نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲
۱ |
۰
جدال متوالی یحیی گل‌محمدی با تیم سابقش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس ۱۰ سال پیش در لیگ آزادگان هدایت نساجی را برعهده داشت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ گل محمدی تیم فصل قبل خود را بار دیگر با بردی قاطع شکست داد و برای دومین بار به شهرخودرو ۳ گل زد و حالا باید با دیگر رو به روی تیمی که سابقه مربیگری در آن را داشته قرار گیرد.

یحیی در لیگ آزادگان سرمربی نساجی مازندران بوده و حدود ۱۰ سال پیش هدایت این تیم را بر عهده داشت. جالب است بدانید یحیی در لیگ برتر موفق به برد نساجی در قائمشهر نشده و در دو تقابلی گذشته یک بار با شهرخودرو بازنده بوده و یک بار هم با پرسپولیس موفق به کسب تنها یک امتیاز از قائمشهر شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    دلیل اینکه یحیی و کلا پرسپولیس در مقابل تیمایی مثه نفت مسجد سلیمان،نساجی،سایپا،گل گوهر... در خارج از آزادی سخت نتیجه میگیره یا نتیجه نمیگیره بخدا ۸۰ درصد بخاطر زمین های بی کیفیت و داغونه این تیماس!!! وگرنه شما درنظر بگیرین لیگ قهرمانان آسیا تیمه یحیی چقد روی چمن عالیه اجوکیشن سیتی،جاسم بن حمد،الجنوب... چقد چشم نواز و تیکی تاکا بازی میکرد ❤❤❤❤ قربونه کار خدا کشور ما که پر از استعداد و شور شوق هواداراس چهار تا ورزشگاه مثه ورزشگاههای قطر و امارات نداره اما قطر و امارات بی استعداد و کم جمعیت که برا کشوندن تماشاچی به ورزشگاه ماشین جایزه میدن ورزشگاههایی داره که آدم دلش میخواد فقط نیگاشون کنه، همه چمن عالی،سقف متحرک،تهویه ی هوا مد روز... ای کاش قطر میومدم دنیا به شرفم شک ندارم الان ملی پوش قطر بودم خخخخخ اینجا من رفتم نوجوانان ذوب آهن میگفتن باید خونه با پول خودت بگیری و قراردادشو بیاری باشگاه، کاهانه صد و پنجاه هزار تومن بهت میدیم و استعدادی مثه منو نابود کردن خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی