بررسی کارنامه داوری کوپال ناظمی برای استقلال‌
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار شهرخودرو و استقلال در چارچوب هفته ششم لیگ برتر بیستم سومین دیداری است که کوپال ناظمی برای استقلالی‌ها سوت می‌زند و در واقع هت‌تریک او در قضاوت دیدارهای استقلال محسوب می‌شود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ کوپال ناظمی متولد دوم اردیبهشت سال ۱۳۶۳ در تهران است. او در سال ۱۳۷۹ داوری را شروع کرده و از سال ۱۳۸۵ با اخذ درجه ملی به قضاوت در لیگ دسته دو و لیگ آزادگان مشغول شد. ناظمی از سال ۱۳۹۴ نیز قضاوت در لیگ برتر را آغاز کرده‌ است. این داور در طول این سال‌ها فرصت چندانی به دست نیاورده تا دیدارهای تیم استقلال را سوت بزند و تنها دو بار قضاوت دیدارهای این تیم به او سپرده شده است. در ادامه به بررسی این دو دیدار می‌پردازیم. 

اولین قضاوت
کوپال ناظمی اولین‌بار ۲ سال و ۳ ماه و ۲۱ روز پیش در تاریخ چهارشنبه ۳۱ مرداد سال ۱۳۹۷ در تهران مصاف استقلال مقابل فولاد خوزستان را سوت زد. در آن دیدار دو تیم تن به تساوی بدون گل دادند. سرمربی استقلال وینفرد شفر بود و تیم فولاد را سیروس پورموسوی هدایت می‌کرد. محمد دانشگر و آرمین سهرابیان در آن دیدار از کوپال ناظمی کارت زرد دریافت کردند. 

دومین و آخرین قضاوت
کوپال ناظمی در دومین تجربه قضاوت برای استقلال مسابقه این تیم در مشهد را سوت زد! درست شبیه بازی هفته ششم لیگ جاری که قرار است در مشهد بار دیگر همان دیدار را سوت بزند. در آن دیدار یحیی گل‌محمدی و شاگردانش موفق شدند بازی را با نتیجه یک بر صفر پیروز شوند و تیم وینفرد شفر و بازیکنانش را با شکست بدرقه کنند. در آن بازی که یک سال و ۷ ماه و ۱۶ روز پیش در تاریخ شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ انجام شد، بهنام برزای بازیکن اسبق استقلالی‌ها به تیم محبوبش گل زد. شبی که شفر پس از باخت برکنار شد و فرهاد مجیدی سرمربی موقت استقلال تا پایان فصل هجدهم لقب گرفت. ایسما از استقلال تنها بازیکنی بود که در جمع آبی‌پوشان از داور کارت زرد دریافت کرد. 

هت‌تریک کوپال
دیدار شهرخودرو و استقلال در چارچوب هفته ششم لیگ برتر بیستم سومین دیداری است که کوپال برای استقلالی‌ها سوت می‌زند و در واقع هت‌تریک او در قضاوت دیدارهای استقلال محسوب می‌شود. نکته مهم این است که استقلالی‌ها هرگز در دو دیدار قبلی تجربه پیروزی با سوت این داور را نداشته‌اند و باید دید این‌بار می‌توانند تجربه جدیدی را با او کسب کنند یا نه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نقی معمولی IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    کوپال داری میری زیر سایه شهرت خواهرت مراقب باش اعتماد بنفس کاذب کار دستت نده داداش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی