نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
محمد پنجعلی: تکنیک نوه علی پروین خیلی خوب است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با تمام مشکلات و کمبودهایی که پرسپولیس با آن مواجه است، این تیم پتانسیل پیروزی در فینال و قهرمانی آسیا را دارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ منهای سوالاتی که قاعدتا باید پیرامون وضعیت پرسپولیس از پیشکسوتان شود، ماجرای حضور نوه علی پروین در تیم نوجوانان پرسپولیس همچنان محل سوال است. مصاحبه محمد پنجعلی را در این زمینه بخوانید:

*پرسپولیس در بازی‌ قبل با شهر خودرو بهتر شده بود. من شنیدم بازی این تیم با ذوب‌آهن هم شاید لغو شود، اما به نظرم اگر بازی‌ها برگزار شوند، به نفع پرسپولیس است. تیم ما در آستانه یک بازی حساس است و باید تمام کشور به آن کمک کنند، چون قهرمانی در آسیا افتخاری برای تمام ایران است. من مطمئنم اگر از پرسپولیس حمایت شود، با تمام کمبودها این تیم قهرمان آسیا خواهد شد.

*غیبت بازیکنانی مانند آل‌کثیر، امیری و پهلوان در فینال آسیا، مشکلات پرسپولیس را زیاد می‌کند. این بازیکنان در بازی‌های قبلی لیگ قهرمانان بازی کردند و علاوه بر آنها چند بازیکن هم از پرسپولیس جدا شدند، اما با این وجود من معتقدم شاگردان گل‌محمدی پتانسیل پیروزی در فینال را دارند.

*درباره حضور نوه علی پروین در تمرینات تیم‌های پایه پرسپولیس، دور از تعصب بگویم تکنیک او خیلی خوب است. فعلاً هم با بچه‌ها تمرین می‌کند و هنوز اسامی تیم‌های پایه را رد نکرده‌ایم. خیلی‌ها سر تمرین می‌آیند و از آنها تست می‌گیریم. نمی‌دانم چرا به این مورد حساس شدند. الان ۳۰ نفر در تیم نوجوانان تمرین می‌کنند و نهایتاً از بین آنها مربیان، بازیکنان را انتخاب خواهند کرد. آیا کسی حق ندارد تست بدهد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    من مثال می زنم بنده شبیه نوه علی پروین هستم وزنم و استایلم ... اما نوه یک نفر مثل علی پروین نیستم شما من را به پایه های پرسپولیس راه می دادید معلوم هست که راه نمی دادید
  • هادی IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    انقدر پول بی حساب تو این باشگاه ها ریخته که بالاخره نوه ی پروین هم سهمشو می خواد دیگه . به این پیشکسوتا فضا بدن،می گن پرسپولیس ارث پدریه ماست. بعد می گن اداره ی تیم رو باید بدن به پیشکسوتا. دوستان هوادار واقعی لطفا بشناسید این آقایون رو که فقط دنبال سهم خواهیه خودشونن،لطفا برا این آقایون سینه چاک ندیدو نزارید از علاقه ی شما سواستفاده کنن.
  • آبیته IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    استقلالیه باید هم با تکنیک باشه فقط آقا پنجعلی بی زحمت وقت بیشتری براش بذارین تا وقتی که خواست بیاد استقلال بی کم و کاست و شش دانگ باشه
  • حقیقت تلخه IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    از تکنیک رابطه استفاده میکنه بخاطر همین خوبه، پسرشم بزور آورد به تیم، تکنیکش هم خوب بود ولی چیزی نشد!
  • علی IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    تکنیک برادرزاده منم خوبه بدون پارتی و پول قبولش می کنین؟؟
  • فری IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    نوه. پسر . برادر زاده رو ول کن خود سلطان علی رو عشقه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی