رسول خطیبی:‌ بازیکن خلاق در فوتبال ایران نداریم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش با این که هدفش ماندن در لیگ برتر است اما نیم‌نگاهی به بالای جدول هم دارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم اراک، ظهر جمعه در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر پیکان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: تیم پیکان تیمی است که مثل خود ما است و شاکله تیمش عوض شده است. در این تیم یک ساختار و کادر جدید آمده است و امیدوارم با تفکراتی که داریم، تیم ما بتواند اهداف خود را در زمین دنبال و اجرا  کند. تیم ما از نظر روحیه و مسائل فنی بهتر شدند. دو تیم برای پیروزی به میدان می‌آیند و امیدوارم کیفیت خوبی از بازی شاهد باشیم و روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

سرمربی آلومینیوم گفت:‌ ما در بازی برابر نساجی که اصلا خوب نبودیم و به نظر من بازی اصلی من و تیم من از مصاف با سپاهان آغاز شد. با این که آمادگی لازم را نداشتیم اما بازی خوبی ارائه دادیم. در بازی مقابل فولاد هم رو به پیشرفت بودیم و یک نتیجه خوب مقابل فولاد گرفتیم.

او ادامه داد:‌ در بازی برابر ماشین‌سازی، نیاز به برد داشتیم و با تدابیری که داشتیم، توانستیم کارهای هجومی خود را انجام بدهیم و موفق شدیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. امیدوارم شرایط ما روند بهتری داشته باشیم و موفقیت بیش‌تری کسب کنیم.

خطیبی درباره شرایط تیم‌های لیگ برتر تا هفته پنجم گفت: تیم‌ها تفاوت چندانی ندارند و نمی‌توانیم بگوییم چه تیمی از قبل برنده است. ما هم از تیم‌هایی هستیم که ازلحاظ ساختاری و بازیکنان در شرایط خوبی هستیم. با اینکه هدف ما، ماندن در لیگ برتر است اما نیم نگاهی هم به بالای جدول داریم.

او درباره کم گل بودن بازی‌ها خاطرنشان کرد:‌ بعضی از مربی‌ها که قابل احترام هستند، اول فصل برای نباختن می‌آیند و شکل دفاعی دارند اما بازیکنان خلاق دیگر در مسابقات پیدا نمی‌شود. در دهه ۷۰ و ۸۰ بازیکن خلاق زیاد بودند و باید در این زمینه مربی‌ها تلاش کنند. البته می‌توان این مشکل با کار تیمی جبران کرد. من خودم مهاجم بودم و دوست دارم تیمم هجومی بازی کند. امیدوارم بازیکن خلاق باز هم در فوتبال ما پیدا شود.

سرمربی آلومینیوم اراک افزود: شرایط جدول از هفته دوازدهم به بعد مشخص می‌شود و الان  صحبت کردن درباره جدول زود است.  من باید از بازیکان تشکر کنم که شرایط را درک کردند و با تمام وجود کار کردند. امیدوارم بازیکنان این شرایط را حفظ کنند تا کارگران آلومینیوم و هواداران اراکی این تیم خوشحال باشند.

او در پایان گفت: در این چند هفته که ما شرایط خوبی نداشتیم و هیات مدیره،‌ مدیرعامل و سرپرست ما در یک هفته مانده به شروع مساباقات تعیین شدند. باید از مجموعه باشگاه‌ آلومینیوم تشکر کنم که در این مدت کارهای قابل توجهی انجام دادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قلعه ژنرال IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    این جمله ای که گفتی یک دنیا حرف پشتشه اینکه چرا بازیکنان خلاق کم شدند اما باز هم دلیل نمیشه که شما بدون جذب بازیکن خلاق لیگ رو شروع میکردید شما میتونستید تو کشورهای همسایه و اطراف بگردید و چنین بازیکنانی رو جذب کنید هر چند که بازیکنان ایرانی خیلی خوش تکنیک ترند و دیر کشف میشوند یا اصلا کشف نمیشوند و قربانی عیاشی مدیران خوشگذرون میشوند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی