نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
۴ |
۰
وحید فاضلی: بودجه سپاهان ۱۵ برابر ماست
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید فاضلی، سرمربی نساجی گفت: ‌پیش‌بینی می‌کردم بازیکنان سپاهان نتیجه را تعیین کنند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ وحید فاضلی در نشست خبری و در پایان بازی نساجی و سپاهان اظهار داشت: به تیم سپاهان تبریک و به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. پیش‌بینی می‌کردیم که بازیکنان سپاهان نتیجه را تعیین کنند.

وی افزود: آلمان هم با لواخیم لو، ۶ گل دریافت کرد. داور بر روی گل چهارم تمرکزمان را به هم ریخت و ما گل دریافت کردیم. ما تیم باشخصیتی هستیم، یک مقدار از لحاظ جسمانی خسته بودیم و آن هم به علت تأخیر در پروازمان بود. شادابی لازم را نداشتیم. به تیم حریف تبریک می‌گویم امیدوارم در ادامه بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم و به جدول بازگردیم.

فاضلی در خصوص برنامه نداشتن تیم نساجی برای حمله گفت: قبل از گل اول را نگاه کنید و برنامه‌ها را می‌بینید شاید از رادیو گوش داده‌اید. ما خیلی برنامه برای انتقال توپ داشتیم و یک تعویض زودهنگام هارمونی تیم ما را به هم ریخت و من این سؤال را قبول ندارم.

سرمربی نساجی در خصوص اعتراض به داوری بر روی گل چهارم گفت: تیم ما خوب توانست به بازی برگردد. در صحنه گل به خاطر اشتباه داوری تمرکز ما به هم ریخت  به عرب‌براقی تبریک می‌گویم، او جزو چهار داور برتر ایران است. یک صحنه در بازی داشتیم که مثل بازی آلومینیوم بود که باید بازیکن اخراج می‌شد و این اشتباه هم سهوی بود اگر گل می‌زدیم می‌توانستیم به بازی برگردیم. ایراد از من است همچنان پشت بازیکنانم هستم و خواهم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بودجه سپاهان ۱۵ برابر ما است  واختلاف‌مان نباید این ۴ گل‌می‌بود. سال گذشته ۶ توپ سپاهان به تیرک دروازه خورد و می‌توانست این نتیجه سال گذشته رقم بخورد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    فقط من موندم که نساجی اگه با پرسپولیس بازی می‌کرد وخسته بود چند گل دیگه می‌خورد این همه که می گفتن ما برنامه ریزی کردیم و فلان... آخرش هم این شد
  • حقیقت تلخه IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    حالا هر کی می‌بازه لو بدبخت رو مثال میزنه! دیگه نمیگن لو قهرمان جام جهانی شده و تو خاک برزیل، هفت تا به برزیل زده
  • تاج خروس ماشینی IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    قبل بازی من انم که رستم بود پهلوان!بعد بازی اونا بودجه شون ۱۵ برابر ماست!اینه اخلاق وجوانمردی ورزشی در کشور ما!
  • javad US ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    nASAJI SHANCE AVARD HAFTEYEH PISH BA PERSPOLIS BAZY NAKARD? in agha bejayeh bahaneh avardan beravad teamash ra dorost konad ke nazdik boud 6 tayee shavad, shance avard, inghadr perspolis va ya dir residan ra bahaneh nakonad

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی