حشمت مهاجرانی: یحیی گل‌محمدی بی‌جهت پرسپولیسی ها را تحریک نمی‌کند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد یحیی گل‌محمدی آینده‌نگر خوبی است و بی‌جهت در کنار خط بازیکنان تیمش را تحریک نمی‌کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ حشمت مهاجرانی، سرمربی پیشین تیم ملی ایران درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس قطعاً شانس خوبی دارد، چون از لحاظ تیمی در شرایط خوبی قرار دارد. بازیکنان پرسپولیس در این چند سال نشان دادند که در بازی‌های سخت و بزرگ می‌توانند نتیجه بگیرند و اتحاد و همبستگی آنها در چنین مسابقاتی مثال‌زدنی است. هر چند تقابل با تیم‌های شرقی یا نماینده اقیانوسیه در فینال کار آسانی نیست، ولی پرسپولیس می‌تواند با قهرمانی در آسیا یک مسیر جدید را مقابل خود ببیند، مسیری که می‌تواند این تیم را به جام باشگاه‌های جهان برساند.

مهاجرانی با تمجید از یحیی گل‌محمدی خاطر نشان کرد: پرسپولیس علاوه بر تیم خوبی که در اختیار دارد، از مربی خوبی هم بهره می‌برد. یحیی گل‌محمدی آینده‌نگر خوبی است و بی‌جهت در کنار خط بازیکنان تیمش را تحریک نمی‌کند. او آرامش خاصی دارد و سعی می‌کند با حرف زدن در کنار زمین، بازیکنان را برای اجرای تاکتیک‌های فنی در بهترین شرایط قرار دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید اس اس IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    ما استقلالی ها افتخار می کنیم شما یه روزی بازیکن تاج کبیر بودی و آخرین کسی بودی که تیم ملی رو قهرمان آسیا کرد... ففط ای کاش مربی استقلال میشدی البته همین الان هم ایشون دانش فوتبالیش از اسکوچیچ بیشتره # اصالت خریدنی نیست #
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    از قدیم گفتند اینقدر تعریفی بشو که حتی دشمن هم ازت تعریف کنه.این فرق پرسپولیس افتخار افرینه حالا هی از دکل اینو و اون برید بالا وحرف مفت بزنید.ایول حشمت مهاجرانی.
  • امیرحسام حسینی IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    درود بر سرمربی موفق سابق تیم ملی که با این حرفاشون باعث روحیه گرفتن یحیی در آستانه فینال میشن!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی