نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اخراج کارلوس کی‌روش برای بازیکنان کلمبیا مهم نبود!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان تیم ملی فوتبال کلمبیا واکنشی به جدایی کارلوس کی‌روش نشان نداده‌اند.

خبرورزشیتیم‌های ملی؛ نسخه کلمبیایی سایت «آ اِس» گزارش داد بازیکنان تیم ملی کلمبیا نسبت به جدایی کارلوس کی‌روش از این تیم، بی‌تفاوت بوده‌اند و پیامی در حمایت از این مربی پرتغالی منتشر نکرده‌اند. سرمربی پیشین تیم‌های رئال مادرید، تیم ملی پرتغال و تیم ملی ایران هفته گذشته در پی دو شکست سنگین تیم ملی کلمبیا مقابل تیم‌های اروگوئه و اکوادور در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای جنوبی از سمت سرمربیگری تری‌کالر اخراج شد.

بر اساس این گزارش، کی‌روش پس از اخراجش از سمت سرمربیگری تری‌کالر پیام خداحافظی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» منتشر کرد، اما بازیکنان این تیم نه تنها پاسخی به پیام خداحافظی این مربی پرتغالی ندادند، بلکه‌ در صفحه‌های مجاری خود نیز پیامی بابت حمایت یا قدردانی از کی‌روش ۶۷ ساله منتشر نکردند. طبق این گزارش تنها کسی که پیام خداحافظی سرمربی پیشین رئال مادرید را لایک (پسندیدم) کرد داوید اوسپینا دروازه‌بان تیم ملی کلمبیا بود.

«مارکا» مدعی شد؛ بازیکنان تیم ملی فوتبال کلمبیا از خیلی وقت پیش اعتماد خود به کی‌روش را از دست داده بودند و این بی‌اعتمادی به خوبی در دو شکست اخیر تری‌کالر مقابل تیم‌های اروگوئه و اکوادور خود را نشان داد. به نظر می‌رسد ایده‌های کی‌روش توسط بازیکنان کلمبیا درک نشد و کاملاً واضح است که او کاریزما و دانش لازم برای انتقال پیام و ایده‌هایش به بازیکنان کلمبیا را نداشته است.

کی‌روش که از ماه فوریه ۲۰۱۹ هدایت تیم ملی کلمبیا را عهده‌دار بود، در این مدت در ۱۸ بازی که روی نیمکت این تیم بود و ۹ پیروزی، پنج تساوی و چهار شکست را تجربه کرد.

تری‌کالر از چهار بازی اول خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای جنوبی تنها چهار امتیاز کسب کرده است و در حال حاضر در رده هفتم جدول ۱۰ تیمی این رقابت‌ها جای دارد.

تیم ملی کلمبیا در بازی‌های بعدی خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ باید در ماه مارس ۲۰۲۱ به مصاف تیم‌های برزیل و پاراگوئه برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    داشتن کی روش لیاقت میخواد این مرد همونی هست مربی رئال مادرید بوده سالها دستیار الکس فرگوسن بوده و با 4 تیم مختلف به جام جهانی رفته که دوتا از اون تیما تیم های درجه 2 آفریقایی بودن اما کی روش اون ها رو به جام جهانی برد تا نشون بده مربی بزرگیه وقتی مربی تیم ملی شد رده 50 فیفا بودیم اما با اومدن کی روش تا رده 23 هم رفتیم کی روش فوتبال ایران رو در مسیر درست قرار داد و به مافیا و فساد فوتبال آشنا بود در زمان کی روش دوبار پشت هم به جام جهانی رفتیم که بی نظیر بود حالا شما بشینید تا صبح بحث کنید حقیقت اینه دیگه تا سالها کسی مثل کی روش در ایران نمیاد....
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      جلو هواداران رئال مادرید اسم کی روش را بیارید بیچاره شما می کنند کی روش با اون همه ستاره فاجعه ترین فصل رئال را رقم زد و رئال مادرید بیچاره شد توسط کی روش
  • کیسه کش منفور US ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    حالا تو چرا ناراحتی؟؟؟؟ خوب فوتبالدوستان کلمبیا از این آقا خوششان نیامده تو چرا حرص میخوری در ضمن در ایران هم دیگر کسی از این مردک دو رو و دروغگو خوشش نمی آمد و با رفتنش هم جز کیسه ها کسی ناراحت نشد البته کیسه کشا هم فقط از روی لجبازی و کینه توزی با برانکو و پرسپولیس به این آقا چسبیدن و همچنان سنگش را به سینه می زنند
  • غضنفر IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    البته اگر این قدرت را داشت که برای برد و مساوی بازیهای دوستانه با تیم های درجه ۵ دنیا به بازیکنان تیم مثل خودش پاداش بده!!!! روز خداحافظی براش اشعار حماسی هم میسرودند و اشک میریختن. حیف که امثال خامس چشم و دل سیرتر از نمونه های وطنی هستند.
  • کی روش IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    ادبیات محمود فکری برای کسانی که میان اینجا عقده خالی میکنند
  • امیرحسین IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    با این حساب کیروش کلا تو دو تا تیم موفق بوده تیم جوانان پرتقال و تیم ملی ایران و در بقیه جا ها حذف و تحقیر و اخراج شده کیروش نمی دونست که اونجا ایران نیس که بگیر برد تو بازی دوستانه مافیا رسانه برات حماسه ملی بسازن
  • کی روش IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    کی روش سرور کل لنگی ها و کیسه کشها مخصوصا اون لنگی ساندویچی هزار اسم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی