چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
۲ |
۱
مهدی مهدی‌پور: اولین بازی در استقلال برایم سخت بود 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یار جدید آبی‌پوشان درباره نخستین حضورش در ترکیب استقلال گفت: بعد از سه ماه فوتبال بازی کردم و مقداری کار برایم سخت بود، با گذشت زمان باید بتوانم عملکردی مؤثرتر داشته باشم. 

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی مهدی‌پور هافبک دفاعی تیم استقلال در غیاب مسعود ریگی و در کنار فرشید باقری هافبک دفاعی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان بود بازیکنی که در فصل نقل و انتقالات به جای علی کریمی جذب استقلال شد. او  در خصوص اولین بازی خود برای آبی‌پوشان گفت: من بعد از سه ماه فوتبال بازی کردم و مقداری کار برایم سخت بود. مسلماً با گذشت زمان باید بتوانم عملکردی بهتر و مؤثرتر داشته باشم. 

از این بازیکن سوال شد آیا از عملکرد خودت در این بازی راضی بودی؟ که  گفت: نه، راضی نبودم. هم انتظار خودم بیشتر بود و هم انتظار هواداران، اما بازی کردن بعد از 3 ماه واقعا سخت بود. مطمئنا هر چه جلوتر برویم بهتر خواهم شد.

مهدی‌پور در خصوص انتقاد از این تیم در فضای مجازی افزود: طبیعتا یک کادر جدید با تفکرات جدیدتر به استقلال آمده و طبعا نیاز به زمان هست. خودم وقتی به استقلال آمدم گفتم که به زمان نیاز دارم و امیدوارم در ادامه به سبک بازی و نتایج دلخواهی که می‌خواهیم برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اسی دستا بالا IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    اولین بازی رسمیش در استقلال بود اما نوید یک علی کریمی بهتر و جوانتر رو داد مهمترین فاکتورش بازی با چشمان باز و سربالا بود دیدش به پهنای زمین بازی بود این پسر در کنار مسعود ریگی و داریوش غوغایی خواهد کرد
  • علی اصغر تاجی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    انشاالا همه بهتر میشن استقلال محبوب من نتیجه میگیره خواهشن کمی صبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی