گادوین منشا در گل‌گهر بهتر از مجموع حضورش در استقلال و پرسپولیس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وقتی کسی فکرش را نمی‌کرد از منشا فوتبال خوبی ببینیم و منتظر رقابت آقای گلی بین آل‌کثیر و مثلث خط آتش استقلال بودیم او بار دیگر نشان داد که اگر در کانون توجهات باشد می‌تواند بدرخشد.

خبرورزشی/ سعید شاه نظری؛ جدول گلزنان لیگ برتر یک صدرنشین غیر قابل پیش‌بینی دارد. گادوین منشا که در پیکان یک گلزن تمام‌عیار بود و از توپ‌های مرده گل می‌ساخت در پرسپولیس با افت روبه‌رو شد و بعد از یک و نیم سال بازی در لیگ برتر فقط ۵ گل زد تا برانکو، بودیمیر را جانشین او کند. منشا هم در پاسخ به این رفتار پرسپولیسی‌ها با استقلال به توافق رسید تا در تیم حریف روبه‌روی پرسپولیس قد علم کند. همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت و همان هفته‌های ابتدایی یک سوپرگل هم برای استقلال زد ولی تغییر در پست تخصصی او توسط شفر و گرفتن پنالتی دربی توسط فرشید اسماعیلی از او کار را خراب کرد.

منشا در نیم‌ فصل بازی برای استقلال با همان تک‌گل به فولاد کارش را تمام کرد و به عجمان رفت. در امارات مصدوم شد و بازی نکرد تا به فوتبال ایران بازگردد و راهی گل‌گهر شود. او به خاطر جلالی به ایران برگشت اما کار خاصی در این تیم انجام نداد با این حال و به دلیل منع جذب بازیکن خارجی جدید امیر قلعه‌نویی به او اعتماد کرد و منشا که با سیرجان آشناتر شده بود به کارش زیر نظر یک سرمربی جدید ادامه داد. وقتی کسی فکرش را نمی‌کرد از منشا فوتبال خوبی ببینیم و منتظر رقابت آقای گلی بین آل‌کثیر و مثلث خط آتش استقلال بودیم او بار دیگر نشان داد که اگر در کانون توجهات باشد می‌تواند بدرخشد. منشا لیگ را با گلزنی و ارسال پاس گل آغاز کرد و حتی با حضور احمد زنده‌روح (یکی از بهترین پنالتی‌زنان فوتبال ایران) به او اجازه پنالتی زدن هم دادند. آقای گل فعلی لیگ برتر در همین ۵ هفته با توجه به دو گلی که در فصل گذشته زده بود از رکورد گل‌هایش برای پرسپولیس و استقلال عبور کرد و نشان داد سرخابی‌های تهرانی قدر او را ندانستند.

عملکرد منشا در لیگ بیستم زیر ذره‌بین خبرورزشی

نام‌: گادوین

نام خانوادگی‌: منشا

ملیت‌: نیجریه

پست‌: فوروارد

قد: ۱۸۲

پای تخصصی‌: راست

باشگاه‌: گل‌گهر سیرجان

شماره‌: ۹۰

تعداد بازی‌: ۵

دقایق بازی‌: ۴۵۰

گل زده‌: ۵

پاس گل‌: یک

میانگین گل زده در هر بازی: یک

میانگین دقایق گلزنی‌: ۹۰

گلزنی با پای راست‌: ۳

گلزنی با پای چپ‌: صفر

گلزنی با ضربه سر: ۲

گلزنی از روی نقطه پنالتی‌: یک

گلزنی در جریان بازی‌: ۴

گلزنی داخل محوطه ۶ قدم : صفر

گلزنی داخل محوطه جریمه‌: ۵

گلزنی از خارج محوطه جریمه‌: صفر

دبل: یک

هت‌تریک‌: صفر

گلزنی در بازی خانگی‌: ۳

گلزنی در بازی خارج از خانه‌: ۲

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور AU ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    بازی گرفتن از بازیکن ، هنر مربیه ! استراماچونی از بازیکنای معمولی تیمی عالی ساخت و بازی گرفت ازشون ولی همون بازیکنا رو مربیای پر مدعا تبدیل به تماشاچیای تو زمین کردن
  • بیشاپور IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    منشا چون سرعتی هست بدرد تیمایی میخوره که برنامه شون دفاع و ضد حمله هست خوبه. برای استقلال و پرسپولیس که برنامه شون حمله هست و دفاعهای متراکم روبروشون هست بدرد نمی خورد. همین منشا در آسیا که پرسپولیس دفاعی بازی می کرد خوب به چشم میومد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی