شاید وزیر بیشتر به استقلال کمک کرده ولی به چشم نمی‌آید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است پرسپولیسی بودن وزیر ورزش ایرادی ندارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی پاشازاده در مصاحبه اخیرش با خبرورزشی نکته‌ای را در خصوص حرف و حدیث‌های مربوط به پرسپولیسی بودن یا نبودن وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد. پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است حتی اگر وزیر ورزش پرسپولیسی هم باشد ایرادی ندارد ولی نباید این مسئله در تصمیم گیری‌ها تاثیرگذار باشد.

پاشازاده در این خصوص گفت: «من خودم به وزیر گفتم که از نظر من ایرادی ندارد که شما پرسپولیسی باشید ولی وقتی یک مسئولیتی را قبول می‌کنید نباید شائبه‌ای به وجود بیاید اما الان این شائبه به وجود آمده است! حتی شاید وزیر در برخی مسائل به استقلال بیشتر هم کمک کرده باشد ولی به چشم نیامده آن هم به خاطر مسائلی که اتفاق می‌افتد.»

مصاحبه کامل مهدی پاشازاده با خبرورزشی را می‌تواید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هفت تیرکش معروف IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    معلومه وزیر استقلالیه البته هرسال پرسپولیس قهرمان میشه.... خداوکیلی یکم فکر کنید چطوری حکومت استقلالیست و پرسپولیس قهرمان میشه؟؟ یعنی این حکومت نمیتونه ما رو قهرمان کنه؟ اصلا میفهمین چی میگین؟؟... مثل اینکه یوونتوس به اینتر بگه تیم حکومتی... یا مثلا این وزیر استقلالی.. که تیمو با پنجره بسته میفرسته آسیا...
    • مرتضی IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      لنگی هستن دیگه توقع بیشتر از اینم نداریم ازشون
    • پیام پرسپولیسی CA ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      تا دلت بخواد بچه لوس و ننر و بی عرضه هست که همه جوره باباشون میریزه به پاشون ولی هیچی نمیشن ....
  • محمود IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    چی به چشم بیاد؟کیسه کشا به خاطر مساوی جلوی الشرطه پاداش میگیرن،پرسپولیسی ها طلب خودشونو هم نمیتونن از باشگاه بگیرن.تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
  • حمید علوی CA ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    بوی نیمکت استقلال به مشام بعضیا که از کنار استقلال به همه چی رسیدن خورده و افتادن به جنب و‌ جوش ‌
    • شکارچی تاریکی IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      آقای علوی یا فرهاد یا خود محمودخان... پاشازاده دستیار خوبی میتونه باشه
  • شمسعلی IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    این شائبه نیست، این اسمش شارلاتان بازیِ که جماعت کیسه کش بطور خاص و تاسیون به شکل عام راه انداختن. راستی راستی که نرود میخ آهنی در سنگ. شما میبینید عرضه ی قهرمانی ندارین پس چه بهتر که زور بزنین تا سرورتون هم قهرمان نشه. کور خوندین!
  • مرتضی IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    1- زمین تمرین ما بهتر از اونا هست و دوتا کمپ لاکچری باتمام امکانات داریم ولی اونا هرروز آواره یه سمت تهرانن و بارونم بیاد تمریناتشون لغو میشه یا چمن مصنوعی تمرین میکنن 2-مدیرعامل با جربزه ای برای ما انتخاب کردن و نرسیده 30میلیارد به باشگاه تزریق کرده ولی اونا یه سرپرست خسته و داغون دارن که عرضه تهیه یه دست لباس آستین بلند هم نداره 3-بخاطر زمین تمرین و امکانات هرروز تیم اونا داره مصدوم میده ولی تیم ما توی این پنج سال مصدوم نداده مگر اینکه رباط صلیبی بوده باشه چون زمین تمرینمون صاف و استاندارده 4-طلب دومیلیون دلاری برانکو رو توی دوروز پرداختن و باپنجره بسته برامون 7تابازیکن گرفتن فرستادنمون آسیا ولی طلب 500هزاردلاری شفر پنجره اونا رو ششماه بست و نتونستن بازیکن بگیرن بله آقای پاشازاده اینا گوشه ای از کمکهای وزیر به استقلال بوده اینم یادم رفت بگم که تا4صبح بیدار بوده و بازگشت(بازنگشت) استراماچونی رو پیگیری میکرده بسته زبون
  • ناشناس IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    اگه وزارت ورزش دست از سر این دوتا تیم برداره این حرف و حدیثها هم به وجود نمیاد.
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    بوی اخراج فکری و یه اتوبوس کادرفنیش داره خیلیها رو از سوراخ درمیاره! این یکی هم فکر کرده نوبتشه خودشیرینی رو شروع کرده! من مطمئنم اگه خودشیرینیش جواب بده و مربی کیسه بشه دوباره زامبیها الحمله که وزیر اینو اورده کیسه رو کله پا کنه!تجمع دره مجلس وزیر پرسپولیسی سروره کیسه هایی!!!
  • مجهول الهویه IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    البته من مصاحبه کامل نخوندم. این شائبه ای که میگی به خاطر توهم خودبرترانگاری است این که کسی فکر کند از دیگری بالاتر است و اگر نباشید حتما دستی در کار است. وعلت دیگر هم کمسنی هوادار است که به تبع سوبله چوبله با طعم چک تری دی دوستدار تیم شده. کاش این وزیر وزیر نبود و هر که دیگر بود بازهم نظر مجموعه تان همین بود. اتفاقا این شائبه مخصوصا بعد از اتفاقات اواخر لیگ قبل و داوریهای جام حذفی و عدم مجازات استقلال به دلیل حماسه های فرودگاه ها و قراردادهای غیرقانونی کاملا برعکس است. وگرنه لغو یک بازی که چیری نیست مخصوصا یه سنی هم ازت گذشته باشه و یادت بیاد که با استقلال هم قبلا همینطوری رفتار شده است. در ضمن به نظر میرسه نیمکت استقلال چشمتو گرفته.
  • Amir perspolisi US ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    پاشا آدم فهمیده و با سوادیه
  • آرش IN ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    انتقاد با گردو مالی. برو عامو یا حرف نزن یا میزنی درست تا تهش برو. مربی بعدی استقلال پاشازاده ببین کی گفتم بخاطر این مالش جانانه اش.
  • محمد پرسپوليسي IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    شايد چيه داريم ميبينيم بيشتر کمک کرده فقط کيسه ها نتيجه نميگيرن ميندازن تقصير کسي که همه جوره ساپورتشون ميکنه
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    عزیزم‌ راستش روبگو
  • العین 6 - کیسه 1 IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    شائبه ای نیست پاشا جون.این یه مکانیزم روانی و دفاعی برای رفع سوزش از طرف کیسه کشاست.کیسه در این چند فصل با ناجوانمردی ضربات زیادی با مهره هاش در بچه های بالا به پرسپولیس زده و هر بار با بلاهت فکر کرده کار پرسپولیس تمومه ولی مثل داداش سیا ضایع شده و این عقده و حقارت و سوزش کیسه کشا رو صد برابر کرده.از فراری دادن برانکو توسط عرب بگیر تا آخرین بارش هم فرستادن رسول پناه دست نشانده بود که به دستور وزیر و خواست کیسه کشا(انگار آهنگ درخواستیه!) ترابی و علیپور و شجاع و بیرانوند(که میخواست تا آخر بازیهای آسیا بمونه) و نادری رو به بهانه مسخره سقف قرارداد سه میلیاردی که کف قرارداد بازیکنان بی افتخار کیسه بود فراری داد.ولی بازم رفت فینال آسیا.بازیکنان کیسه هم میدونن اگر این چرت و پرتها رو نگن باید مثل رحمتی فحش و کتک بخورن.الان راحتترین شغل دنیا بازیکن و مربی کیسه بودنه.پول میلیاردی میگیرن بدون اینکه بازخواست بشن و افتخار بیارن، تازه هوادار هم تو فرودگاه کتک میزنن.
  • ناشناس IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    ترس همه استقلالی ها از قهرمانی احتمالی پرسپولیسه .بخاطر همین میخوان جلو جلو قهرمانی پرسپولیس رو لوث کنن...ولی این یه دست و پا زدن بچه گانه بیهوده است
  • استقلا لم ارزوست IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    همین آخری رومتوجه نشدی ک رسول پناه رفت ۲روز نشد۳روز مدیرعاملشوفورا انتخاب کرد
  • ناشناس IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    الان کیسه ورزشی این نامربی که سوزن اتریشی به بازیکنی به اسم ماهی داد و بدبختش کرد براش تبلیغ می کنید
  • پرسپولیس بی نهایت IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    یه سوال ؟پرسپولیس چهارقهرمانی درایران یه قهرمانی (29آذر)انشاء الله و یه نایب قهرمانی درآسیا و7+1جام برای هوادارچندین میلیاردآورده برای باشگاه و.....بایدباتیمهای دیگه مثلا استقلال یکی باشه.بقول گفتنی "آیادوغ ودوشاب یکی است"خیر.پس شب بخیر
  • ققنوس IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    خیلی دوسدارم بدونم خودش پول میده که هی نظرشو کار کنین یا یه کسه دیگه پول میده که به عنوان الترناتیو فکری مطرحش کنه یا کلا خودتون باش حال مکنین دوسدارین باشه... یا نه کلا همون دستهای الوده پشت پرده که فکری و مظلومی دستشونو برا عالم رو کردن... خوب طبیعیه زیدانم بد نتیجه گرفت رفتن با پوچتینو مصاحبه گرفتن ...کار رسانه همینه.... ولی فک نکنم کارنامه این جوابگو باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی