نصیرزاده: تابع تصمیم فدراسیون و ستاد کرونا هستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس سازمان‌لیگ کشتی گفت: براساس برنامه اعلام شده قبلی، قرار است فینال کشتی فرنگی ۲۵ و کشتی آزاد ۲۸ آذرماه برگزار شود. 

خبرورزشی/ مهدی شیروانی؛ مرحله پایانی دور برگشت بیستمین دوره لیگ‌برتر کشتی‌فرنگی باشگاههای‌کشور جام یادگار امام (ره) با انجام دیدارهای گروه ب از صبح چهارشنبه در خانه‌کشتی شهید ابراهیم هادی آغاز شد. درخلال برگزاری این رقابتها با عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان‌لیگ به گفتگو نشستیم که نصیرزاده به خبرورزشی گفت: 

* هنوز تکلیف معرفی میزبان دیدارهای نیمه‌نهایی و فینال لیگ‌برتر مشخص نیست. ما تابع تصمیم و نظرات فدراسیون‌کشتی و ستاد مقابله با کرونا در ورزش هستیم. هر تصمیمی که فدراسیون و ستاد بگیرند ما انجام می‌دهیم . 

* باتوجه به سالن تازه تاسیس و افتتاح شده سنندج که گنجایش ۱۰ هزارنفر تماشاچی را دارد ، من خودم خیلی علاقمند هستم، فینال کشتی‌فرنگی را آنجا برگزار کنیم. البته باید اول ببینیم اصلا تیم صبانور کردستان خودش از گروه ب مسابقات صعود می‌کند یا نه . همچنین باید فدراسیون‌کشتی و ستاد مقابله با کرونا هم با واگذاری این میزبانی و برگزاری مسابقات در سنندج با این فرصت کم زمانی که تا ۲۵ آذرماه، که مهلت خیلی کمی است، موافقت می‌کنند یا نه.

* براساس برنامه اعلام شده قبلی، قرار است فینال کشتی فرنگی ۲۵ و کشتی آزاد ۲۸ آذرماه برگزار شود. 

* برای میزبانی دیدارهای پایانی کشتی‌آزاد هم سالن شهدای هفتم تیر تهران مدنظر قرار گرفته و مسئولان مربوطه تلاش دارند تا امکانات لازم را برای این میزبانی فراهم کنند. 

* اگر فدراسیون یا ستادکرونا با تغییر محل برگزاری از خانه‌کشتی شهید ابراهیم هادی به سنندج یا سالن شهدای هفتم‌تیر موافقت نکنند ، اجبارا ناچاریم تا دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و پایانی را نیز درهمین سالن برگزار کنیم. 

* هرچند شرایطی که اینجا داریم با سالن ۱۲هزارنفری آزادی تهران یا سالن ۱۰ هزارنفری سنندج اصلا قابل مقایسه نیست ولی درهرصورت ما تابع فدراسیون کشتی و ستاد کرونا هستیم . اما همه تلاشمان را به‌کار می‌گیریم تا در ایام کرونا،مسابقاتی درحد و اندازه‌های نام کشتی و جایگاه ورزش‌اول کشور برگزار کنیم .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی