نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
صادق ورمزیار: تا آخر از محمود فکری حمایت می‌کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: خطاب به دوست خوبم محمود فکری می‌گویم، من و بسیاری از پیشکسوتان تا آخر از او حمایت می‌کنیم و از او می‌خواهیم بی‌توجه به حواشی کارش را انجام دهد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ صادق ورمزیار در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره شرایط این تیم توضیحاتی ارائه داد که به شرح زیر است:

یک تیم برای آماده‌سازی ایده‌آل نیاز به ۴۰ روز بدنسازی و چیزی در همین حدود کار تاکتیکی دارد. یعنی حدود ۸۰ روز زمان برای دیدن یک تیم ایده‌آل نیاز داریم. محمود فکری حدود یک سوم این زمان را در اختیار داشته است. از طرفی بحث پنجره استقلال و امکان استفاده از بازیکنان جدید هم در اوایل فصل مطرح بود و فکری نمی‌دانست که می‌تواند روی بازیکنان جدیدش هم حساب کند یا نه. همه این عوامل را در نظر بگیرید، تایید می‌کنید که استقلال نیاز به زمان دارد.

من در جاهای دیگر هم گفته‌ام که باید به فکری زمان داد. اگر نقد فنی داریم، مطمئن باشید که خود فکری اشتباهات را زودتر متوجه شده و درصدد حل آن‌ها در تمرینات است. بعد از چند هفته خواهید دید که استقلال به چه تیم قدرتمندی می‌تواند تبدیل شود.

بازی با صنعت نفت آبادان، بازی بسیار سختی است. آن‌ها تیمی دونده و تکنیکی هستند. مطمئنم که با آرامش و همدلی، استقلال می‌تواند از سد این تیم بگذرد.

به عنوان بحث آخر، خطاب به دوست خوبم محمود فکری می‌گویم، من و بسیاری از پیشکسوتان تا آخر از او حمایت می‌کنیم و از او می‌خواهیم بی‌توجه به حواشی کارش را انجام دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آسمان آبی IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    شماازطرف خوذدت حرف بزن.هوادارازمربی دوزاری که تیمش توزمسن همه ش دورخودش میچرخه حمایت نخواهدکرد.شماحمایتت رابکن شایدبرای شماهم درکادرفنی پستی پیدابشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی