نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
این عکس را ببینید و بعد بگویید ما چقدر برای میزبانی جام ملت‌ها شانس داریم؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فوتبالی که در جزئیات و کلیات با مشکلات فراوانی مواجه است و خودش را هم نمی‌تواند اداره کند، شعار میزبانی جام ملت‌ها چه معنایی دارد؟

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ این خبر را اگر زحمت نیست بخوانید: «چهارمین ورزشگاه جام جهانی قطر ۲۰۲۲ که در الریان واقع شده در روز فینال امیرکاپ قطر افتتاح می‌شود.»

حالا یک خبر دیگر که در خبرورزشی آنلاین نیز منتشر شده، مطالعه کنید؛ «دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: دولت با میزبانی جام‌ ملت‌های آسیا در ایران موافقت کرد.»

***

اینکه دولت با چنین پروژه‌ای در فوتبال ما موافقت می‌کند جای خوشحالی دارد اما کدام ارگان تصمیم‌گیرنده بهتر از خود دولت می‌داند، در فوتبال کشور حتی کاریکاتوری از این ورزشگاه‌های مجهزی که قطری‌ها ساخته‌اند (یا در حال ساخت هستند) وجود ندارد؟

این تصمیمی که فدراسیون فوتبال برای میزبانی جام ملت‌های آسیا گرفته تا چه اندازه با دنیا واقعی تطابق دارد؟ اگر فدراسیون فوتبال، این ورزشگاه‌های بی‌کیفیت، امکانات سخت‌افزاری بعضا آبروبر، زمین‌های چمن نامناسب و معدود هتل‌های استاندارد را نمی‌بیند، دولت که می‌بیند؛ مسولان غیرفوتبالی که می‌دانند در فوتبال ایران، امکانات به قدر کفایت وجد ندارد؛ آن وقت قضیه میزبانی جام ملت‌های آسیا چیست و این ماجرا از کجا آب می‌خورد؟

فقط عکس این ورزشگاهی که قطری‌ها قرار است در فینال امیرکاپ افتتاح کنند، برای متقاعد کردن کنفدراسیون فوتبال آسیا کافی است؛ بعد ما با چه رویی تقاضای میزبانی از AFC داریم؟

این همه مشکل در فوتبال کشور داریم؛ ما صاحب فوتبالی هستیم که فدراسیونش یک سال تمام معطل اساسنامه است. فدراسیونی بلاتکلیف که عمده سرمایه دلاری‌اش به دلیل مشکلات بین المللی توقیف شده است؛ فوتبالی که در مدیریت مشکل دارد. فوتبالی که در بخش تیم‌های ملی، با هزار درسر مواجه است، چرا باید به جای حل این همه مشکل سراغ میزبانی جام ملت‌های آسیا برود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایرانی IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    به جز ورزشگاه های مدرن و کمپهای ورزشی مجهز برای تیمهای میهمان، نیاز به زیرساختهایی برای پذیرایی از توریستهای ورزشی و ... است که شوربختانه ما نداریم.
  • ایران IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    خاتم الانبیاء هس میسازه! جناب زهرابی عزیز کار علمی با کار جهادی تفاوتش اینجا بروز پیدا میکنه وقتی همه دنیا میگن علم و کار دست کار‌شناس. مرز و تفنگ دست نظامی، حتما فکری پشتش هست که میگن!
  • رامتین بارسا پرسپولیس IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    از بالا تا پایین این ملت فقط شده حرف حرف حرف. حرفی هم که میزنن اونم فقط برای اینه که بگن ماهم هستیم وقت عمل هم میگن فعلا باید مجوزش رو بگیرم خدابزرگه یا حق
  • علی IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    باسلام جناب آرتین زهرابی واقعا خودت نمیدانی !!!؟؟؟خیلی ساده است جهت تبلیغ و خودنمایی!!!؟؟؟ مگر تیتر نزدند فدراسیون پنج ستاره؟؟!!! باهمین مشکلات و همین امکانات ! شدند فدراسیون پنج ستاره!یحتمل با پرداخت تابلو فرش های نفیس ایرانی به کنفدراسیون آسیا. شاید هم الان میخواهند با همان روش میزبانی رو بگیرند؟؟! خداروچی دیدی !!!
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    من‌ مقصرم تو مقصری همه ما مقصریم تو رو خدا دنبال یه مقصر نگردید و بیش از این خود را مضحکه جهانیان نکنیم من ایرانی تو ایرانی همه ما ایرانیها در حق کشورمان خاکمان آیندگانمان شرمنده خواهیم بود فقط خوردیم و بردیم و دزدیدیم و دروغ گفتیم و جعلی و رانتی قهرمان شدیم و ستاره زدیم و خوشحال شدیم و خود را زرنگ فرض کردیم و بقیه را ... ژن ما ایراد دارد و صد حیف این کشور که دست ماست ژاپنی ها حسرت میخورند و سالهاست میگویند خدایا چرا سیب سرخ نصیب دست چلاق شده ۹۰٪ خاک ژاپن آتشفشانی است ولی جام جهانی برگزار می کنند و از بقیه برتری آنها صرفنظر میکنیم چون اعصابمان بهم میریزد و باید گریه کنیم
  • بابک IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    شما فرض کنید با شرکت نصر و قرارگاه خاتم تونستیم یکساله 20ورزشگاه مجهز بسازیم. برای سایر زیرساختها مثل هتلینگ ، حمل ونقل، ترافیک، هوای پاک و در نهایت قانون خنده دار عدم حضور زنان کشورمون در ورزشگاه چه خواهید کرد؟ آخه مشکلمون که یکی دوتا نیست که. طرفداران سایر تیمها میان هم تیماشونو تشویق کنن و هم خوش بگذرونن. برای تفریح و حجابشون چه میکنید؟ میگید اینجا حجاب قانونه؟ تفریح چی؟ حمل ونقل و ترافیک چی؟ نتیجه گیری:فدراسیون هم ما و هم AFC رو دست انداخته. آقا خواب دیدین خیر باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی