نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
۲ |
۰
جدول| تراکتور خودش را بالا کشید، مس همچنان در قعر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین دیدار هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برتری خارج از خانه تراکتور به پایان رسید.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ آخرین دیدار از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) بین تیم‌های مس رفسنجان و تراکتور تبریز در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار شد که این بازی با پیروزی یک بر صفر تراکتور خاتمه یافت.

محمد عباس‌زاده در دقیقه ۸۶ تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان به نخستین پیروزی‌اش در فصل جدید دست یابد، ضمن اینکه مس رفسنجان نیز نتوانسته رنگ برد را ببیند و دلخوش به هفته‌های آینده برای ثبت نخستین سه امتیازش در جدول خواهد بود.

نتایج دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پرسپولیس ۳ - شهر خودرو صفر
ماشین‌سازی تبریز صفر - گل‌گهر سیرجان یک
فولاد خوزستان صفر - آلومینیوم اراک صفر
نساجی مازندران یک - نفت مسجدسلیمان صفر
پیکان صفر - استقلال صفر
سپاهان یک - سایپا یک
صنعت نفت آبادان یک - ذوب‌آهن اصفهان صفر
مس رفسنجان صفر - تراکتور تبریز یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر در زیر آمده است:

جدول هفته چهارم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    تراکتور که خودرا به بالا کشید ...... به« آجان » و « زنجیر » و«هِندِل» کشید *** ================================================================================================= یکی داش علی داشت پر شور و شر.......به« بذله » سرش گرم صبح و سحر*** =================================================================================================چنان خنده ها بر لبا ن می فزود ........ همان آلبالو بود که صفرا فزود !!*** ================================================================================================= خلا صه دمت گرم منصوریان ......... که کردی توشاد ٬جمله تبریزیان**** ================================================================================================= نیارد خـــــــــــــــــــــداوند آنــروز را ................. که قاطی کنی تو شب و روز را****
    • ابرام US ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      «چنان» خنده ها بر لبا ن می فزود ....... همان آلبالو بود که صفرا فزود . ================================================================================================= قربان یک« چنان» از کنارش ربود ه شده بود و حالا باز گردانده شد . آلبالوی ما صفرا بُر و صفرا شکن بود و داش علی ما منظور دیگری داشتند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی