محمدحسین کنعانی‌زادگان: النصری‌ها دنبال قاتل بروسلی می‌گردند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به خبرورزشی گفت: النصری ها بازی را باختند و بلافاصله به فکر دبه کردن و شکایت افتادند. به‌جایی هم نرسیدند اما ول‌کن نیستند. 

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان این روزها به یکی از ستون‌های دفاعی پرسپولیس تبدیل شده است. مدافع وسط ملی‌پوشی که در کنار حامد لک، سیدجلال حسینی و سایر مدافعان و بازیکنان پرسپولیس توانسته در ۴ بازی پشت‌سر هم دروازه تیمش را بسته نگه دارد. با این بازیکن خوش‌صحبت خوزستانی در همین رابطه صحبت می‌کردیم که بحث به جاهای جالب‌تری هم کشیده شد.

چهار بازی بدون گل خورده در لیگ برتر! این آمار نشان‌دهنده چیست؟
نشان‌دهنده عملکرد خوب همه بازیکنان پرسپولیس در امور دفاعی است. 

اما بیشتر تو، سیدجلال و حامد لک در این کلین‌شیت‌ها دیده می‌شوید!
گفتم که فوتبال بازی گروهی است. در فوتبال امروز دفاع فقط مختص به خط دفاعی نیست و از همان جلو، مهاجمان تیم با دوندگی و پرس شدید جلوی طراحی حملات حریف را می‌گیرند. هافبک‌ها هم وسط زمین می‌جنگند و ما مدافعان و دروازه‌بان تیم هم مراقب هستیم گل نخوریم. خوشحالم دفاع تیمی پرسپولیس در فصل جدید هم عملکرد خوبی از خود نشان داده است. 

سیدجلال حسینی هم به نظر می‌رسد دوباره جوان شده و عجب گلی به شهرخودرو زد!
بارها گفتم و باز هم می‌گویم آقاسید (‌جلال حسینی) یک فوتبالیست حرفه‌ای است. یک الگو برای جوان‌ترها که با زندگی سالم و تمرینات جدی توانسته خودش را در این سطح حفظ کند. گلی که او زد نشان از هوش سرشار و شجاعت کاپیتان داشت. 

تو هم پنالتی گرفتی اما هنوز برای پرسپولیس گل نزدی. به گل زدن فکر می‌کنی؟
وظیفه اول من دفاع کردن است. سعی می‌کنم اول به وظایف دفاعی خودم خوب عمل کنم و اگر فرصتی هم روی ضربات ایستگاهی و کرنر پیش آمد برای گلزنی جلو بروم. 

در مصاحبه قبلی از تو پرسیدیم حاضری پشت ضربه پنالتی بایستی اما گفتی سیامک نعمتی در اولویت است. حالا سیامک پنالتی خراب کرده و این بار می‌خواهیم باز هم همان سؤال را تکرار کنیم...
سیامک فقط بدشانسی آورد. ضربه‌اش متأسفانه به تیر دروازه خورد و گل نشد. البته سیامک دوست خوب من و بازیکنی فوق‌العاده است که خیلی برای تیم مهم است. در جواب سؤال شما هم بگویم اگر تیم ما بار دیگر صاحب ضربه پنالتی شود و اگر آقا یحیی اجازه بدهد با کمال میل پشت ضربه پنالتی خواهم ایستاد. 

لابد شنیدی که النصری‌ها دوباره به دادگاه CAS شکایت کرده‌اند؟
من واقعاً نمی‌دانم این النصری‌ها دنبال چه چیزی می‌گردند؟ شاید دنبال قاتل بروسلی می‌گردند! آنها بازی را باختند و بلافاصله به فکر دبه کردن و شکایت افتادند. به‌جایی هم نرسیدند اما ول‌کن نیستند. 

به نظر خودت دلیل اصلی این کارها چیست؟
من فکر می‌کنم این تیم عربستانی می‌خواهد تمرکز ما را در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا برهم بزند اما چنین اجازه‌ای نمی‌دهیم. وقتی ژاوی هرناندز با آن عظمت و بزرگی از تیم پرسپولیس تعریف و ما را تأیید می‌کند، دیگر اینها چه می‌گویند؟ همه آسیا شایستگی پرسپولیس را دیدند و باور کردند. حالا با این شیطنت‌ها نه اتفاق جدیدی می‌افتد و نه تمرکز ما به‌هم خواهد ریخت. 

واقعاً فینال لیگ قهرمانان آسیا یک بازی خاص است. به آن فکر می‌کنی؟
مگر می‌شود فکر نکرد؟! همه ما مربیان و بازیکنان و حتی هواداران پرسپولیس برای آغاز این بازی لحظه‌شماری می‌کنیم. می‌خواهیم طلسم لیگ قهرمانان آسیا را برای فوتبال ایران بشکنیم و این یک هدف بزرگ است. ان‌شاءا... و با دعای خیر و حمایت طرفداران بامعرفت پرسپولیس این جام را هم بالای سر خواهیم برد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    راست میگه ژاوی بزرگ از ما تعریف می کنه کیسه کشای توهمی می گن نه کار بابا مسعوده بدون دیاباته و میلیچ سری آیی به فینال رسیدیم همین جمله کافیه -:-:)))))) از این به بعد من این هشتگ رو می زنم #توهم تبعیض
    • فری IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      زنده باد خاره چشم کیسه تا تو و سید جلال دیوار بتنی پرسپولیسی کیسه خواب نداره
    • فری IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      زنده باد خاره چشم کیسه تا تو و سید جلال دیوار بتنی پرسپولیسی کیسه خواب نداره
  • دکل نوردان امروزی کاج سابق IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    درسته که النصریها دنبال قاتل بروسلین.اما نباید ازنقش الکیسه کشا هم غافل شد!
  • کرد IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    آفتاب پرست شمارو هم وقتی پول میبینی رو میبینیم چطور رنگ عوض میکنی بجای تو باید محرمی پیوس باقری و.... یه زمانی توفینال بازی میکردند وصد بربر خوشحالی هوادار رو میدیدند
  • مهران IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    خوب
  • علی شیخی IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    خوشگله خدا کنه 29اذر بعداز بازی خودت دنبال قاتل بروسلی نگردی
  • فرش دزدهابه بهشت نمیروند IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    ویترین باشگاه لنگ قبل وبعدازبابامسعودخودش بهترین گواهه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      ویترین باشگاه کیسه قبل و بعد از بابا محمود خودش بهترین گواهه
  • دختر قرمز IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    همیشه با صحبت هات یه امید قوی به هودار ها میدی پسر قرمز جنوبی برید جلو واسه قهرمانی و سوزش کیسه که دعای ما پشت و پناه شماست تیم ملی دوم ایران برید به کیسه کشا نشون بدید توآسیا چجوری باید بازی کردتاآبرومون حفظ بشه❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی