دختران دیگو مارادونا به جرم خیانت از ارث محروم شدند
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین پیش از مرگ ۲ دخترش را از ارث محروم کرده بود.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ دیگو مارادونا ستاره دنیای فوتبال مدتی پیش درگذشت. پس از مرگ او بسیاری از حقایق در رابطه با این اسطوره تاریخ منتشر شده است. تا به امروز ۶ نفر ادعا کرده‌اند فرزند مارادونا هستند و باید بخشی از ثروت او به آن‌ها برسد.

امروز حقیقتی دیگر از زندگی مارادونا افشا شده است. او ۲ دختر خود را به دلیل دزدی ۶ میلیون دلاری مادرشان از ثروت مارادونا، از ارث محروم کرده است. مارادونا سال‌ها پیش و زمانی که در کشور امارات مربیگری می‌کرد شکایتی را علیه همسرش کلودیا تنظیم کرد. طبق ادعای اسطوره فوتبال آرژانتین کلودیا مبلغ ۶ میلیون دلار از حسابش دزدیده بوده است. شکایت ماردونا از همسرش سال‌ها در دادگاه بررسی شد و در نهایت کلودیا بی گناه شناخته شد. ستاره آرژانتینی هم به خاطر تلافی این داستان، ۲ دختر کلودیا که از نظرش با مادرشان هم دست بوده اند را از ارث محروم کرد.

ثروت مارادونا بین ۷۵ تا ۲۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. او صاحب یک کارخانه ماکارونی در ونزوئلا، یک هتل ۵ ستاره در کوبا، ۵ خانه لاکچری در پایتخت آرژانتین و چندین خودروی گران قیمت دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بزرگ فوتبال IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    آقا تورو خدا حساب کتاب وثروت این بنده خدا تازه گذشته مارادونا رو درست و حسابی بدید تا دیروز میگفتین کلا 120 هزار دلار داره و هرچی داشته بردن و خوردن بعد یواش یواش هی ثروتهای تازه رو میکنید لا اقل فکر مارو کنین چند بار باید ضرب و تفریق کنیم حساب اموالش از دستمون در رفت بیکار که نیستیم !!
    • زهرا IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      خخخخخخخخچه بیکاری بخدا۷خخخخ
  • یه پرسپولیسی قدیمی IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    چه آدم خوبی بوده!!!! کارخانه ماکارونی در کشور دوست و برادر ونزوئلا، هتل 5 ستاره توی کوبا، احتمالا یه ویلا هم تو لواسون داشته باشه!
  • سهیل IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    تا دیروز همین خبرورزشی میگفت بدبخت بیچارستو هیچی نداره کلی دلمون واسش سوخت چرتو پرت تحویل مردم ندید دیگه
  • Shahrokh IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    اسطوره ماندگار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی