نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
۰ |
۰
پروتکل‌های بهداشتی لیگ برتر فوتسال ابلاغ شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مطابق پروتکل‌های بهداشتی فوتسال، دیدار هر تیم در صورت ابتلای بیش از ۲۵ درصد از اعضای آن به کرونا به تعویق می‌افتد؛ به شرطی که ۸۰ درصد مبتلایان شامل بازیکنان باشند.

خبرورزشی/ فوتسال؛ سازمان لیگ فوتسال، پروتکل‌های بهداشتی مربوطه به تیم‌های فعال در این رشته را در سطوح مختلف به آنها ابلاغ کرد.

مطابق این پروتکل‌ها هر تیم می‌تواند ۱۲ بازیکن، هفت عضو کادر فنی و اجرایی شامل مدیر، سرمربی، سه مربی، پزشک و تدارکات به همراه خود به سالن بیاورد.

همچنین پنج نفر به‌عنوان هیئت همراه هر تیم، سه نفر از عوامل اداره کل ورزش و جوانان و سه نفر از عوامل هیئت فوتبال استان میزبان به همراه داوران، ناظر داوری، نمایندگان سازمان لیگ، ناظر انضباطی و نماینده حراست فدراسیون فوتبال می‌توانند در سالن برگزاری مسابقات حاضر شوند. هشت خبرنگار و عکاس هم می‌توانند در سالن حضور یابند.

اعضای هر تیم در فاصله ۷۲ ساعت پیش از آغاز تمرینات و بازی‌ها باید تست کرونا بدهند و این تست‌ها هر ۱۰ روز یک بار تکرار می‌شود. در صورتی که تست یکی از مربیان یا بازیکنان مثبت شود، او باید به مدت دو هفته به قرنطینه برود. همچنین تعویق هر بازی در شرایطی رخ می‌دهد که ۲۵ درصد تست اعضای یکی از تیم‌ها مثبت باشد؛ به شرطی که بازیکنان، ۸۰ درصد مبتلایان را تشکیل دهند.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال روز ۲۶ آذر آغاز خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی