نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
حشمت مهاجرانی: محمود فکری با یک بازیکن می‌تواند قهرمان شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حشمت مهاجرانی به خبرورزشی گفت: خیلی از سرمربیان و کمک‌های حاضر در لیگ برتر و یا لیگ‌های دسته پایین استقلالی هستند و از این نظر استقلال یک باشگاه مربی‌ساز شده است.

خبرورزشیمحمدرضا مدنی؛ حشمت مهاجرانی، نامی بزرگ در فوتبال ما و آسیاست. با او در هر زمینه‌ای می‌توان صحبت کرد...  

آقای مهاجرانی! استقلال تا پایان هفته پنجم نتایج بدی کسب نکرده ولی هواداران این تیم همچنان توقع دارند نتایج بهتری کسب کند! تحلیل‌تان از اوضاع فعلی استقلال چیست؟
این استقلال دو وضعیت متفاوت با هم دارد. یکی اینکه در روزهایی که بد بازی می‌کند، خیلی با آرامش و صبوری فوتبال بازی می‌کند. این استقلال اگر بخواهد فوتبال خوبش را نمایش بدهد هر حریفی را می‌تواند از پیش‌رو بردارد و تیمی جلودارش نیست ولی اگر بازی خوبش را نشان ندهد هر تیمی حتی ضعیف هم می‌تواند برایش دردسر درست کند. 

چطور؟ این موضوع را بیشتر باز می‌کنید؟
الان می‌بینیم که خیلی از سرمربیان و کمک‌های حاضر در لیگ برتر و یا لیگ‌های دسته پایین استقلالی هستند و از این نظر استقلال یک باشگاه مربی‌ساز شده است. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی به این تعداد مربی تحویل فوتبال ایران داده باشد. ولی در این بین استقلالی‌ها دو موقعیت خوب برای کار کردن با فرهاد مجیدی و مجید نامجومطلق را از دست دادند که فکر می‌کنم ادامه کار با آن دو نفر موفقیت را به همراه داشت. یادتان باشد که آنها تیم‌های مرتبی را دریافت نکرده بودند. الان هم محمود فکری با گروهی از مربیان باتجربه استقلالی تیم را در دست دارند ولی باید مسائلی که پیش‌روی‌شان است را مرتفع کنند. 

چه مشکلاتی مدنظرتان است؟
یکی از اصلی‌ترین آنها نبود بازیکن متفکر در میانه زمین است. بازیکنی که بتواند توپ را به درستی پخش کند. به بازی سرعت بدهد و یا در مواقع شلوغی میانه زمین بتواند آن منطقه را آرام کند. وقتی بازیکنی باشد که بتواند توپ را به درستی تقسیم کند و به مهاجمان برساند، خیلی از مشکلات استقلال حل می‌شود. هر تیمی به چنین بازیکنی نیاز دارد. استقلال هم داشت ولی بازیکن بازیسازش (علی کریمی) رفت و حالا باید برای این موضوع فکری بکنند. 

دلیل ناامیدی طرفداران استقلال از عملکرد این تیم فنی و بازیکنان چیست؟
من چنین عقیده‌ای ندارم. اتفاقاً استقلال فوتبال شادابی را نمایش می‌دهد و به بیننده این امید را می‌دهد که من فوتبال بازی می‌کنم. البته به شرطی که یک بازیساز بگیرند. فکری و کادر فنی‌اش اگر می‌خواهند روی دور قهرمانی بمانند با این تیم پرمهره‌ای که در اختیار دارند، باید یک بازیساز بگیرند تا توپ پخش‌کن تیم، مهاجمان را تغذیه کند. البته من در کنار تیم نیستم و نمی‌دانم اوضاع تمرینات به چه صورت است ولی در مجموع استقلال از وقتی در ایران راه‌اندازی شده، همواره جزو تیم‌های مطرح و محبوب بوده و این خیلی مهم است که بتواند نتایج مورد نظر هوادارانش را به دست بیاورد و قهرمان شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رفیق امیر پرسپولیسی US ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    خیلی خوبی حشمت خان ولی یک یحیی و تارتار به کل همه اونا می ارزه
  • کیسه کش منفور US ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    روی دور قهرمانی را خیلی خوب آمدی آقای مهاجرانی چون این تیم با قدمت هفتاد و اندی سال و حمایت آن رژیم و این رژیم کلا هشت قهرمانی دارد راستی کدام دور قهرمانی ؟؟؟؟؟؟
  • شمسعلی IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    درود بر حشمت خان مهاجرانی تاجی قدیم و با صفا اون موقع ک ایران وبردی جام جهانی وپشت سرهم قهرمان اسیا میکردی با افتخاراتت پرچم مارو بردی بالا الانم باشعورت تاجی قدیمی .حشمت خان ما یک هافبک فوق العاده به اسم پاتوسی داشتیم ک قراردادش به نحوی بود که با 50 هزارتا به صورت اتومات قراردادش تمدید میشد ولی بابایشون نگذاشت دیگه رو دستش هافبک نمیاد خدا
  • تاج خروس ماشینی IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    اگه داورها ودیگران دستشون رو از پشت استقلال بردارند اونوقت بهتر متوجه کیفیت واقعی این تیم میشیم!!!فعلا با بیشترین هزینه که دراین چند سال کردند هیچ مقامی کسب نکرده اند وهمش درحال نق زدن وغر زدن ومظلوم نمایی هستند!
  • ایمون زاید IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    حشمت خان خدا حفظت کنه یه پاسی غیرتمند ،ولی شما خوب میدونی که صدتا پراید هم یه بنز نمیشه ،بنازم یحیی گل محمدی رو با تارتار راست حسینی آخرین قهرمانی یه استقلالی تو لیگ برتر رو کی یادش میاد ،
    • ضدمافیا IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      خداروشکر که دولت بالاخره یه فکری برای تیم سوم پایتخت کرد و یه وزیر کار کشته برای ورزش انتخاب کرد تا لنگپوشان پایتخت دیگر دست از تماشای بازیهای اروپایی شسته و به فوتبال وطن بازگشتی با شکوه داشته باشند وزیری اینچنینم آرزوست !
  • استقلال مایه شرمندگی IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    این تیم اگه تونست امروز با دو بازی بیشتر پرسپولیس رو کنار بزنه شما هرچی خواستین به من بگین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی