چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
۲ |
۵
مهدی شیری جایگاهش را در پرسپولیس پس گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس دوباره به مهدی شیری برای حضور در پست مدافع راست اعتماد کرده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی شیری قبل از سفر پرسپولیس برای بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به بیماری کرونا مبتلا شد و دیرتر به اردو تیم رسید.

مدافع کناری پرسپولیس خیلی زود جایگاهش را در تیم از دست داد و تا رسیدن تیم به فینال بازی‌ها نیمکت‌نشین سیامک نعمتی بود اما با شروع لیگ برتر شیری جایگاهش را در تیم پس گرفته و با ادامه این روند در فینال لیگ قهرمانان آسیا یکی از ۱۱ مرد ترکیب اصلی پرسپولیس خواهد بود. گل‌محمدی در دو بازی اخیر ترکیب احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تست کرده و شاهد چند تغییر در ترکیب بودیم اما شیری در هر دو بازی به عنوان یار اصلی در ترکیب تیم قرار گرفت تا سیامک نعمتی یک خط جلوتر بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه حقیر IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    شیری در حد واندازه پرسپولیس نیست و در دو بازی گذشته به خصوص نفت نفت سلیمان ضعیف کار کرد و شیری نه توانایی دفاعی خوبی دلرد و نه در حمله توانایی دارد و حتی از یک سانتر کردند عاجز هست بازی فینال محل آزمون و خطا نیست امیدوارم گل محمدی ریسک حضور شیری در ترکیب نپذیرد و از سیامک نعمتی در این سمت استفاده کند با هر سوتی شیری ممکن خطر حمله به دروازه پرسپولیس در فینال وجود دارد
  • پیام پرسپولیسی CA ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    امیدوارم یه دفاع راست تاپ در حد پرسپولیس بجای شیری بگیرن و شیری هم هر جا رفت موفق باشه....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی