حرف آخر| علی دایی حق دارد... سخاوتمند و مهربان نیستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی دایی حق دارد اگر از بی‌مهری و نامهربانی گلایه کند چون حق او، مهدی مهدوی‌کیا، وحید طالب‌لو و عناصر نجیبی که از دایره رسانه‌ای این فوتبال راندیمشان این نبوده و نیست.

خبرورزشیعلی جوادی؛ علی دایی در آخرین گفت‌وگو از توقعش برای نگاه مهربانانه گفت و اینکه او به دلیل خاص بودنش لایق جایگاه ویژه‌تری است. دایی بارها و بارها از نام ایران دفاع کرد و همین حالا که کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال گل می‌زند، قرار است جای یک ایرانی به نام علی دایی را در فهرست بهترین گلزنان ملی دنیا بگیرد. 

دایی از این گفت که عنصر خاص فوتبال ماست و در این نکته کاملاً با او هم‌نظر هستیم. معتقدیم او خاص‌ترین عنصر فوتبال ماست که دینش را به فوتبال ما ادا کرد اما به دفعات مورد بی‌مهری و بی‌اعتنایی قرار گرفت که این بی‌مهری بیشتر از سوی مدیران ورزش و فوتبال بود. 

دایی به مرگ تلخ مارادونا اشاره کرد که موجب شد تلویزیون‌های خانه کارلوس بیلاردوی بزرگ خاموش شوند تا حال او به دلیل اطلاع از مرگ شاگردش در جام‌های جهانی ۸۶ و ۹۰ وخیم‌تر نشود. 

شکایت دایی به این معناست که ما با بزرگانمان مهربانانه برخورد نمی‌کنیم و نهایت لطف‌مان، همراهی با دور آخرشان در امجدیه است. سخاوت در نگاه بعضی مدیران نیست که عناصر دیگر را محبوب‌تر و بالاتر از خود ببینند. گناهی هم ندارند، این را نه ژنتیک در وجودشان دارند و نه آموخته‌اند. 

دایی حق دارد اگر از بی‌مهری و نامهربانی گلایه کند چون حق او، مهدی مهدوی‌کیا، وحید طالب‌لو و عناصر نجیبی که از دایره رسانه‌ای این فوتبال راندیمشان این نبوده و نیست. دایی سرمایه و شناسنامه این فوتبال است. شاید گناه بزرگ دایی این بود که بیش از حدش بالا رفت تا این بزرگی، بعضی‌ها را آزار دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • العین 6 - کیسه 1 IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    طالبلو رو به چه حقی در کنار اسطوره ها و بزرگان فوتبال ایران قرار دادی؟ چون کیسه بزرگ فوتبال نداره و بزرگترش فرهاد دلاریان (وارد کننده پودر جک تریدی) است، الکی طالبلو رو در کنار کسانی مثل دایی و مهدوی کیا که همه دنیا میشناسنشون قرار میدید؟؟
    • کاربرجدید کی بودی تو ؟ IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      دنیای شماها شیث و نصرتی هم خوب میشناسن حالا برگرد برو توغار دارن ساندیس میدن خخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی