نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
۲ |
۰
ابراهیم صادقی: می‌خواهیم آژاکس ایران باشیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت که نارنجی‌پوشان رؤیاهای بزرگی در سر دارند و می‌خواهند شعار «ساختن به جای خریدن» را معنا کنند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان گفت: ما به تیم‌مان خیلی امید داریم و مطمئنم هم می‌توانیم فوتبال زیبایی ارائه کنیم و هم نتایج خوبی بگیریم. فکر می‌کنم بازیکنانی که فصل گذشته به آنها فرصت دادیم، این فصل شرایط بهتری دارند و همینطور با بازیکنانی که این فصل اضافه کردیم، می‌خواهیم الگوی بسیار خوبی برای فوتبال کشور باشیم. اینطور که هزینه زیادی نمی‌کنیم و به تیم‌های پایه اهمیت می‌دهیم. سعی داریم شعاری را که در باشگاه داریم، «ساختن به جای خریدن» واقعاً معنا کنیم و مطمئنم می‌توانیم روز به روز شرایط بهتری داشته باشیم. من برای سایپا رؤیای آژاکس ایرانی را دارم و دوست دارم یک روز مثل باشگاه آژاکس باشیم که همه بازیکنانش در تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند و به آنها افتخار کنیم. برای این هدف باید کمی صبور باشیم، برنامه‌ریزی کنیم و مطمئن هستم می‌توانیم به این هدف برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: می‌دانیم که مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است که فوتبال خوبی بازی می‌کند. ما بازی‌های آنها را نگاه کردیم و می‌دانیم فردا بازی بسیار سختی خواهیم داشت. البته با توجه به اینکه بازی در زمین خودمان است، فقط به سه امتیاز بازی فکر می‌کنیم و تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم برنده بازی باشیم و روند رو به رشدمان را حفظ کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    خوبه امسال سایپا به روند باخت های حقارت بار تعمدی جلوی پیروزی پایان داد
  • تاجی DE ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    این کجاو ان کجا...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی