یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
۰ |
۵
عکس| ضرب و شتم داور مسابقه با فنون خشن کونگ‌فو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنی از فوتبال ازبکستان یک ضربه از حرکات خشن کونگ‌فو را روی داور مسابقه در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای این کشور اجرا کرد.

خبرورزشی/ فوتبال جهان؛ از سری رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ حرفه‌ای فوتبال ازبکستان و در بازی تیم های توران و نفتچی یکی از بازیکنان با حمله خشن به داور مسابقه باعث شد تا اخبار این مسابقه در رسانه‌های سراسر جهان منتشر شد. تیم توران که در رده دوم گروه چهار تیمی قرار می‌گرفت در دقیقه ۸۱ با به ثمر رساندن گل از حریفش نفتچی پیش افتاد اما پس از سوت پایان یک جنگ واقعی در زمین فوتبال شکل گرفت که تصاویرش در شبکه‌های اجتماعی به سرعت منتشر شد به ویژه ضربه خشنی که نیویورک پست و چند روزنامه بین المللی با تیتر «آغاز جنگ» به آن پرداختند.

در پایان این بازی بازیکنان عصبانی نفتچی دست به یک اقدامات ناپسندی زدند که باعث شد تا داور برای خروج از زمین شروع به دویدن کند اما شوکت انسیبولائف با یک حرکت خشن داور را نقش زمین کرد. این مدافع ۳۶ ساله با یک «یته کیتو» یا همان «یته پرنده» که از فنون سخت و خشن کونگ فو است به قفسه سینه داور ضربه زد و او را به زمین انداخت.

همه چیز اما در این متوقف نشد، چرا که داور بلند شد و به سمت تونل رفت اما بازیکنان و تعدادی از هواداران و اطرافیان تیم نفتچی تعقیبش کرده و به سمتش هجوم برده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در حالی که گفته می‌شد تعدادی از چهره‌های سرشناس فوتبال ازبکستان نیز در ورزشگاه حضور داشته‌اند در نهایت پلیس مجبور به آرام کردن شرایط شد. سخنگوی فدراسیون ازبکستان در همین ارتباط گفت: همه ازبکستان و جامعه فوتبال این حادثه را دیدند، همه می‌دانند این یک مسابقه خیلی مهم برای صعود به لیگ برتر بود.

هواداران نفتچی پس از مسابقه نتوانستند احساسات خود را کنترل کرده و به ورزشگاه هجوم آوردند. تحقیقات درباره این حادثه آغاز شده به ویژه موضوع اصلی خشونتی است که علیه داور مسابقه به کار رفته است. براساس فدراسیون فوتبال ازبکستان شرکت کنندگان در این درگیری با اشد مجازات روبه‌رو خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی