نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پاری‌سن‌ژرمن در اولدترافورد تلافی کرد؛ بارسلونا، یوونتوس و چلسی پیروز شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شبی که پاری‌سن‌ژرمن شکست دیدار رفت مقابل منچستریونایتد را تلافی کرد، بارسلونا، یوونتوس و چلسی قاطعانه پیروز شدند و صعود دورتموند هم حتمی شد.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان اروپا؛ هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با شکست منچستریونایتد در خانه‌اش مقابل بارسلونا و بردهای قاطع بارسلونا، یوونتوس و چلسی به پایان رسید.


در دیدار مهم گروه E سویا میزبان چلسی بود، اما بدجور شکست خورد و صدر را به آبی‌های لندن واگذار کرد. چلسی در این بازی ۴ بر صفر پیروز شد. ژیرو همه گل‌های این بازی را در دقایق ۸، ۵۴، ۷۴ و ۸۳ (پنالتی) زد.

این برد چلسی را ۱۳ امتیازی کرد و سویا ۱۰ امتیازی باقی ماند.

تسلیم سویا برابر چلسی


در گروه F، دورتموند موفق نشد گل برتری‌اش مقابل لاتزیو را حفظ کند و در نهایت تن به تساوی یک-یک داد. گوئریرو دقیقه ۴۴ گل نخست بازی را برای زنبورها زد، اما ایموبیله در دقیقه ۶۷ از روی نقطه پنالتی دروازه تیم سابقش را گشود. دورتموند ۱۰ امتیازی شد و با این تساوی هم به مرحله بعد خواهد رفت.

تقسیم امتیاز میان دورتموند و لاتزیو

کلوب بروژ در دیگر بازی این گروه ۳ بر صفر زنیت را برد. دِکتلائره، فانکن و لانگ در دقایق ۳۳، ۵۸ (پنالتی) و ۷۳ برای بروژ گل زدند. این تیم بلژیکی ۷ امتیازی شد و اگر در بازی آخر لاتزیو را ببرد صعود خواهد کرد.

زینت و سردار آزمون در برابر بروژ حرفی برای گفتن نداشتند


در گروه G، بارسلونا با ۳ گل در پوشکاش آرنا موفق به شکست فرنتس‌واروش شد. در شبی که مسی در ترکیب بارسا حضور نداشت، گریزمن، بریت‌ویت و دمبله در دقایق ۱۴، ۲۰ و ۲۸ (پنالتی) برای بارسا گل زدند. با این برد بارسلونا ۱۵ امتیازی شد و همچنان صدرنشین است.

برد بارسلونا با گلزنی گریزمن و دمبله

یوونتوس هم که امیدوار است هفته آخر جای بارسلونا را بگیرد برد مشابه ۳ بر صفر را مقابل دیناموکیف کسب کرد. کیزا، رونالدو و موراتا در دقایق ۲۱، ۵۷ و ۶۶ برای بانوی‌پیر گل زدند. یووه در جدول ۱۲ امتیازی شد.

برد قاطع یوونتوس


در مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی امشب هم منچستریونایتد در اولدترافورد مقابل پاری‌سن‌ژرمن ۳ بر یک مغلوب شد. نیمار ابتدا دقیقه ۶ پاریسی‌ها را پیش انداخت، اما دقیقه ۳۲ شوت رشفورد با خوش‌شانسی کمانه کرد و به درون دروازه مهمان رفت. اما نیمه دوم باز هم تیم تحت هدایت توخل عملکرد بهتری داشت و توسط مارکینیوس و نیمار دقایق ۶۹ و ۱+۹۰ به گل رسید. ضمن این که فرد دقیقه ۷۰ از زمین بازی اخراج شد. با برتری لایپزیش، معادلات این گروه پیچیده‌تر شد. منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن و لایپزیش همگی ۹ امتیازی هستند و به ترتیب در رده‌های اول، دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

شادی گل بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن بعد از گلزنی مقابل منچستریونایتد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی