نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهدی مهدی‌خانی: بازی کردن در پرسپولیس سخت است، باید بجنگم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم قرمزپوشان پایتخت به خبرورزشی گفت: به نظرم پرسپولیس جو فوق‌العاده‌ای دارد و در تیم ما اتحاد و همدلی حرف اول و آخر را می‌زند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی مهدیخانی مهاجم جدید تیم پرسپولیس در دیدار مقابل شهر خودرو اولین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام داد. فرصتی دست داد تا با این مهاجم جوان همکلام شویم که در ادامه می‌خوانید.

از بازی با شهر خودرو شروع کنیم؛ اولین بازی‌ات را برای پرسپولیس انجام دادی، چطور بود؟
خیلی خوشحالم توانستم برای اولین بار پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم، از اعتماد کادر فنی و آقایحیی ممنونم که به من فرصت بازی دادند. فکر می‌کنم در طول ۹۰ دقیقه حاکم مطلق بازی بودیم و حتی می‌توانستیم بیشتر از سه گل بزنیم. در مجموع خوشحالم اولین بازی‌ام برای پرسپولیس با برد همراه شد. امیدوارم همین روند را در بازی‌های آینده هم بتوانیم ادامه دهیم و با بردهایمان هواداران را خوشحال کنیم.

تو تازه به پرسپولیس آمدی، جو این تیم را چطور می‌بینی؟
به نظرم پرسپولیس جو فوق‌العاده‌ای دارد و در تیم ما اتحاد و همدلی حرف اول و آخر را می‌زند. این موضوع به وضوح در تیم ما مشاهده می‌شود و یکی از دلایل اصلی موفقیت‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر همین اتحاد بود. قطعاً با همین همدلی تیم ما می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد و موفقیت‌های زیادی را به دست بیاورد.

حتماً می‌دانی که در خط حمله رقبای زیادی داری و کلاً بازی در پرسپولیس با سایر تیم‌ها متفاوت است.
بله دقیقاً قبول دارم و می‌دانم به چه تیم بزرگی آمدم. پرسپولیس مهاجمان بسیار خوبی دارد و من هم آمدم تا به تیم کمک کنم و هر وقت کادر فنی صلاح دانست در خدمت پرسپولیس خواهم بود. ضمن اینکه پرسپولیس ۴۰، ۵۰ میلیون هوادار دارد و این یعنی هر هفته این تعداد هوادار نگاه‌شان روی ماست و انتظار دارند بهترین باشیم. من هم تمام تلاشم را می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و هواداران را راضی کنم. می‌دانم بازی کردن در پرسپولیس سخت است برای فیکس شدن باید بجنگم و خیلی تلاش کنم.

پرسپولیس در چهار فصل اخیر قهرمان شده، فکر می‌کنی امسال هم این اتفاق بیفتد؟
قطعاً تمام هدف تیم قهرمانی است. پرسپولیس همیشه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می‌آید و امیدوارم با تلاش مجموعه تیم و حمایت هواداران امسال بتوانیم پنجمین قهرمانی متوالی را کسب کنیم که به امید خدا با اتحاد و همدلی که در تیم وجود دارد این اتفاق می‌افتد.

در مورد لغو بازی با نساجی هم صحبت کن.
خب پرسپولیس نماینده ایران در آسیاست و باید نگاه ویژه‌ای به این موضوع شود. فکر می‌کنم به خاطر خطر ابتلا به کرونا و شرایط خاص کشور قطر دیدار با نساجی لغو شد. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد در نهایت به نفع پرسپولیس و فوتبال ایران تمام شود و بچه‌ها بتوانند با جام قهرمانی به تهران برگردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    من خیلی به درخشش مهدی خانی امیدوارم ❤❤❤❤ در ضمن من از خبرورزشی بعنوانه معتبرترین روزنامه ورزشی ایران انتظار دارم وجدانن ابتدا از منبع خبرتون مطمئن باشید و بعد چاپ کنید، این همه از پیشنهاد کاس به ای اف سی برا به تعویق افتادن بازی گفتید و نوشتید و استرس وارد کردین به پرسپولیسیا امروز یکی از شبکه های خارج نشین اعلام کرد اصلا همچین پیشنهادی مبنی بر تعویق بازی فینال به دست ما نرسیده و فینال بر همون تاریخ قبلی انجام میشه
  • پرسپولیسی IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    حس میکنم این مهدی خانی همون مهره گم شده ی خط حمله پرسپولیس هستش انشاالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی