نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
هوشنگ نصیرزاده: شاید فرهاد مجیدی هم جزو گزینه‌های تراکتور باشد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

معاون ورزشی تراکتور گفت: گزینه‌های هدایت تیم فوتبال تراکتور در حال حاضر تیم ندارند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ هوشنگ نصیرزاده درباره تغییرات مربیگری، اظهار داشت: شجاعی سالهای آخر فوتبالش نیست و خیلی از بازیکنان دیگر که بازی می‌کنند و با توجه به قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند بازی کند. باتوجه به تغییرات رخ داده برای انتخاب مربی، فرد جدید در طول هفته مستقر می‌شود. در حال حاضر شجاعی تمرینات را تحت کنترل دارد.

معاون ورزشی تراکتور ادامه داد: علی نیکبخت هم اضافه شده و او دارای قابلیت‌هایی است. چند گزینه برای هدایت تیم تراکتور هست که هم ایرانی‌های داخل و هم خارج از گزینه‌ها هستند اما اگر اسامی گفته شود ممکن است مسائلی پیش بیاید به خاطر همین حرفه‌ای نیست صحبت کنیم اما هفته آینده بعد از بازی با ماشین‌سازی سرمربی مشخص می‌شود.

نصیرزاده درباره اینکه آیا تغییر مربی زود نیست، گفت: مسابقات تیم‌ها در لیگ ۳۰ مسابقه است بنابراین خود به خود تصمیم‌گیرنده‌های باشگاه به این نتیجه رسیدند با این شیوه ممکن است نتوانیم در نیم فصل امتیازات را جمع‌آوری کنیم بنابراین به نتیجه رسیدند که فرد جدیدی اضافه شود. من با منصوریان صحبت کردم او فردی اخلاق‌مدار است که موقتا جایش را به مسعود شجاعی داد. این رفت و آمدها بالاخره وجود دارد.

وی درباره اینکه منصوریان گفته من از طریق رسانه‌ها مطلع شدم، تصریح کرد: من هم پیام گذاشتم و قبل از اینکه منصوریان تهران برود با او صحبت کردم و گفتم نظر این است سرمربی جدید بیاید. گفت به تصمیم‌گیرندگان باشگاه منتقل کنید. او رفت و اینکه گفته مدیرعامل و مالک با من صحبت نکرده‌اند اینطور نیست. ما باید رفتاری داشته باشیم که حرمت همه را حفظ کنیم. علیرضا منصوریان از بازیکنان بزرگ فوتبال و مربیان خوب ماست.

نصیرزاده درباره اینکه قبل از شروع فصل قول و قراری داشتید که تیم به امتیاز خاصی نرسد، منصوریان باید برود، خاطرنشان کرد: بعد از بازی با سپاهان یک جلسه گذاشتیم و به او گفتیم باتوجه به اینکه عقب می‌افتیم و ما در جدول جایگاه پایینی داریم بنابراین برای تداوم همکاری در ۳ بازی آینده باید ۹ امتیاز گرفته شود. در بازی با مس پیروز شدیم، در بازی با فولاد مساوی کردیم و او هم فهمید که ما باید سعی کنیم همه بازی‌ها را ببریم. به هر حال او متوجه هست تصمیمی است که گرفته شده و من ابلاغ کردم.

معاون ورزشی تراکتور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در بین گزینه‌ها، مربی شاغل در لیگ هم هست، گفت: آیا منظورتان تارتار است؟ اسم او نیست. گزینه‌های مدنظر ما بیرون هستند و تیم ندارند. 

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی در گزینه‌های شما بوده، عنوان کرد: فرهاد مجیدی دیدم مصاحبه کرده و گفته که با او صحبت شده و او نپذیرفته است. وقتی دیدم باشگاه تکذیب نکرد فهمیدم صحبت‌هایی شده است. ممکن است او جزو گزینه‌ها باشد. اگر صحبت‌هایی شده من جزو تیم مذاکره‌کننده نبودم.

نصیرزاده همچنین درباره اینکه ممکن است گزینه خوب خارجی برای تیم بیاورید، گفت: یکی از مواردی که در انتخاب سرمربی ملاک است اشتیاق هواداران است. کارهایی که انجام می‌شود تا قرارداد امضا شود، مورد توجه هواداران بوده است.

وی همچنین درباره اعتراض وضعیت سعید واسعی به کمیته استیناف اظهارداشت: او بعد از فسخ برای مذاکره به استقلال می‌رود اما وقتی برای رضایت‌نامه از سوی پیکان به توافق نمی‌رسد به تراکتور می‌رود. با تراکتور قراردادی امضا می‌کند اما محروم شد. تراکتور در فسخ قرارداد او نقشی نداشته اما اسم باشگاه آمده و می‌شد در این خصوص به کمیته استیناف اعتراض کرد.

معاون ورزشی تراکتور افزود: اگر بازیکنی دارای منع قانونی برای انعقاد قرارداد با باشگاه باشد و ممانعت کند باشگاه می‌تواند هم قرارداد را فسخ کند و هم جریمه شود. واسعی به پیکان مراجعه کرده و یا مراجعه خواهد کرد اگر رضایت بگیرد ممکن است کمیته استیناف او را ببخشد. درباره بابک مرادی هم این مشکل بود به همین دلیل با او صحبت کردم. 

نصیرزاده درباره وضعیت ایمان سلیمی، گفت: اگر او باشگاه خارجی برود باید مبلغ قرارداد را بدهد. او مبلغی را به حساب باشگاه می‌ریزد و ظاهرا می‌خواهد به یونان برود اما قوانینی هست مبنی بر پل زدن. این بازیکن را همه دوست دارند و او می‌تواند به تراکتور کمک کند. چون به باشگاه خارجی نرفته می‌تواند به تراکتور بیاید. برای بازی بعدی امیدوارم که او بیاید.

وی درباره تفاهمنامه با بشکیتاش، عنوان کرد: بحث دیپلماسی ورزشی در این موضوع وجود دارد. علاوه بر اینکه تفاهمانامه در مورد مسائل ورزشی است، دیپلماتیک هم است. ترکیه عضو یوفاست و ما AFC. قرارداد نوشته شده در آینده می‌تواند برای مسابقه و مبادلات کمک کند. مبادلات ما با ترکیه کم بود که امیدوارم بیشتر شود و از قابلیت‌های فوتبال این کشور استفاده کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    آقا انصافا با فرهاد ما کاری نداشته باشید... حالا میرید خرابش میکنید... برید یه خارجی بیارید..
    • ابرام US ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      بیا فرهاد گشتی تو گزینه .......دوای درد «تر تر» هم همینه ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ با یک پا پس زنی با اون یکی پیش ..... تو تا کتیکت از اول هم همینه ================================================================================================= اگر با تر تران گر دی هم آواز........ روی تا با زنوزی کرده پرواز ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ رود نان تو در دریا ی روغن ...... کبوتر با کبوتر ٬ غاز با غاز ================================================================================================= خو شا آنانکه فرهاد نا مشان بی ...... بِراری همچو فرزاد یا رشان بی *******اگر در تیمشان جک را تریدند ......« امیر آباد» نا می یا دشان بی
  • امید اس اس IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    فرهاد مجیدی در عین جوانی مربی خوش فکری هست درسته ایراداتی داره اما واقعا برای استقلال زحمت کشیده.. یه عده میگن مجیدی سابقه ملی نداره--- خب نداره به خاطر اینکه زمان جناب برانکو اوج فوتبال مجیدی بود که متاسفانه دعوت نمیشد و به جاش علی دایی با 38 سال سن و 120 کیلو وزن فیکس بازی میکرد!!! البته این موضوع فقط برای مجیدی نبود بلکه عنایتی که یکی از بهترین مهاجمان تاریخ تیم ملی و استقلال بود هم میتونست ستاره تیم ملی در جام جهانی باشه اما متاسفانه دعوت نشد!!! و به گمان خیلی از کارشناسان اگه عنایتی دعوت میشد.تیم ملی نتایج بهتری میگرفت... درکل فرهاد واقعا واسه ترتر حیفه و امیدوارم مربی این تیم جام ندیده نشه
    • شاهین DE ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      هم مجیدی و هم عنایتی به تیم ملی دعوت شدند حتی در زمان قلعه نویی شما!! بدن شان نکشید نتوانستد 20دقیقه بازی کنند!!! علی دایی را امیر قلعه نویی کنار گذاشت بجایش کی بازی کرد. ارش برهانی عنایتی مجیدی فقط درلیگ ایران می توانستند بپرند. !! مجیدی در رتبه بندی تیم ملی بازیکن درجه سوم هم نبود. برای همین هست که هیچ استقلالی بهترین بازیکن اسیا نشده! در زمان کریم دایی مهدوی کیا کریمی خداداد.... بازیکنان استقلال ذخیره هم نبودندو فقط منصوریان بود که مایلی کهن 10 دقیقه بخاطر تیم ملی بازی می داد!!
    • امید اس اس IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      آره حتما.... عنایتی بهترین مهاجم وقت ایران بود که دعوت نشد.. فرهاد مجیدی در زمان اوجش توسط پرفسور بالتازار دعوت نشد.. زمان قلعه نویی تیم ملی شرایط بسیار بدی داشت و از نظر امکانات افتضاح بود بعد انتظار داشتی بازیکن ها بدرخشن؟؟ اگر عنایتی در جام جهانی بود مطمئن باش شرایط بهتر می بود... زمان مایلی کهن دوران سیاه فوتبال ایران بود و جالبه در این دوره تاریک سلطانی فر نایب رئیس تربیت بدنی بود!!! مایلی کهن و افشین قطبی هیچ دستاوردی برای ایران نداشتن
    • امیرحسین IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      اونا یک سری بازیکن درجه سه بودن و هیچ کس دعوتشون نکرد اونم تو تیم ملی پر ستاره به درجه سه بودنشون پی ببر که حتی خود قلعه نویی هم دعوتشون کرد بعدشم تیم ملی با مایلی کهن سوم آسیا شد این کم مقامیه
    • امید اس اس IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      آخه لنگی چرا حرف الکی میزنی؟؟ عنایتی خودش یه نفری از کل لنگ خونه شما بهتر بود.. آقای گل وقت ایران و یکی از باهوش ترین مهاجمان تاریخ ایران.. فرهاد مجیدی یه مهاجم کاملا آماده بود که منتها دلال کروات بی دلیل دعوتش نمیکرد... دوران قلعه نویی خوب نبود چون تیم ملی شرایطش بد بود و هرکسی اون زمان مربی میشد فرقی نمیکرد... زمان مایلی کهن دوران سیاه و تاریک فوتبال ایران بود چون مایلی کهن اصلا مربیگری بلد نبود و اون سومی هم به دلیل بازیکن های با کیفیت تیم ملی بود... مایلی کهن و افشین قطبی دستاورد خاصی نداشتن.. منتها قطبی سواد فوتبالیش از مایلی کهن بیشتر بود
  • کی روش IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    نوچه زنوزی
    • امید اس اس IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      موافقم....
  • شاهین DE ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    ذنوذی یک استقلالی دو اتشه هست. به همین خاطر تراکتور سازی تبریز را فدا می کند . توی این چند سال کاملا محرز شده که برای پرسپولیس کری می خواند . منصوریان به درد تراکتور سازی تبریز نمی خورد فقط بخاطر پرسپولیس اورده بود . به همین خاطر این فصل را هم از دست . تراکتور سازی!!!! اصلا هدف اول اش قهرمانی استقلال هست . !!
    • پسر فوتبالی IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      اتفاقا به هیچ عنوان استقلالی نیست.. منتها از پرسپولیس بیشتر بدش میاد اما با استقلال هم هیچ رفاقتی نداشته....
    • عاشق استقلال IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      اتفاقا زنوزی از هر دو بدش میاد هم استقلال هم لنگ علیه هر دوشون هم مصاحبه زیاد کرده اون یک تراکتوریه که چیزی از فوتبال نمی دونه
  • کیسه کشون IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    مجیدی وترتر خب بهم میان!یه کیسه کش و تیم ترتر اوج سلیقه! حساب کنید اگه پودر جدیدی هم بیاره وبریزه تو باک ترتر کلا به لیگ تر میزنه!حتی از شیشعلی هم بیشتر
  • کیسه دولتی . IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    اگه قرار بود فری پودری بیاد تراکتور که همون شیشعلی خیلی بهتر بود!کدوم ادم عاقلی میاد شیشعلی را با لگد اخراج کنه وبعد اینی که به تراکتور هم جام حذفی رو مفتضحانه باخت مربی کنه!شیشعلی ببین چقدر داغونی که فری پودری رو میخان جات بیارن!خخخ خخخ
  • کامران5 IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    خخخخخ از وقتی رونالد کومان بد کار کرده فرهاد چشمش دنبال نیمکت بارسلوناس ، کتابهایی هم که میخونه نویسندش گواردیولاس. حالا نمی‌دونم میخونه یا ورق میزنه
    • ایزوله گسیخت ! IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      بازفرهاد یه کتاب مربوط به فوتبال میخونه اما تو حتی اینقدر اراده نداشتی تو کلاسهای شاد شرکت کنی خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی