نمی‌سوزاند.

چاره چیست؟
باید هرچه سریع‌تر یک مدیر مقتدر و کاردان برای استقلال تعیین شود. این تیم خوب و این کادر فنی استقلالی می‌تواند هر افتخاری را در فوتبال ایران و آسیا به دست بیاورد. فقط باید عجله کرد. دو ماه از شروع لیگ گذشت ولی استقلال همچنان مدیرعامل ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • West6 IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    در مورد اینکه استقلال آدم بزرگی نداره کاملا درست می گه ایشون و به عنوان مثال خودش تو همین مصاحبه ش هم نشون چقدر آدم کوچیکیه. آدم بزرگ یعنی کسی که دچار مرض "خود با عظمت پنداری" نباشه، بی عرضگی خودیها رو ببینه و در صدد رفعش بربیاد نه اینکه عوامل بیرونی مثل وزارت و... رو مقصر بدونه. کاش یه مرجع درست حسابی بود که هزینه هایی که تو این چند ساله این دو تیم کردن رو شفاف سازی می کرد تا خیلی چیزا معلوم بشه؛ هرچند این جماعت متوم باز هم هوچیگری هاشون رو ادامه می دن. وزارت به فکر پرسپولیسه، آدم حقیر؟ وزارتی که دست شما رو تو هزینه کردن باز گذاشته و برای پرسپولیس بزرگ سقف تعیین کرده تا امثال محمد نادری رو از پرسپولیس بگیرن و بدن تیم سوگلیشون؟ وزارت اگه به فکر این تیم بود که شاکله ی فینالیست آسیا حفظ می شد. تیم اینقدر تو دفاع و خط حمله ش دچار کمبود بازیکن نبود و... بله، الحق که تیمتون حقیره چون به قول خودت آدمای کوچیکی داره
    • اسی IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      تمام تراوشات ذهنت همین ها بود ؟!!! خیلی وزارت وزارت میکنی توکه اینقدر حساب کتاب سرت میشه میتونی بگی هزینه چهار فصل برانکو و دستیارانش چقدر آب خورده؟
  • ناشناس IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    دیگه چیزی مونده که این تیم ناپاکی ها نخوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینهمه بریز و بپاش از بیت المال معلوم صاحبش کیه
  • شهرام US ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    چطوراون موقع که پرسپولیس سرپرست داشت کیسه مدیر عامل کسی صداش در نمیاد تو را قران تموم کنین این بهانه های ضد من یه قازو شما تا یه بازی رو میبرین همه چی گل وبلبله تا یه مساوی میگیرن از در دیوار و زمین و زمان گرفته تا وزیر کبیر و ریس پرسپولیس بس کنین بابا لااقل یه بهانه جدید بیارین
  • کیسه کش منفور US ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    آقای فرزامی پرسپولیس هم بعد از انصاری فرد هفت ماه سرپرست داشت ( آقای رسول پناه ) و شما مدیر عامل داشتید ( سعادتمند ) ولی هیچ پیشکسوت پرسپولیس مزخرفاتی که جنابعالی گفته اید را بر زبان نیاورد آقای فرزامی حد استقلال همین است این توقعات بیجا و خود فریبی ها را تمام کنید با این حرفها به جایی نمی رسید
  • Romeo US ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    مدیر عامل!؟ چه مدیری!؟ ما هم حاضر بودیم مدیر نداشتیم و کلیهٔ ستاره‌هامونو حفظ می‌کردیم! دیاباته، میلیچ و قایدی رو حفظ کردید، محمد نادری رو در شرایطی از پرسپولیس گرفتید که تو همین پرسپولیس آدم شده بود و ملی‌پوش شده بود! با رشید مظاهری قرارداد بستید که یکی از بهترین دروزابانان چند سال اخیر لیگه! همهٔ اینا نوش جون‌تون، دیگه به پرسپولیس چه کار دارید!؟ ما هم دوست داشتیم مثل شما مدیر نداشتیم، ولی امثال ترابی، علیپور، خلیل‌زاده، نادری و غیره رو حفظ می‌کردیم و برای فینال آسیا دست‌مون این طور خالی نبود!
  • فرش دزدهابه بهشت نمیروند IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    آخه تالنگ حکومتی هست دیگه بقیه تیمهاروبیخیال شدن ویترین باشگاه قبل وبعدازسلطانیفرخودش بهترین گواه براثبات حرفامونه
    • ناشناس IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      چه خبر ار فرهاد دلاریان و برادر گوسند قاپ زن ملوان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی