نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
۲ |
۱
مهدی مهدی‌پور: اولین بازی در استقلال برایم سخت بود 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یار جدید آبی‌پوشان درباره نخستین حضورش در ترکیب استقلال گفت: بعد از سه ماه فوتبال بازی کردم و مقداری کار برایم سخت بود، با گذشت زمان باید بتوانم عملکردی مؤثرتر داشته باشم. 

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی مهدی‌پور هافبک دفاعی تیم استقلال در غیاب مسعود ریگی و در کنار فرشید باقری هافبک دفاعی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان بود بازیکنی که در فصل نقل و انتقالات به جای علی کریمی جذب استقلال شد. او  در خصوص اولین بازی خود برای آبی‌پوشان گفت: من بعد از سه ماه فوتبال بازی کردم و مقداری کار برایم سخت بود. مسلماً با گذشت زمان باید بتوانم عملکردی بهتر و مؤثرتر داشته باشم. 

از این بازیکن سوال شد آیا از عملکرد خودت در این بازی راضی بودی؟ که  گفت: نه، راضی نبودم. هم انتظار خودم بیشتر بود و هم انتظار هواداران، اما بازی کردن بعد از 3 ماه واقعا سخت بود. مطمئنا هر چه جلوتر برویم بهتر خواهم شد.

مهدی‌پور در خصوص انتقاد از این تیم در فضای مجازی افزود: طبیعتا یک کادر جدید با تفکرات جدیدتر به استقلال آمده و طبعا نیاز به زمان هست. خودم وقتی به استقلال آمدم گفتم که به زمان نیاز دارم و امیدوارم در ادامه به سبک بازی و نتایج دلخواهی که می‌خواهیم برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اسی دستا بالا IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    اولین بازی رسمیش در استقلال بود اما نوید یک علی کریمی بهتر و جوانتر رو داد مهمترین فاکتورش بازی با چشمان باز و سربالا بود دیدش به پهنای زمین بازی بود این پسر در کنار مسعود ریگی و داریوش غوغایی خواهد کرد
  • علی اصغر تاجی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    انشاالا همه بهتر میشن استقلال محبوب من نتیجه میگیره خواهشن کمی صبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی