نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حمید درخشان: قهرمانی پرسپولیس در آسیا دور از دسترس نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم جوانان ایران گفت: تمرینات پرسپولیس خوب و شاداب پیش می‌رود و به عقیده من، همه چیز عالی بود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ حمید درخشان با اشاره به دیدار عصر امروز خود با اعضای کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس، اظهار داشت: در زمان حضور بچه‌ها در کمپ، من هم در مجموعه حضور داشتم و علاقه‌مند بودم تا بازیکنان و مربیان را ببینم. به همین خاطر دیداری با آنها داشتم.

وی افزود: ملاقاتی با کریم باقری، یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری، داوود فنایی، افشین پیروانی و بازیکنان تیم داشتم و واقعا از حضور در کنارشان خوشحال شدم. از طرفی، با بازیکنان هم دیدار کردم و از حضور در کنار سرخپوشان انرژی گرفتم.

مدیر تیم جوانان ایران ادامه داد: تمرینات پرسپولیس خوب و شاداب پیش می‌رود و به عقیده من، همه چیز عالی بود. تک‌تک بازیکنان سرحال و در بهترین شرایط هستند. انشاءالله این روند ادامه یابد تا روز فینال که با دست پر به تهران بازگردند.

سرمربی پیشین پرسپولیس درمورد پیش‌بینی خود از فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ گفت: من حس خوبی نسبت به حضور درکنار بازیکنان داشتم و خیلی خوشحال شدم این حجم از انگیزه و روحیه را در بین بازیکنان دیدم. حسی که در حال حاضر، بازیکنان تیم دارند باید تا شب فینال در تیم حفظ شود. در این صورت، قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست و مطمئنم که می‌توانیم قهرمان شویم.

درخشان سپس به موضوع انتقادات از تیم پرداخت و اضافه کرد: هر حرف و انتقادی هم در میان باشد، نباید باعث دلسردی بازیکنان شود. فعلا همه چیز در بهترین سطح خود است و بازیکنان روحیه بالایی دارند. مهم این است که تمرکز همه اعضای تیم روی فینال باشد.

وی  همچنین اظهار داشت: با این حال، به عقیده من باید شرایطی فراهم شود که پرسپولیس در روز ۲۲ آذر مقابل ذوب آهن به میدان برود و با وجود مشکلاتی که می‌بینیم، این بازیکن حتما انجام شود تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند و سپس به قطر بروند. من مطمئن هستم برگزاری این بازی به سود پرسپولیس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    البته در خواب
  • پرسپولیسی IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    انشالله پرسپولیس قهرمان خواهد شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی