نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رسول خطیبی: پای ربیع خواه شکست اما داور خطا نگرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: این بازی به جز گل همه چیز داشت و ای کاش بازی با گل تمام می‌شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ رسول خطیبی بعد از تساوی بدون گل مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: این بازی به جز گل همه چیز داشت کاش بازی با گل تمام می‌شد. از نظر فوتبالی هر دو تیم فوتبال خوبی ارایه کردند. در مورد پنالتی پیکان من نظر نمی‌دهم و بهتر است کارشناسان نظر بدهند اما  آنطور که دیدم و شنیدم آن صحنه پنالتی نبود. به هر حال بازی مساوی تمام شد. سعی کردیم بیشتر نقاط قوت پیکان که پرتاب اوت و بازی مستقیم است را کنترل کنیم. به حریف موقعیتی ندادیم.

وی افزود:  در نیمه اول با تدابیر و استراتژی که داشتیم موقعیت‌های گلزنی خلق کردیم. سه موقعیت تک به تک پیدا کردیم می توانستیم نیمه اول سه گل به پیکان بزنیم. نیمه دوم هم حریف که در خانه‌اش بازی می‌کرد ما را تحت فشار گذاشت و ما بازی را مهار کردیم . درست است که برای برد و سه امتیاز بازی کردیم اما همین یک امتیاز هم برای ما خوب است.  

وی در مورد داوری مسابقه اظهار داشت: نمی‌خواهم در کنفرانس مدام در مورد داوری صحبت کنم. اول اینکه داوران دقت کنند. پای محسن ربیع خواه بازیکن ما شکسته است اما داور در آن صحنه نه خطا گرفت نه کارتی داد، پای بازیکن ما شکسته  است. صحنه های مشکوک هم وجود داشت. بهتر است که کارشناسان در این مورد نظر بدهند. زیاد بهتر است بحث داوری نکنیم و امیدوارم کارشناسان به درستی نظر بدهند دو سه موردی وجود داشت که مهاجمان ما در آفساید نبودند.

خطیبی تاکید کرد: در کل با شلوغ کاری نباید دنبال نتیجه بود. اگر بازی را به طور کامل ببینید همه چیز مشخص است. با یک خطای معمولی نیمکت حریف اعتراض  را شروع کرد.  این کارها را همه فهمیده‌اند که چند تیم نیمکت شان اینطوری است. زیاد در مورد داوری صحبت نمی‌کنیم.

وی در مورد بازی با نفت آبادان صدرنشین گفت: صنعت نفت تیم خوبی نشان داده و از فردا کار را برای بازی با تیم صنعت نفت شروع می‌کنیم تا بتوانیم این روند صعودی مان را ادامه بدهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم استقلالی هستم IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    عشق است تیم اراک
    • عزیز IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      خودت متوجه شدی چی گفتی.باخودت چندچندی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی