نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
با وجود توقف مقابل پیکان؛ استقلال ۵ امتیاز جلوتر از فصل قبل
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استقلالی‌ها در مقایسه با پایان هفته چهارم فصل قبل، پنج امتیاز بیشتر دارند، پیروزی‌های آنها دو برابر شده و البته ناکامی‌های این تیم نیز نصف شده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ متوقف شدن استقلال مقابل پیکان در هفتة چهارم رقابت‌های لیگ برتر با انتقادات فراوانی از سوی کارشناسان همراه شد چون این تیم انصافاً به لحاظ تاکتیکی نمایش خوبی ارائه نکرد و برای عبور از دفاع چند لایه پیکان  راهکار موفقی نداشت .البته شرایط هر فصل کاملاً منحصر به فرد بوده و نمی‌توان در وضعیتی کاملاً برابر همه چیز را با فصل گذشته مقایسه کرد ولی به هر حال آمار نتایج و جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر نشان می‌دهد استقلال در پایان هفته چهارم فصل جاری شرایطی به مراتب بهتر از وضعی دارد که فصل گذشته پس از چهارمین مسابقه خود از آن برخوردار بود.

امتیازات بیشتر، ناکامی کمتر 
استقلال تا اینجای کار با مس رفسنجان، فولاد، ماشین سازی و پیکان بازی کرده است در حالیکه فصل قبل ماشین سازی، فولاد، نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس رقبای چهار هفته آغازین آبی‌پوشان پایتخت بودند. اگر از کنار نام پرسپولیس بگذریم، قدرت سه تیم دیگر فصل قبل و فصل جاری تا حد زیادی اندازه یکدیگر بوده  ولی نتایج کسب شده کاملاً متفاوت است .استقلال در پایان هفته چهارم لیگ نوزدهم هنوز موفق به کسب پیروزی نشده بود و با دو امتیاز (دو مساوی و دو شکست) جزو تیم‌های پایین جدول به حساب می‌آمد .تازه‌ این  نکته را نیز در نظر بگیریم که آبی‌پوشان برابر پرسپولیس در هفته چهارم شکست خورده بودند و این مسئله به لحاظ روانی بار منفی بسیار زیادی برایشان داشت ولی در فصل جاری تا اینجای کار شاهد کسب هفت امتیاز توسط استقلالی‌ها هستیم (دو پیروزی، یک مساوی و یک شکست ) به این ترتیب استقلالی‌ها در مقایسه با پایان هفته چهارم فصل قبل، پنج امتیاز بیشتر دارند ،پیروزی‌های آنها دو برابر شده و البته ناکامی‌های این تیم نیز نصف شده است.

خط حمله بهتر، دفاع مستحکم تر
آمار گل‌های زده استقلال در پایان هفته چهارم فصل گذشته تحت هیچ شرایطی قابل دفاع نبود. به ثمر رساندن تنها دو گل طی چهار مسابقه از تیمی که همواره به ارائه نمایش تهاجمی معروف بوده،اصلاً قابل قبول نبود .شاگردان استراماچونی در کنار این کارنامه ضعیف، چهار گل خورده نیز داشتند ولی در فصل جاری آمار گل‌های زده و خورده استقلال  کاملاً برعکس شده است .مردان محمود فکری تا اینجای کار ۴ مرتبه موفق به گشودن دروازه رقبا شده‌اند و ۲ بار نیز دروازه خود را گشوده دیده‌اند .البته گل زده استقلال هنوز هم مناسب نیست ولی انصافاً پذیرفتن هر گل طی ۱۸۰ دقیقه معدل بسیار مناسبی به حساب می‌آید. استقلال هر دو گل دریافتی خود در این فصل را فقط در جدال مقابل فولاد پذیرفته و طی سه بازی دیگر دروازه این تیم بسته نگاهداشته شده است.

تحول با مرد ایتالیایی 
اگرچه آمار استقلال در پایان هفته چهارم فصل گذشته با  استراماچونی کاملاً ضعیف بود ولی این نکته را نیز از یاد نبریم که آبی‌پوشان تهرانی با سرمربی ایتالیایی خود از اواسط نیم فصل اول اوج گرفتند و در پایان هفته سیزدهم به صدر جدول رسیدند  بنابراین  اوج گرفتن تیم محمود فکری نیز توقع کاملاً درست و بر حقی  است که هواداران استقلال از مجموعه کنونی دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیش ۶ IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    هورا .تبریک به همه ی کیسه دلان ۵امتیاز بیشتر از سال پیش!!! این خبر رو زود به حاج فتل برسونید تا هرچه زودتر چندتا ستاره سفارش بده به بازار حلبی سازها به افتخاره کیسه تنان!به افتخارشون همه سرپا بشینید.خخخ خخخ انگار داره جام ارزش پیدا میکنه پارسال که ارزش نداشت اما امسال داره بد ارزش پیدا میکنه!
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      بزن ستاره سوم را برای استقلال خخخخخخخخخخ
  • حاتم IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    فصل قبل تو هیاهوی رفتن استراماچونی حقیقنی گُم شد که نادیده موند که اون این بود که پیشرفت استقلال قبل از رفتن استراماچونی رو نباید فقط بحساب مرد ایتالیالی نوشت!! استرا سه تا دستیار خوب و فنی داشت که واقعا کمکش بودن درست برعکس چیزی که امسال میبینیم،تفکرات مرفاوی و مظلومی بروز نیست،آرش و حنیف هم بار فنی و تجربه ای از مربیگری ندارن و تازه اول راه هستن.
  • با حقارت شرم استقلالی هستم IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    ستاره نداره؟؟؟ خخخ
  • اس اسی دستا بالا IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    امتیازی الان بالاتریم اما فوتبالی و فنی با استراماچونی یه چیز دیگه بودیم دشمنان استقلال اینو زودتر و بهتر از بقیه فهمیدن و سریع دست به کار شدن گذشته ها گذشته این صفحه هم به صفحات کارنامه سیاه مافیای سرخ اضافه شد و رفت تا روز حساب !! اما عیب کار اینه که مربی فصل به فصل داره عوض میشه اینقدر که تعویض مربی درتیم لطمه میزنه تعویض بازیکن نمیزنه استقلال با فکری هم روزهای بهتری خواهد داشت هواداران همانطور که از شفر و استراماچونی و فرهاد و آقا مجید نامجو حمایت کردن باید همانطور از فکری و آقا صمد و پرویزخان حمایت کنن ما یک تیم شکست ناپذیر هستیم چون با هم هستیم تامام
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    حالا بگو فکری استعفا بده تیم مجیدی هم بدون دیاباته خوب نبود ! دفاع استقلال کم تر از فصل قبل گل می خورد ! با بازگشت دیاباته استقلال گام بزرگی برای کسب نایب قهرمانی بر خواهد داشت -:-؛)))))))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی