نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خامس رودریگس باعث اخراج کارلوس کی‌روش شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سال گذشته، وقتی کارلوس کی‌روش تصمیم گرفت خامس رودریگس را به تیم ملی کلمبیا دعوت نکند و شماره ۱۰ را به بازیکن دیگری بسپارد، رابطه‌اش با ستاره تیم خراب شد.

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ نشریه «مارکا» نوشت، بر کسی پوشیده نیست که کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغال تیم ملی کلمبیا رختکن تیمش را از دست داده بود، اما همه‌چیز بعد از مشکل بین او و خامس رودریگس ستاره تیم شروع شد.

کی‌روش این هفته کلمبیا را ترک کرد، اما جرقه مشکلاتش در تیم ملی این کشور وقتی خورد که در زمان دیدارهای دوستانه با پرو و اکوادور در نوامبر سال گذشته، رابطه‌اش با خامس خراب شد. کی‌روش، خامس را به اردو دعوت نکرد و شماره ۱۰ را هم به استیون آلزاته هافبک فعلی تیم برایتون سپرد.

خاویر اِرناندس بونت، روزنامه‌نگار کلمبیایی فاش کرد بعد از آن مشکلات، کی‌روش مجبور شد در برخی جزئیات مثل تاکتیک تیمش تغییر دهد و سرانجام با شکست‌های سنگین و اخراجش همراه شد. بونت در این باره گفت: «آن‌ها به من اطمینان می‌دهند که رابطه‌شان، حداقل درباره اعتماد خامس به مربی، پس از این که شماره ۱۰ به آلزاته سپرده شد، خوب نبود.»

فدراسیون فوتبال کلمبیا بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل اروگوئه و ۶ بر یک مقابل اکوادور، تصمیم به قطع همکاری با کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین تیم‌های ملی ایران و پرتغال و سرمربی سال‌های گذشته رئال‌مادرید گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کی روش IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    لیاقتتتو نداشتن بزرگ مرد
  • مانی IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    اینم جواب کسانیکه که میگن کیروش اقتدار داشت . هیچ بازیکن کلمبیا ادم حسابش نمیکرده
    • کی روش IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      اینو خوبه کلمبیا قبول نداشتن،یک آقایی رو همین بازیکن های در پیت ایران قبول نداشتن
    • عادل IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      اقتدار داشت که شماره 10 را به کس ديگری سپرد و حاضر نشد بازيکن سالاری را درتيمش رواج بده !! مردم کلمبيا هم مثل مردم ما وازجمله شما و برخلاف کشورهای صاحب فوتبال همچون آلمان واينگليس و هلند و ايتاليا تمايل به بازيکن سالاری دارند و اين نقيصه باعث عدم پيشرفتشون ميشه ! کی روش سعی کرد اين مساله را درفوتبال کلمبيا مانند فوتبال ايران جا بندازه ولی مردم و پيش کسوتانش مقاومت کردند !! ديگه نمی شه از کی روش توقع داشت که درمدت 2 سال فرهنگ وذات مردم يک کشور را عوض کنه !همه فوتبال ها را نمی شه با يک نسخه درمان کرد ....
  • کیسه کش منفور US ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    اکوادور ۶. کلمبیا ۰ اخراج خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • صادق IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    و سرانجام باشکست های سنگین اخراج شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی