نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دو کشتی‌گیر کشورمان حریفان خود در جام جهانی را شناختند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین نوری و محمدهادی ساروی نمایندگان کشورمان در اوزان ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی حریفان خود را در جام جهانی کشتی انفرادی صربستان شناختند.

خبرورزشی/ کشتی؛ جام جهانی کشتی فرنگی انفرادی از فردا و با مسابقات پنج وزن نخست کشتی فرنگی در شهر بلگراد صربستان آغاز می‌شود.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با ۲ نماینده در این مسابقات حضور یافته که حسین نوری در ۸۷ کیلوگرم از فردا (شنبه) به مصاف حریفان خود می رود. محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم نیز مسابقات خود را از روز یکشنبه ۲۳ آذرماه آغاز می کند.

قرعه کشی این مسابقات انجام شده که نتایج آن به شرح زیر است:
در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۶نفر حضور دارند حسین نوری در دور نخست به مصاف دوغان گوگتاس از ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان اسلام عباس‌اف از آذربایجان و بشیر سید آزارا از الجزایر مصاف خواهد داد. داوید چکوتادزه قهرمان المپیک از روسیه در گروه نوری حضور دارد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۷ نفر شرکت کرده‌اند محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با هاردییپ از هند کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان نیکولاز کاخلاشویلی از ایتالیا و ولادلن کوزلیوک از اوکراین می‌رود. آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان و موسی اولویف قهرمان جهان از روسیه در گروه ساروی قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی