سهیلا منصوریان: قوی‌تر از گذشته برای وطن‌مان می‌جنگم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سهیلا منصوریان بعد از صدور حکم کمیته استیناف و پایان محرومیتش گفت: «من همیشه برای بالابردن پرچم سرزمینم جنگیدم و باز هم جنگنده‌تر از قبل می‌جنگم.

 خبرورزشیووشو؛ کمیته استیناف فدراسیون ووشو با درخواست تجدیدنظرخواهی سهیلا و شهربانو منصوریان به رأی کمیته انضباطی بقیه محرومیت‌شان را بخشید. 

سهیلا منصوریان سال قبل نتوانست همراه با دو خواهرش به مسابقات جهانی برود و در انتخابی پرحرف و حدیث برابر مریم هاشمی باخت. خواهران منصوریان که این باخت را قبول نداشتند و دوپینگ هاشمی را پیش کشیدند که منجر به حذف سهیلا از لیست مسافران مسابقات جهانی شد، روی صفحه اینستاگرام و در مصاحبه‌هایی، به مسئولان فدراسیون ووشو بابت حذف سهیلا انتقاد کردند. فدراسیون ووشو هم با شکایت مریم هاشمی علیه خواهران منصوریان، شهربانو و سهیلا را به‌ترتیب برای ۲۰ و ۸ ماه محروم کرد. 

کمیته استیناف، بعد از درخواست تجدیدنظر، مطابق ماده ۹ آیین‌نامه انضباطی و تقاضای حاکی از تعهد برای عدم تکرار خطای قبل و نگاه حمایتی فدراسیون ووشو به قهرمانان و نبود سابقه محکومیت قطعی در رکن قضایی ووشو، بقیه محرومیت سهیلا را بخشید ولی محرومیت شهربانو را برای یک‌سال تعلیق کرد. سهیلا منصوریان بعد از صدور حکم کمیته استیناف و پایان محرومیتش می‌گوید: «من همیشه برای بالابردن پرچم سرزمینم جنگیدم و باز هم جنگنده‌تر از قبل می‌جنگم. هدف همه ما ورزشکاران اهتزاز پرچم ایران است. ممنون از همه مردم ایران که همیشه کنارمان بودند و در دوران محرومیت به ما انرژی دادند تا قوی‌تر از قبل تمرین کنیم تا باز هم برای وطن‌مان بجنگیم.»

سهیلا منصوریان خطاب به مصطفی سلیمانی، وکیل خواهران منصوریان می‌گوید: «به‌خاطر سوگندی که برای احیای عدالت یاد کردی نه یک روز بلکه هزاران سال تشکر می‌کنیم، از اینکه در همه این روزهای سخت کنارمان بودید و برای احقاق عدالت تلاش کردید.»

ملی‌پوش طلایی در پایان هم به این نکته اشاره می‌کند: «هیچ وقت با پیروی از قواعد راه رفتن را یاد نمی‌گیرید. زمانی که شروع می‌کنید، بارها بارها باید زمین بخورید تا راه رفتن را یاد بگیرید. این نصحیت را همیشه به‌خاطر دارم و در زندگی یاد گرفتم هر وقت زمین خوردم باز هم بلند شوم و راهم را ادامه بدهم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی