نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
احمد گوهری: خوش‌شانس بودیم، سپاهان را ۴تایی می‌کردیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سنگربان تیم نفت مسجدسلیمان به خبرورزشی گفت: همه تیم‌ها در زمین مسجدسلیمان چاره‌ای جز شکست ندارند، چرا که ثابت کردیم توانایی این کار را داریم.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ تیم نفت مسجدسلیمان در هفته پنجم دست به کار بزرگی زد و تیم مدعی سپاهان را با ۳ گل مغلوب کرد. احمد گوهری سنگربان این تیم باز هم یکی از ستاره‌های تیمش و سد محکمی برای مهاجمان زردپوشان اصفهانی بود. این دروازه‌بان اعتقاد دارد باز یقه تیم‌های بزرگ را خواهند گرفت. با این دروازه‌بان گفت‌وگویی انجام دادیم.

کمتر کسی باور می‌کرد با ۳ گل سپاهان را مغلوب کنید؟
ما ثابت کردیم توانایی یقه‌گیری تیم‌های بزرگ را داریم و می‌توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم. تیم ما هفته به هفته هماهنگ‌تر بازی می‌کند و با توجه به اینکه تیم متحد و یکدستی داریم، مطمئن باشید حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. 

یعنی از قبل پیش‌بینی می‌کردید که سپاهان را با ۳ گل شکست می‌دهید؟
پیش‌بینی شکست سپاهان را می‌کردیم ولی نه با ۳ گل! البته اگر خوش‌شانس بودیم با ۴ گل حریف مدعی را مغلوب می‌کردیم. کاملاً سپاهان را آنالیز کرده بودیم و کادر فنی نقاط ضعف این تیم را گفته بود تا با استفاده از تاکتیک‌های سرمربی، پیروز میدان شویم.

دو بازی خوب از تو شاهد بودیم، مقابل پرسپولیس و سپاهان که نشان دادی دروازه‌بان خوبی هستی، این روند را می‌توانی ادامه دهی؟
من در کنار بچه‌های تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتم و همه بچه‌ها با جان و دل بازی می‌کنند. هدف‌های بزرگی دارم و می‌خواهم به آنها برسم.

چه هدف‌هایی؟
بگذارید بعداً این هدف‌ها را بازگو کنم ولی می‌خواهم در این فصل یکی از بهترین گلرهای لیگ باشم.

فکر می‌کنی باز هم می‌توانید یقه تیم‌های بزرگ را بگیرید؟
فکر نمی‌کنم، بلکه یقیین دارم، همه تیم‌ها در زمین مسجدسلیمان چاره‌ای جز شکست ندارند، چرا که ثابت کردیم توانایی این کار را داریم.

قبل از شروع فصل چند بازیکن از تیم نفت مسجدسلیمان رفته بودند و کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم نتیجه بگیرد!
دقیقاً همین‌طور است، اول فصل همه فکر می‌کردند تیم نفت مسجدسلیمان کاندیدای سقوط است اما نشان دادیم که نه کاندیدای سقوط هستیم و نه زنگ تفریح لیگ برتری‌ها. ما می‌خواهیم جزو ۸ تیم بالای جدول باشیم و هدف کلی مجموعه تیم همین است.

با این امکاناتی که دارید، امکان‌پذیر است؟
امکانات ما مثل دیگر تیم‌ها نیست ولی کادر فنی بسیار خوبی داریم و مجتبی حسینی، سرمربی ما یک مربی کاربلد و بادانش است که در مرحله اول با بازیکنان تیم رفیق است. بازیکنان هم به همین دلیل تلاش بیشتری برای موفقیت تیم انجام می‌دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    شب دارز است و قلندر بیدار!سال دیگه لیگ دو !تیمی که با یه برد اینقدر جو گیر میشه مطمئنا سال دیگه دسته دو را در اغوش میکشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی