حسن میرزایی: دو میلیون یورو از اموال بازنشستگان را به مارک ویلموتس دادند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: دو میلیون یورو از اموال بازنشستگان را به مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال داده اند.

خبرورزشیدر حاشیه؛ حجت‌الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان‌ اظهار داشت: هر روز خبرهایی می‌شنویم که بیانگر بی مهری و بی توجهی نسبت به اموال بازنشستگان است. وزارت کار بداند که این اموال بازنشستگان که در اختیار دارد، حق الناس است و نباید یک ریال از آن مورد بی توجهی قرار بگیرد. 

این نماینده مجلس به نکته ای عجیب نیز اشاره کرد که خواندنش خالی از لطف نیست؛ «روزی دو میلیون یورو از اموال بازنشستگان را به مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال داده اند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دکل نوردان امروزی کاج سابق IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    اقای میرزایی اگه حق الناس براتون مهمه چرا دیگر پولهای این ملت که به عناوین مختلف از کف ملت میرود وبه حلقوم اجانب ریخته میشود را نمی گویید!!!یعنی فقط در فوتبال اینطور حق خوری میشود ودر هیچ کجای دیگر پول بیت المال خورده نمیشود!
  • مهدی IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    اون موقع دولت به بازنشسته های ما که ٣ ساله بازنشست شدن پول ندارن پاداش بازنشستگی شون رو که ٣٠ سال براش زحمت کشیدن رو بدن
  • رضا IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    پس چرا كسي با اين خيانتكاران در امانت مردم كاري ندارد و راست راست دارند راه مي روند و سر همان كارهاي قبلي حضور دارند!!! شايد هنوز مشغول حيف و ميل اموال مردمند!
  • فوتبال پاک - جامعه پاک IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    این پول باید از تک تک مدیران تا شخص وزیر ورزش که در این پروژه و دیگر قراردادهای بازیکنان و مربیان خارجی که اهمال صورت گرفته و از جیب مردم و بیت المال و همین شستا (تامین اجتماعی ) پولی برداشت و پرداخت شده باز ستانده شود تا دیگر کسی جرات ریخت و پاش اموال مردم را در سر نپروراند
  • ناشناس IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    اینقدر پول!!!! ما بازنشستگان تامین اجتماعی کمرمون ار گرونی خم شده و شرمنده بچه های جووووونمونیم بعد خیلی راحت میگن بوجه نیست و هیچ یک از مسیولین هم هیچ توجهی به این قشر زحمت کش ندارن واقعا چرا؟ ریس جمهور محترم و اقای نوبخت هم فقط دغدغه شون کارمندان و بازنشستگان کشوری دستتون درد نکنه ولی ی نظر نگاهی هم به بازنشستگان تامین اجتماعی بکنید و از ما هم دفاع کنید مسیولین تامین اجتماعی رو باز خواست کنین که چرا به این قشر اینقدر بی اعتنا شده و انگار ما بازنشستگان مهمان ناخوانده این مملکت هستیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی