ابراهیم شکوری: بازی با ذوب‌آهن برگزار می‌شود تا پرسپولیس صدمه‌ای نبیند
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: بازی با ذوب‌آهن برگزار می‌شود تا تیم ما و برنامه‌ریزی لیگ برتر صدمه‌ای نبیند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار ذوب‌آهن و اعزام این تیم به قطر برای برگزاری بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با هدف حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا تقسیم کاری در باشگاه پرسپولیس صورت گرفت. آرامش کلید واژه ما در خانواده پرسپولیس است و به همین دلیل هر گروهی بر اساس شرح وظایف خود در حال انجام فعالیت است.این موضوع سبب شده ارتباط دوستانه صمیمی و حرفه‌ای بین اعضای خانواده ما ایجاد شود.

وی افزود: تیم مدیریتی باشگاه سعی کرده دغدغه اصلی هواداران که آرامش تیم است را محقق کند. با تدابیر جعفر سمیعی خواسته‌های معقول تیم را در آستانه فینال پیگیری کردی.  از جمله این موارد می‌توان به حفظ اسکلت و شاکله اصلی تیم اشاره کرد که دغدغه همه هواداران است. قرارداد یحیی گل‌محمدی به همراه اعضای کادر فنی تمدید شد و همچنین تمدید قرارداد بازیکنان تأثیرگذار تیم را آغاز کردیم. قطعا این روند را ادامه  داده و سعی می‌کنیم تا جای که توان داریم قرارداد بازیکنان خود را تمدید کنیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس  توضیح داد: در ادامه بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد بازیکنان و کادر فنی برای مطالبات فصل قبل خود دغدغه‌ای داشتند و این موضع ذهن بازیکنان را به هم می‌ریزد سعی کردیم کل مطالبات سال قبل بازیکنان را با همکاری خود آنها تسویه کنیم تا دیگر ذهن‌شان درگیر این موضوع نباشد البته با تلاش‌های سمیعی پرداختی مربوط به این فصل بازیکنان هم روز گذشته انجام شد تا بازیکنان با انگیزه و روحیه خوبی در دیدار فینال حضور داشته باشند.

شکوری ادامه داد: همانگونه که مطلع هستید برای حضور در دیدار فینال لیگ قهرمان آسیا از یک ماه قبل کارگروهی تشکیل دادیم و تا فردای فینال که امیدواریم با قهرمانی تیم ما همراه باشد کلیه موارد را بررسی کرده از تمام اعضای باشگاه که با تمام توان خود کار می‌کنند تشکر می‌کنم پرواز اختصاصی را برای تیم ترتیب دادیم و کلیه امور انجام شده است به امید خدا روز یکشنبه عازم کشور قطر و شهر دوحه می‌شویم. با همکاری یکی از شرکت‌های هواپیمایی پرواز اختصاصی خوبی که در جایگاه و شأن پرسپولیس باشد را در نظر گرفته‌ایم.

وی درباره اینکه آیا هماهنگی‌های لازم برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی برای سفر به قطر صورت گرفته گفت:‌ طبق تعامل خوبی که با AFC و کشور قطر داریم سعی کردیم تمام موارد را بررسی کنیم به محض ورود به این کشور بچه‌های ما یکبار تست می‌دهند امیدواریم آن تست کاملا منفی باشد بتوانیم با تمام قدرت در مسابقه فینال حضور پیدا کنیم ضمن اینکه قبل از سفر به این کشور یکبار تست دادیم که جواب آن منفی بوده است امیدواریم اتفاق بزرگی را که سالیان سال است که کشورمان منتظر آن می‌باشد رقم بزنیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت شکایت باشگاه النصر گفت:‌ باشگاه النصر همچنان تلاش می‌کند اما آماده حضور در فینال هستیم و فکر می‌کنم این باشگاه می‌خواهد فضای تیم ما را دچار حاشیه کند. فکر می‌کنم با تدابیر مدیریت کادر فنی بازیکنان و هواداران پرشور پرسپولیس داشتن این بحث تقریبا حل شده و مشکلی نداریم بلکه سعی می‌کنیم با تمام توان در دیدار فینال حاضر شویم تمام اعضای حقوقی باشگاه با تمام توان در این حوزه فعالیت می‌کنند و باید از آنها هم تشکر کنیم.

شکوری اضافه کرد: از هواداران عزیزمان می‌خواهم از حضور در فینال لذت ببرند زیرا در کل آسیا تنها برای دو تیم شانس حضور در فینال وجود دارد خدا را شکر با تلاش و همت باشگاه بزرگ پرسپولیس هواداران،‌بازیکنان، مربیان و مدیریت این اتفاق رخ داده و پرسپولیس یکی از همین دو تیم است. این جایگاه شایسته تیم بزرگ پرسپولیس بوده و امیدواریم با قهرمانی همراه شود تا پس از دیدار فینال هم یک جشن ملی برگزار کنیم و همه لذت ببرند.

وی درباره شرایط فنی تیم پرسپولیس قبل از اعزام به قطر توضیح داد: تیم آنالیز ما روی هر دو تیمی که اکنون به فینال شرق آسیا صعود کردند رصدهای لازم را انجام داده و بازیکنان‌مان هم بازی‌ تیم‌های اولسان کره و ویسل کوبه تحت نظر دارند خوشبختانه شور عظیمی به پا شده و شاید هیچ وقت کسی فکر نمی‌کرد هواداران پرسپولیس و خیل عظیمی از مردم کشورمان بخواهند بازی تیم‌های شرق آسیا را با این جدیت دنبال کنند. جایگاهی که پرسپولیس اکنون در آن قرار گرفته بزرگ است و باید شور و نشاط هم در جامعه ایجاد شود.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و تمام نهادها که همکاری خوبی با ما داشتند هم تشکر می‌کنم با توجه به مشکلات کرونایی و شرایطی که برای سفر به قائم‌شهر وجود داشت همکاری لازم با ما انجام شد و با توجه به اینکه حضور پرسپولیس در فینال یک بحث ملی است همکاری لازم صورت گرفت و دیدار ما با نساجی لغو شود.

شکوری ادامه داد: بازی با ذوب‌آهن برگزار می‌شود تا تیم ما و برنامه‌ریزی لیگ برتر صدمه‌ای نبیند. فدراسیون فوتبال هم به دلیل اینکه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بزرگ‌ترین رویداد باشگاهی در این قاره است همکاری‌های لازم را با ما انجام داد و امکانات لازم در اختیار پرسپولیس قرار گرفت امیدواریم حدود ۱۰ روز دیگر همه خوشحال باشند و جشن ملی را پیش‌رو داشته باشیم البته باید تأکید کنم حضور در دیدار نهایی هم برای فوتبال کشور ما یک افتخار است و امیدواریم به قهرمانی هم برسیم.

وی درباره نگرانی ذوب‌آهنی‌ها نسبت به کرونایی نشدن بازیکنان پرسپولیس و درخواست آنها برای لغو این مسابقه توضیح داد: از دوستانمان در باشگاه ذوب‌آهن تشکر می‌کنم اما تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم. در بحث بازی با نساجی هم همین بود نامه‌نگاری‌ها را انجام دادیم و تابع تصمیم سازمان لیگ شدیم اگر تشخیص بدهند یک مسابقه برگزار شود قطعا در آن شرکت می‌کنیم و اگر تصمیم به لغو بازی باشد قطعا تبعیت خواهیم کرد. امیدواریم در نهایت اتفاقی رخ بدهد که به سود فوتبال کشورمان باشد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: با توجه به لغو دیدار با نساجی اگر بازی با ذوب‌آهن هم لغو می‌شد امکان داشت در ادامه مسیرمان دچار مشکل شویم در صورت قهرمانی آسیا مسابقات جام باشگاه‌های جهان را پیش‌رو داریم و فشردگی مسابقات امکان دارد پرسپولیس را دچار چالش کند. با این وجود تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4444 IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    دو تا لنگی در کنار هم
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      لنگی ها گفتن ما مقابل نساجی بازی نمی کنیم هر کاری هم خواستید بکنید که باید بازی 3 بر صفر به نفع نساجی می شد که اینکارو نکردند. بازی با نساجی نباید برگزار می شد چون لنگی ها احتمال میدادن مصدوم بدن و اینکه تیم نساجی در اوج آمادگی بود. اما حالا تیم ذوب آهن در ضعیف ترین دوران خودشه و چون بازی تو ورزشگاه آزادی هم هست یک بازی تدارکاتی خوب برای پیروزی محسوب می شه. پس ریطی به اینکه بازیکنان صدمه نبینند و یا دروغی که می خوان بگن باید برنامه لیگ برتر حفظ بشه نداره. اگه می خواستید برنامه لیگ برتر حفظ بشه باید با نساجی هم بازی می کردید. متاسفانه لنگی ها برای قهرمان شدن در آسیا بازی ها رو به سلیقه خودشون گلچین می کنن که کدوم رو بازی کنیم و کدوم رو بازی نکنیم. بالاخره لیگ ایران و ورزش فوتبال ایران دست لنگیا و باباشونه و هر کاری بخوان می کنن ولی 29 آذر تیر غیب بر قلب هواداران این تیم فرود میاد.
    • ناشناس IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      الله اکبر...چشم ندارن دوتا پرسپولیسیم کنار هم ببینن...حسادت و سوزش...تا کور شود هرآنکه نتواند دید..درود برپرسپولیس و پرسپولیسی های کیسه سوز...
    • کیسه کش متوهم IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      در جواب کیسه کش مافیای پرسپولیس نماینده ایران و آبروی ایران هست درخواست لغو بازی با نساجی با رضایت و بدون اعتراض مدیران ومربی نساجی لغو شد وقتی نساجی شاکی نیست و با درخواست لغو بازی موافق هست از کدام نتیجه ۳ برصفر حرف میزنی ؟!!!!! هروقت نساجی زمان بازی در زمین بازی می رفت و نسبت به بازی شکایت داشت آن وقت حرف تو درست بود مدیران و مربی با ِلغو بازی از همه راضی تر هستند در ضمن نساجی اوج آمادگی بود ۴ تا از سپاهان نمی خورد خخخخخخ بردن نساجی برای پرسپولیس راحت بود کیسه کش حرف مفت نزن پرسپولیس به عنوان آسیا به خاطر چمن مصنوعی و مصدوم نشدن خودشان درخواست لغو یک بازی هست و درخواست لغو بازی ذوب آهن نبود همان قانون که بازی ذوب آهن و شهرخودرو با کرونا بیشتر دستور بازی دارد همان قانون بازی پرسپولیس و شهرخودرو با کرونا کمتر دستور بازی می داد اگر بازی شهرخودرو و ذوب آهن به خاطر کرونا برگزار نمی شد و اگر بازی پرسپولیس و ذوب آهن با کرونا کمتر برگزاری می شد آن موقع حرف تو درست بود
    • حامد IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      دراوج آمادگی 4تاازسپاهان خورد.عججججججب
    • مهیار IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      کیسه کش ها هوچیگری و حرف مفت تمام طبق نظر ایفمارک سازمان لیگ به جز یک بازیکن ذوب آهن تمامی بازیکنان ذوب آهن و کادرفنی تست کرونا آنها منفی بود و آن ۱۸ مورد ادعای ذوب آهن دروغ هست وقتی تمامی اعضای ذوب آهن بازکنان برای بازی پرسپولیس هیچ مشکلی کرونا دارند می توانند بازی کنند الان چرا بحث الکی می کنید
    • پاسخ به کیسه کش متوهم IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      فکر کنم چیزی از فوتبال بارت نیست. پس استقلال و شهر خودرو تصمیم می گیرن 23 آذر بازی نکنن یا تیم های دیگه هم وقتی با هم بازی دارن تصمیم می گیرن توی اون تاریخ بازی نکنن چون مثلا برف اومده هوا سرده یا بارون اومده زمین لغزنده است و ممکنه بازیکنانشون برای بازی های بعد مصدوم بشن یا سرما بخورن. پس از دید شما لنگیا هر دو تیمی که دلشون خواست می تونن دو تایی تصمیم بگیرن بازی کنن یا بازی نکنن؟ هیچ جای دنیا چنین چیزی نداریم و حتی لیورپول با اون همه تماشاگر متعصب و سابقه باید با تیم دوم خودش در لیگ کشورش بازی کنه حتی اگه 5 تا بخوره. چیزی به نام لغو بازی نداریم. ناسجی مازندران کاملا آماده بازی بوده و چون تیم پیروزی گفته بازی نمی کنیم باید بازی 3 بر صفر به نفع نساجی بشه همونطور که سوپرجام سه بر صفر به نفع پیروزی شد یا بازی سپاهان و پیروزی 3 بر صفر به نفع پیروزی شد فقط به خاطر تاخیر یک ساعته.
    • ضدمافیا IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      خانم ایفمارک و آقای افاضلی احیانا نظری ندارن ؟ راستی مگه هفته پیش همه رسانه های لنگ پرست و وزرا و وکلا و مسئولین پرسپولیس رو ایزوله نکردند پس چی شد ؟!! دروغ و دروغ و فریب و نیرنگ و............... از این فوتبال فقط همین ها مانده لعنت برمافیا لعنت بر جهل و نادانی
    • کیسه کش متوهم IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      درجواب کاربر پاسخ کیسه کش متوهم تو اگر فوتبال می فهمیدی از روی افراط و تعصبات رنگی حرفهای متوهمات و هذیان نمی گفتی بازی نساجی ۳ برصفر می شد وقتی سازمان لیگ خودش مجری ها بازی نساجی لغو می کند و نساجی نسبت به آن شکایت ندارد راضی به لغو بازی هست چه طوری بازی باید بازی ۳ برصفر می شود منظور من این بود تازمانی مجری سازمان لیگ بازی لغو می کند و نساجی نسبت به آن شکایت ندارد چه طور بازی ۳ برصفر می شود نساجی خودش بعد از لغو بازی کفته تابع تصمیم سازمان لیگ هست ما هم شکایت نداریم تو از کجا ۳ برصفر می آوری!!!! در بازی با سپاهان به خاطر تاخیر یک ساعت نبود حتی پرسپولیس داوران نماینده فدراسیون همه در زمین بودند و بیش تر ازیک ساعت در زمین بودند ولی اراده ای در آمدن سپاهان در زمین نبود و سپاهان از اول قصد بازی نداشت و از رخکن خارج نمی شدند بازی ۳ برصفر شد در بازی سوپر جام دلیل موجهی برای لغو بازی کیسه نبود وقتی شفر به جای تمرین تیم کیسه برای سوپرجام در آلمان به خاطر پول تفسیر جام جهانی شبکه آلمان رها کرده بود تفسیر جام جهانی روسیه می کرد مقصر کیسه و شفر بود کیسه آماده بازی نبود و نتیجه ۳ برصفر شد
    • مهیار IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      در جواب ضدمافیای واقعا حالت خوبه؟!!!! اولا اگر واقعا بازیکنان ذوب آهنی ها کرونا داشته باشد ضرر آن فقط برای پرسپولیس برای فینال هست با توجه سخت گیریها پروتکل در قطر و آی اف سی یک بازیکنان پرسپولیس خدای نکرده مشکوک به کرونا باشد همه تیم پرسپولیس دو هفته قرنطیه میشه و فینال لغو میشه و به دلیل آلوده بودن بازیکنان پرسپولیس قهرمان شرق آسیا می کنند ثانیا برای ذوب آهن هیچ بهانه ای نیست با به جز یک بازیکن با تمام بازیکنان و تمام قدرت بازی می کنند مافیای آن تیم کیسه بود با دستور کیسه کش ها دربی لغو می کند یا فصل قبل با کرونا دروغ و تقلبی سر تیم پارس جم بریدن و به لیگ یک فرستادن لعنت بر مافیای واقعی و افراطیون جاهل و نادان
    • پاسخ به کیسه کش متوهم IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      کی گفته سازمان لیگ می تونه بازی ها رو به سلیقه خودش لغو کنه. هیچ جای دنیا چنین چیزی وجود نداره. توی ایرانه که بابا مسعود و سهیل مهدی این اختیارو دارن که برای تیم سوگلی بازی ها رو به سلیقه خودشون لغو کنن یا برگزار کنن یا ساعتش رو تغییر بدن. وقتی قرارداد تیام و جبارف و امید ابراهیمی توسط مدیرعامل دست نشانده بابا تمدید نشد شاکله اصلی استقلال از بین رفت و استقلال فقط درخواست کرد بازی رو چند هفته عقب بندازن تا تیم دوباره سر و شکل بگیره. استقلال نگفت بازی نمی کنه اما 3 روز قبل از بازی نتیجه رو 3 بر صفر زدن. مگه داور توی زمین بود که 3 بر صفر زدن. پس چرا امسال که گفتن سوپرجام 5 آبان برگزار می شه چون شیشپولیسی ها آمادگی نداشتن و مشکلات مدیریتی داشتن بازیشون 15 هفته عقب افتاد. آخه چی رو می خوای ماست مالی کنی. دیگه همه مردم می دونن که قهرمانی های شما جعلیه. توی همین خبر ورزشی اعلام شد که شیشپولیسی ها گفتند به هیچ عنوان با نساجی مسابقه نمیدن پس باید بازی 3 بر صفر به نفع نساجی بشه اینجا فقط نساجی تصمیم گیرنده نیست چون این بازی سرنوشت قهرمانی رو مشخص می کنه.
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    قرارمون ۷ روز دیگه یادتون نره....
  • علی نجفی خلخالی IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    سازمان لیگ تابع تصمیمات شماست شما اگر نگران کرونا بودین باید بازی با ذوب آهن لغو میشد جناب شکوری
    • کیسه هوچیگر IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      سازمان لیگ تابع دستور کسی نیست الا کیسه کش ها با درخواست کیسه دربی تعویق انداختند هروقت قانون بازی شهرخودرو و ذوب آهن ۱۸ کرونایی داشتند لغو می کرد حق داشتند بازی پرسپولیس،و ذوب آهن لغو می کردند وقتی قانون می گوید شهرخورو و ذوب آهن برگزار شود حتما بازی پرسپولیس،و ذوب آهن با کرونا کمتر ذوب آهن برگزار شود
    • مهیار IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      دوست عزیز سازمان لیگ تابع تصمیمات کسی نیست و بازی ذوب آهن با کرونا مشکوک برای پرسپولیس ریسک هست وقتی سازمان لیگ می گوید به جز یک بازیکن ذوب آهن تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی تست کرونا منفی هست و هیچ مشکلی از بابت کرونا ندارند بازی باید برگزار شود پرسپولیس و ذوب آهن تابع تصیمات سازمان لیگ هست الان با منفی شدن ۱۸ کرونایی ذوب آهن ذوب آهن ضرر نمی کند و هیچ بهانه کرونایی برای لغو بازی ندارد فقط پرسپولیس ممکن در بین بازیکنان ذوب آهن کرونا مخفی شده بدن باشد ممکن هست ضررکند و دچار استرس هست
    • ضدمافیا IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      وقتی بین وزارت و فدراسیون و پرسپولیس مونوریل هوایی برقرار میشه طرف از فدراسیون میره عضو هیئت مدیره یا مدیران پرسپولیس و از پرسپولیس میره فدراسیون نتیجه اش میشه همین باسواد و بیسواد و جوان و پیر هم هم نداره همشون عین هم بی فرهنگ بی فرهنگ تشریف دارن
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      نمی فهمم آخه چی به شما می رسه که به جون هم می افتید والا اگه استقلال هم بود بازی ها رو لغو می کردن مثل بازی سپاهان استقلال پارسال در جام حذفی و....!!!! ثانیا دستشون درد نکنه حداقل یک یا دوبازی هوای پرسپولیس رو داشتن. والا توی این دوماه ما نه تنها حمایتی از فینالیست آسیا ندیدیم بلکه شجاع و نادری از پرسپولیس رفتند و یحیی تا آستانه استعفا رفت بعد دم از حمایت بزنید این کار لغو بازی ها رو برای شما کیسه کش های گرامی اگه فینال بودید انجام می دادند! این یکی دو بازی هم که کمی حمایت کردند به هیچ عنوان ضربه سنگینی که با رفتن ستاره های فینالیست آسیا زدند جبران نمیشه
  • علی IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    امیدوارم ۵ گل بخورید فوتبال کثیف همینه ذوب آهن بحران زده باید بازی کنه نساجی قدرتمند نه
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      بازم‌که ناله زدی که ؟!!!! اولا بهتره فرق شرایط کرونایی رو با شرایط عادی درک کنی که نمی کنی !!! ثانیا پرسپولیس فینالیست آسیاست و اگه استقلال هم بود همین اتفاق می افتاد ثالثا ذوب آهن مقابل شهرخودرو بحران زده بود الان شواهد نشون می ده ذوب آهن فقط چهار کرونایی داره ضمنا مربی ذوب آهن هم گفته مشکلی برای بازی با پرسپولیس ندارن و حتی اونا دلسوز پرسپولیس هم بودن رابعا فوتبال کثیف به اون چیزی می گن که به یک بازیکن خوب پرسپولیس تهمت نژاد پرستی بزنی تا شش ماه محروم شه و‌ بخوای پرسپولیس مقابل تیم النصر عربستان ببازه که خداروشکر نشده و فینال هم دستش خالیه افتاد یا نیفتاد؟! البته اگه بازی با ذوب آهن لغو می شد می گفتید چرا بازی با ذوب آهن لغو شد کلا شاکی هستید بهتر نیست توی مطالب پرسپولیس نظر ندین ؟!!!!!
  • حسن IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    پرسپولیس تو ایران به همین روش چهار دوره قهرمان شد حالا ببینیم این مافیا بازی در آسیا جواب میده یا نه
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    ذوب آهن با تمام قدرت جلو لنگ ظاهر میشه و بردی شیرین به دست خواهد آورد
    • ناشناس IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      کام امثال شما سالهاست با این توهمات شیرینه...خخخ
  • آرمان IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    واقعا این چه تبعیضیه پرسپولیس روبروی نساجی بازی نکرد باید ۳بر۰بنفع نساجی باشه اما تمام همو غم فدراسیون برد پرسپولیسه حتی بقیمت ظلم به همه تیماهای لیگ برتر.آخه چرا مدیران بازیکنان تیمای لیگ برترشکایت نمیکنند.
    • ناشناس IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      فینالیست آسیاست دیگه...
  • ممم IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    تا سلطانی فر هست همین آشه و همین کاسه ... وزیر گل نمیزنه و لی همه جوره همه شرایط رو براشون اوکی میکنه
    • 6 IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      فعلا كه بازي لغوشد....عجول نباش و جوش الكي نزن خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی