نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پشت پرده درگیری فرشید اسماعیلی و احمد مددی در استقلال
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فرشید اسماعیلی امروز پس از بحث با احمد مددی در تمرین استقلال، به منزل برگشت و فعلا قرار نیست با استقلال به مشهد برود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ موضوع پرداخت‌های قرضی بازیکنان و بی حساب و کتاب  به بازیکنان مسئله‌ای است که قبلا مورد اعتراض تیم اداره کننده باشگاه استقلال قرار گرفته بود.

روز گذشته در تمرین استقلال اتفاقی که به وقوع پیوست که منجر به  ایجاد یک حاشیه لفظی بین سرپرست باشگاه و یکی از بازیکنان در محل تمرین و سپس در اختیار قرار داده شدن این بازیکن از سوی سرمربی شد. قرار است در جلسه فردا در همین مورد صحبت و گفت‌وگو شود. اسماعیلی در چند بازی گذشته به دلیل مصدومیت بازی نکرد و در بازی با شهر خودرو هم به میدان نمی‌رود.

در خصوص این مسئله اخبار مختلفی منتشر شده است اما به نظر می‌رسد اصل ماجرا در اختیار هواداران و رسانه‌ها قرار نگرفته است، چرا که کلیت مسئله ناشی از پرداخت‌های مالی از سوی یکی از هواداران متمول استقلال است که قرار است به صورت قرض‌الحسنه به وی عودت داده شود اما از آنجایی که این مبلغ از سوی او در اختیار بازیکنان قرار داده شده، بازیکنان قبول نمی‌کنند این پول را به عنوان بخشی از قرارداد بپذیرند و آن را هدیه‌ای از سوی ان فرد قلمداد می‌کنند.

قبلاً باشگاه پرسپولیس با یکی از هواداران ثروتمندش مشکلات مشابهی داشت که با اصرار علی‌اکبر طاهری و سپس پیگیری آن از سوی حمیدرضا گرشاسبی بساط پرداخت سکه و پاداش به بازیکنان از سویی این هوادار (حسین هدایتی) جمع شد و دیگر پرسپولیس با این حاتم بخشی‌هایی که که در تیم هم ایجاد اختلاف میکند مواجه نیست.

در استقلال اما مسئله شکل و شمایل دیگری دارد و آن پرداخت‌های قرضی و عدم شفافیت مالی و همچنین خارج از سیستم مدیریتی است که می‌تواند باعث به هم ریختن فضای کاری و مدیریتی در باشگاه بشود. در واقع آنچه که استقلال را وادار کرده تا با یک کارگزار جدید برای سر و سامان بخشیدن به مسائل مالی و مدیریتی باشگاه به توافق برسد  موضوعاتی از همین دست است و کارگزار جدید اصرار دارد مسئله قرض گرفتن از اشخاص در باشگاه کاملاً متوقف بشود.

با اتفاقی که روز گذشته در تمرین استقلال رخ داد فکری فرشید اسماعیلی را در اختیار باشگاه قرار داد و او باید فردا در کمیته انضباطی حاضر شود. اما از آنجایی که در جریان عقد قراردادهای این فصل از این  هوادار باشگاه استقلال کمک گرفته شده فعلا  باشگاه با مشکلات ناشی از این رفتار غیر معمول مالی دست به گریبان است که یکی از بازیکنان با سابقه این تیم فعلا از اثرات آن محسوب می‌شود، ضمن اینکه این موضوع در قرارداد برخی دیگر از بازیکنان نیز رخ خواهد داد و نارضایتی‌هایی و در رابطه بین باشگاه و ستاره‌های تیم ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: حمله فرشید اسماعیلی به مدیریت استقلال: جز دروغ چیزی بلد نیستید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • {...} DE ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    جای غفوری خالی بوده ی مشت بخوابونه تو صورت مشت لگدی کنه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      خبر ورزشی استقلال بیانیه داده بیانیه استقلال را سریع بگذار
    • شمسعلی IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      جای یک بنده خدا هم خالی بود بعد ک دعوا شده بود هیچیکس حواسش نبود میرفت از دفتر استقلال دوتا کاپ قهرمانی اسیا رو میدزدید و میبرد باشگاه لنگ یا حداقل قالیچه های اهداییی به باشگاه تاج رو می دزدید دعوا باشه هیچکس حواسش نیست
  • شمسعلی IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    من یک چی دوست دارم بدونم وقتی اتفاقات بازی اساقلال و فولاد تموم شد تمام خبرنهاران لنگی و باقی مونده نهارهای دلال کرئات هر روز یک مصاحبه از عومل فولاد میگرفتن تا استقلال رو بحرانی کننن هررزو با یکی مصاحبه میکردن این خبرنهاران عزیز چرا یک مصاحبه با عوامل تیم ذوب ندارن چرااااااااا خبر ورزشی اصلا بیانیه های ذوب اهن و استوری های بازیکنان ذوب رو پوشش نمیده چرااااااا وقتی تیم لنگ حاضر نشد بره قایم شهر بازی کنه و این خبرنهاران ظلم اشکار این تیم به فوتبال ایران و تی نساجی رو نشون نداد؟؟؟ اقای خبر ورزشی باشما هستیممممممم.چراااااا وقتی این تیم به بهونه کرونا نرفت شمال بازی کنه هیچی نگفتید بعد حالا ک این تیم میخواد با تیم سروته کرونایی ذوب بازی کنه هیچ کی نمیگه چرا از کرونا میترسید ولی با ذوب بازی میکنید.الهی به امید خداااااا فردا یک مصدوم مهم بدید یا نصف تیمتون کرونا بگیرن انقددد ذات این تیم خرابه از ته دل میگمممم.درضمن خبرنهار نباشیم و خبرنگاربا وجدان باشیم
    • امید IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      یخ درمانی کن.شاید جواب بده
    • محمد IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      یخ درمانی هم جواب نمیده
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    هوادار متمول همان علی نامداری هست حسین هدایتی هوادار پرسپولیس بود حیف شد ۴۰۰ سکه پاداش قهرمانی داد به بازیکنان پرسپولیس سهم هدایتی در موفقیت پرسپولیس خیلی زیاد هست علیرضا بیرانوند و وحید امیری و سید جلال حسینی توسط حسین هدایتی جذب شدند
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    به ما چه برن هم تیکه تیکه کنند والا
  • سعید پرسپولیسی IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    باز صد رحمت به عابربانک پرسپولیس، این گدابازیا چیه دیگه؟
  • دکل نوردان امروزی کاج سابق IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    انگار داره گند ندای قلب در میاد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی