همکاری ایران با قطر برای برگزاری جام جهانی بی‌نتیجه ماند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با حضور هیئت ورزشی قطر در تهران مشخص شد که ایران هیچ همکاری برای برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ با قطر نخواهد داشت.

خبرورزشیتیمهای ملی؛ هفته گذشته بود که یک هیئت بلندپایه ورزش قطر به ریاست دبیر کل کمیته ملی المپیک این کشور به تهران سفر کرد تا در ملاقاتی با مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ایران، در ارتباط با میزبانی بازی‌های آسیایی ۲۰۳۰ و کسب رای مثبت ایران مذاکره کند.

در این نشست ظاهراً گفتگوهایی در خصوص میزبانی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ و همکاری ایران با این کشور برای برگزاری این رویداد صورت گرفت اما بی نتیجه ماند.

کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص اینکه آیا ایران با قطر برای جام جهانی همکاری می‌کند؟ گفت: برنامه جام جهانی ۲۰۲۲ بسته شده است. قطر مجموعه‌هایش را مهیا کرده است و با هماهنگی فیفا آماده است.

سعیدی که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد، یادآور شد: قطری‌ها تمایل داشتند همکاری ورزشی بین دو کشور استمرار داشته باشد. چند محور پیشنهاد شد از جمله همکاری در زمینه کمپ‌های مشترک، مباحث آکادمیک و علمی، مباحث تبادل تجربیات دو کشور در زمینه موزه‌های تخصصی ورزش و محورهای دیگر که قرار شد جمعبندی کنیم تا در قالب یک تفاهمنامه مبادله شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4444 IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    از کفشون رفت. از امکانات و تجارب بسیار زیاد ایران و مدیران ما بی بهره موندن، نمیتونن با کیفیت برگزار کنن دیگه. حلا فعلا در ازای رای به قطر بر بازی های آسیایی کمپ اسپایرو برا اردوهای لنگ می گیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی