نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جعفر سمیعی: النصر هیچ مدرکی ندارد
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: النصری‌ها مدام با شکایت‌هایشان می‌خواستند تمرکز ما را برهم بریزند چرا که آنها هیچ مدرک محکمی علیه پرسپولیس نداشتند.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ جعفر سمیعی در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به شرایط این‌ روزهای تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: حدود ۲۰ روز پیش کارگروه فینال آسیا را تشکیل دادیم و تمام کمیته‌های باشگاه تمرکزشان را روی دیدار نهایی گذاشتند. 

وی افزود: افشین پیروانی مدیر و یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم در جلسه هیات مدیره حاضر شدند و خواسته‌هایی داشتند که به آنها جامه عمل پوشاندیم.

سمیعی ادامه داد: همچنین کارگروهی به دستور وزیر ورزش و جوانان و به ریاست مهدی علی نژاد برگزار شد که کمپ تیم‌های ملی در اختیار باشگاه قرار گرفت. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: ما روزه یکشنبه ۲۳ آذر به قطر خواهیم رفت.

سمیعی در مورد شکایت النصر اضافه کرد: آنها می‌خواهند مدام با شکایت هایشان تمرکز پرسپولیس را به هم بزنند. اگر آنها مدرکی داشتن حداقل در یک مجمع پیروز می‌شدند اما هیچ مدرکی ندارند و تنها با طرح شکایت قصد دارند تمرکز ما را بر هم بزنند.

وی در مورد آخرین وضعیت آل‌کثیر خاطرنشان کرد: هنوز امید داریم آل‌کثیر را در فینال داشته باشیم و تیم حقوقی همچنان پیگیر است. امیدواریم تا قبل از سفر این خبر خوب را به ما بدهند.

سمیعی اضافه کرد: امروز تیم استراحت کرده است و فردا دیگر اعضا به صورت کامل تا روز یکشنبه به قرنطینه خواهند رفت. امیدواریم که همه حمایت کنند چرا که بحث ملی است و با قهرمانی پرسپولیس در آسیا فوتبال ما صاجب افتخار خواهد شد.

وی تصریح کرد: هواداران همیشه از تیم و بازیکنان حمایت کردند و امیدوارم در این مدت تا فینال آنها حمایت مضاعف داشته باشند. امیدوارم در روز ۲۹ آذر با قهرمانی در آسیا اتفاق خوبی رقم بخورد.

ویدیو| سمیعی: به بخشیده شدن آل کثیر امیدواریم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیام پرسپولیسی CA ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    با وجود عیسی راحتر میبریم ولی اگه نباشه با اختلاف گل کمتر برنده میشیم. درهر صورت قهرمانیم صد در صد....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی