نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
نامزد پست ریاست بارسلونا: لیونل مسی مهم است اما تنها مسئله باشگاه نیست
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید در صورتی که در این انتخابات پیروز شود، سرمربی فعلی تیم به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ تونی فریکسا نایب رئیس پیشین باشگاه بارسلونا و نامزد انتخابات ریاست این باشگاه در گفت‌وگو با برنامه پارتیداسوی در شبکه رادیویی کادنا کوپه اسپانیا به تشریح برنامه‌های خود برای اداره این باشگاه پرداخت و گفت اگر رأی بیاورد، رونالد کومان به کار خود به‌عنوان سرمربی بارسا ادامه خواهد داد.

فریکسا گفت: در صورتی که من به‌عنوان رئیس باشگاه انتخاب شوم، کادر فنی فعلی به فعالیتش ادامه می‌دهد. به نظر من باشگاه باید به مربیان فعلی خود اعتماد نشان دهد. من برای خودم شانس زیادی جهت پیروزی در انتخابات قائل هستم، اما قصد ندارم از مسائل سیاسی برای پیروزی در این انتخابات استفاده کنم. اگر سایرین می‌خواهند چنین کاری انجام دهند، میل خودشان است.

نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا درباره خریدهای احتمالی‌اش در صورت انتخاب شدن به‌عنوان رئیس کاتالان‌ها هم گفت: من در حال حاضر اطلاعات کافی ندارم که بتوانم بگویم آیا امکان جذب یک بازیکن خاص وجود دارد یا نه. اعضای باشگاه به دنبال رئیسی هستند که به آنها حقیقت را بگوید، کسی که با آنها صادق باشد، توان رهبری داشته باشد و بتواند بارسلونا را در جهت رسیدن به ارزش‌ها و معیارهایش پیش ببرد.

فریکسا درباره برنامه خود برای لیونل مسی که فصل پایانی قراردادش را در بارسا می‌گذراند نیز خاطر نشان کرد: موضوع مسی موضوع بسیار مهمی است، اما تنها مسئله باشگاه نیست. بودجه باشگاه بارسلونا نسبت به فصل گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته است و به همین دلیل باید هزینه‌هایش را مدیریت کند.

نایب رئیس سابق باشگاه بارسلونا در ادامه راجع به شایعاتی که پیرامون احتمال دست به کار شدن بارسلونا برای خرید سرخیو راموس مطرح شده است، گفت: خیر. من او را نخواهم خرید. او نماد باشگاه رئال مادرید است و با هیچ منطقی نمی‌تواند به بارسلونا ملحق شود. اما ای کاش زمانی که در سویا بود و به بارسلونا پیشنهاد شد، طبق چیزی که به من گفتند، او را خریده بودیم.

فریکسا در پایان اظهارنظر عجیبی در مورد رویکرد باشگاه بارسلونا با مسائل داوری در صورت انتخاب وی به‌عنوان رئیس باشگاه بیان و خاطر نشان کرد: اگر من رئیس باشگاه شوم، مطمئناً دیگر کسی نمی‌تواند موهای ما را بکشد (کنایه از خوردن شدن حق تیم). به ازای هر یک بار لطفی که در حق بارسلونا می‌شود، ۵۰ بار در حق رئال مادرید لطف می‌شود. داوران به تیم‌های بزرگ لطف نمی‌کنند بلکه فقط به رئال مادرید لطف می‌کنند.

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا ماه ژانویه برگزار می‌شود. این باشگاه پس از استعفای خوسپ ماریا بارتومئو در ماه نوامبر در حال حاضر توسط رئیس موقت اداره می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی