نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
۰ |
۰
استقلال، یزدانی را به تیم ملی نمی‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال با توجه به در پیش بودن مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد، اجازه حضور امیرمحمد یزدانی را در جام جهانی صربستان نمی‌دهد.

خبرورزشی/ کشتی؛ درحالیکه همچنان اماواگرهای زیادی در مورد برگزاری جام جهانی صربستان وجود داشت، اما فدراسیون کشتی صبح امروز از اعزام حسین نوری و محمدهادی ساروی به همراه بهروز حضرتی پور به صربستان خبر داد که این موضوع درواقع تایید نهایی برگزاری جام جهانی ۲۰۲۰ بود.

با این حساب باید دو آزادکارِ معرفی شده از سوی کادرفنی تیم ملی نیز در روزهای آینده راهی بلگراد شوند. رحمان عموزاد و امیرمحمد یزدانی دو کشتی‌گیری هستند که بعد از منتفی شدن حضور حسن یزدانی و کامران قاسمپور در جام جهانی انفرادی، جایگزین آنها شدند.

این در حالی است که تیم استقلال در روزهای آینده مرحله نیمه‌نهایی و فینال لیگ برتر آزاد را در پیش دارد و یزدانی نیز یکی از کشتی‌گیران ملی‌پوش این تیم در لیگ محسوب می‌شود.

بر این اساس استقلالی‌ها به فدراسیون کشتی اعلام کرده‌اند که با توجه به داشتن قرارداد حرفه‌ای با امیرمحمد یزدانی و در پیش داشتن مرحله حساس لیگ، اجازه حضور این کشتی‌گیر در جام جهانی را نخواهند دارد و یزدانی باید برای آنها کشتی بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی