وریا غفوری به بازی بعدی نمی‌رسد؛ احمد موسوی دفاع راست استقلال مقابل شهرخودرو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد موسوی همچون دیدار گذشته آبی‌پوشان دفاع راست استقلال برابر شهرخودرو خواهد بود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ وریا غفوری دفاع راست با تجربه استقلال که به دلیل وجود یک کیست در پایش و احساس درد بازی استقلال برابر صنعت نفت آبادان را از دست داد بعد از چند روز غیبت امروز در محل تمرین آبی پوشان حاضر شد و پس از گرم کردن بدن در کنار سایر نفرات، با نظر پزشک به صورت اختصاصی مشغول نرم دوی و انجام حرکات کششی و نرمشی در کنار زمین شد.

تمرینی که تیمها ۴۸ ساعت قبل از مسابقه انجام می‌دهند از نظر تاکتیکی مهمترین جلسه تمرینی به شمار می رود. تمرین فردا که تمرین قبل از بازی محسوب می شود نمی تواند از نظر فنی و تاکتیکی فشرده باشد چون تمرین پرفشار در روز قبل مسابقه  بدن بازیکنان را به اصطلاح لاکتیکی می کند. با توجه به اینکه کاپیتان استقلال امروز نتوانست در تمرینات گروهی شرکت کند بازی هفته ششم آبی پوشان مقابل شهرخودرو را از دست می‌دهد و در خوشبینانه ترین حالت نمی‌تواند در ترکیب اصلی به میدان برود با این حساب احمد موسوی همچون دیدار گذشته دفاع راست استقلال خواهد بود. بازیکنی که اتفاقاً در بازی قبلی عملکرد خوبی داشت زننده تک گل تیمش بود و بهترین بازیکن میدان شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی اصیل IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    خب غفوری هم انگار با تمرینات غلط آسیب دیده .از همون هفته اول مشخص شد محمود فکری این کاره نیست نه کنترل و مدیریتی رو بازیکن داره نه کل تیم و نه سواد طراحی تمرین درست. آدمی که نتونه موقع بازی رو اعصابش مسلط باشه چه جوری میخواد تیمو ‌مدیریت کنه؟حتی با کادر فنی خودشم مشکل داره!! اگه استقلال این فصل جام میخواد باید زودتر فرهاد مجیدی رو برگردونه نیم فصل دوم که بیست امتیاز عقب افتادیم می‌خوان برن دنبال فرهاد؟! زمان فرهاد مجیدی از این خبرا نبود فقط مدیریت براش مشکل می تراشید، هم بازیکنا رو رو خوب مدیریت میکرد هم بازیها رو. اگه از پنج بازی پیش رو حداقل دوازده امتیاز نگیریم قید قهرمانی رو باید زد. نه وزیر مقصره نه زمین نه زمان. کار باید از داخل خود باشگاه درست بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی