نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
زین‌الدین زیدان: به هدف‌مان که صعود با صدرنشینی بود، رسیدیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زین‌الدین زیدان می‌گوید هدف رئال‌مادرید در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود به‌عنوان صدرنشین بوده که به آن رسیده‌اند.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان اروپا؛ زین‌الدین زیدان بعد از برتری رئال‌مادرید با نتیجه ۲ بر صفر مقابل مونشن‌گلادباخ که باعث صعود و صدرنشینی تیمش شد، از عملکرد کهکشانی‌ها کاملاً راضی بود.

زیزو پس از پایان این دیدار گفت: «هدف ما این بود که به عنوان تیم نخست گروه راهی دور بعد شویم. ما بازی تماشایی را از دقیقه اول تا سوت پایان بازی به نمایش گذاشتیم. ما بازی را به خوبی تحت‌کنترل داشتیم. به اعتقاد من این کامل‌ترین بازی فصل ما بود. خودم فوتبالیست بوده‌ام و باید بگویم غیرممکن است که همیشه بتوان در این سطح بازی کرد. با این وجود ما سعی می‌کنیم که حالا و بعد از این همینطور بازی کنیم. ما تنها تحت‌فشار بازی‌های خوبی را به نمایش نمی‌گذاریم، بلکه پیش از این هم بازی‌های خوب دیگری از خود ارائه داده بودیم. این تیم کیفیت لازم را دارد و وقتی مشکلات اوج می‌گیرد، خودش را نشان می‌دهد. برای بازیکنانم خوشحال هستم چون آنها مهمترین چیز هستند. من هم کنار بازیکنانم می‌جنگم و برای‌شان خوشحال هستم. بازی خوبی بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی