آقای برانکو! کی‌روش نه، فقط لیگ قهرمانان آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در سخت‌ترین شرایط با برانکو به فینال آسیا رسید اما دست به برانکو به جام آسیا نرسید و بار دیگر قهرمانی در این رقابت‌ها برای فوتبال ایران به آرزو تبدیل شد.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ برانکو ایوانکوویچ برای پرسپولیس یک مربی رویایی است؛ مردی که چند جام پیاپی برای این تیم گرفت و با پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت.

جدایی این مربی از پرسپولیس نیز به دلیل خاطرات خوبی که هواداران از این مربی داشتند بسیار سخت بود و بی‌تردید جای خالی او احساس خواهد شد. پرسپولیس البته در غیاب برانکو، یک بار دیگر و در شرایطی که امیدها چندان پررنگ نبود باز هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفت؛ آنچه اهمیت دارد همین است و جز این نیست.

برانکو یا هر شخص دیگر، در شرایطی که پرسپولیس در یکی از سنگین‌ترین بازی‌های خود مقابل اولسان هیوندای کره‌جنوبی به میدان خواهد رفت، باید بسیار مراقب حرف‌هایش باشد. پیش کشیدن ماجرای اختلاف برانکو و کی‌روش که سرانجام همه ابعاد آن برای افکار عمومی روشن نشد، چه تاثیری در مقطع زمانی فعلی دارد؟

پرسپولیس در سخت‌ترین شرایط با برانکو به فینال آسیا رسید (و همین موفقیت با حضور یحیی گل‌محمدی تکرار شد) و دست به برانکو به جام آسیا نرسید و بار دیگر قهرمانی در این رقابت‌ها برای فوتبال ایران به آرزو تبدیل شد اما امروز، دیگر نمی‌توانیم بگوییم با یک آرزوی دست نیافتنی مواجه‌ایم. پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود و با وجود تمام کاستی‌ها و قابل قیاس نبودن امکانات ما با تیم های شرق آسیا، خیلی از این جام دور نیستیم؛ حالا چه فرقی دارد که چند سال پیش کی‌روش چه گفت یا برانکو در اردوی تیم ملی که در امارات تشکیل شده بود، چه پاسخی به سرمربی وقت همان دوره داد؟

هر چه بوده تمام شده و این دعواها دیگر به فوتبال ما مربوط نیست. آنچه امروز در فرهنگ مطالبات عمومی ما می‌گنجد، لیگ قهرمانان آسیا و پایان ناکامی فوتبال ایران در راه کسب این جام خوش رنگ و لعاب است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    وکیل مدافع کی‌روش . ایرادی نداره ازش دفاع کنین ولی این دعواها و عقرب و مار خطاب قرار دادن منتقدان در فرهنگ ما جا داشت که زمان کیروش سکوت کردین؟! زمان کی‌روش هنوز کسی یادش نرفته دستیار کی‌روش چه خوشحالی میکرد که پرسپولیس گل خورده! نهایتا همون کسی که می‌گفت یا جای من هست یا برانکو، خودش زودتر رفت و البته دستش هم به جام نرسید نه در فینال، که قبلش تیم حذف شد !
    • مانی IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      یادش بخیر کیروش سالی 10-15 جام میاورد . خیلی هنر میخواد که بدترین مربی تاریخ رئال و پرتقال بشی .
  • افشين فرشچي زده IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    چرا سرنوشت باشگاه رقيب براي ديگران بايد مهم باشد؟؟؟!!! مگر ما آقازاده وزير هستيم؟
  • x IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    کیروش هم به زباله دان تاریخ پیوست. اصلا این دلال موزامبیکی پشیزی دیگه برای ما ارزش نداره. بریم به امید قهرمان در 29 آذر 99.
  • عبدل آبدوغ IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    پروفسور دلال دوزاری کرووات فقط دنبال منافع خودشه . نمی خواهد تیم ملی یا پرسپولیس بدون او جام قهرمانی بگیرند. برای همین حالا که دلال دوزاری در پرسپولیس نیست چشم دیدن قهرمانی پرسپولیس را ندارد. :)))))))))))))))))))
    • امیرحسین IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      ببین کیسه کش کاشکی قبل از حرفت یکم فکر می کردی گفته اگر پرسپولیس قهرمان بشه من خوش حالترین آدم جهانم امیدوارم پرسپولیس قهرمان بشه و تعریف و حمایت از یحیی گلمحمدی
  • :) IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    هم کیروش و هم برانکو در زمان مربیگری در تیم‌هایشان امار و عملکرد خوبی به جای گذاشته‌اند، پس لطفا به هیچکدوم از انها بی احترامی نکنید، این یک دعوا میان ان دو شخص بوده، که حتی در لیگ اسپانیا و انگلیس هم شاهدش بودیم و هستیم، نمونش هم رابطه بین مورینیو و گواردیولا هست و... مهم اینه هرکدوم ار اونها در تیمشون تحول ایجاد کردند و باعث پیشرفت فوتبال ایران شدند، ساختار دفاعی تیم ها توسط کیروش تغییر پیدا کرده و همینطور استفاده از دو مهاجم دوباره توسط برانکو به لیگ ایران اضافه شدش...
  • محمودی IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    آقای نویسنده محترم!!!! هنوز هم سنگ دلال موزامبیکی به سینه میزنی؟ واقعا حق داری بقدری برای ما جام و مقام آورد که کلی شرمنده ایشان هستیم.
  • پارسه DE ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    احتمالا نویسنده این متن جناب آرتین زهرابی ماله کش اعظم حضرت کارلوس کلاش نیست؟
  • پاک IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    ترجمه یک ضرب المثل ترکی:مورچه هم فامیلش آشکار شد.
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    آقای نویسنده شما خودت آتش بیار معرکه شدی
  • ابرام US ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    اگر پرسپولیس به امید حق و شا یستگی خودش به قهرمانی آسیا برسه که امیدواریم این شا یستگی رو با گرفتن جا م قهرمانی به همه ثابت کنه ٬ اولین واکنش« قندلی» و بعد کا شف قندلی فکر می کنید چی خوا هد بود ؟: ..... دیدید ما می گفتیم تا این کیروش اجنبی و اون کیروشی پور اجنبی پرست تو فوتبال ما با شند ما آب خوش از گلوی فوتبالمون پایین نمی ره چون از گلوی ما هم پا یین نمیره !! الان دیگه عمر وعاص ها غلاف کردند وما که این همه چشم انتظار بودیم و سپاهان نذاشت که ما بذاریم . اگر برانکو تونست یه کاری بکنه اونم بخاطر تعامل با ما و تقابل با اون موزا مبیکی بود . حالا که نه عمر وعاصی مونده و نه موزا مبیکی تو کاره ٬این بد شانسی هم که جزیی از شیرینی فوتبال هم به اون وابسته است و طبق یه قانون نا نوشته فوتبالی نزنی میخوری ٬ دست از سر ما بر نمیدار ه ؟ الان هم موقع اونه که نیروهای تازه نفس مثل دادکان و مصطفوی ها و فوتبال بلد ها بیاند رأس کار و بدنه فوتبال ما جوون بشه . ما اون موقع که با کخ و آقا جلالی که جا داره همینجا یه تشگری ازش برای خدماتش به سیر جان و فوتبال ایران بکنم تو با یر لورکوزن بودیم گفتم که ......
    • امیرحسین IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      یک فوتبالی هم رییس فدراسیون همچین بد نیست فکر کنم خوبم باشه
  • امیرحسین IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    هنر می خواد با اون رئال کهکشانی تو لالیگا چهارم بشی و تو چمپبونزلیگ از موناکو کامبک بخوری و حذف بشی و اخراج بشی هنر می خواد بدترین شکست کلمیبا تو ۴۳ سال اخیر زمان مربیگری تو باشه هنر می خواد ۸ سال مربی تیم ملی باشی و هیچ جامی نیاری و جلوی عراق و لبنان و ژاپن تحقیر بشی هنر می خواد از تیم ملی کشور خودت اخرج بشی برانکو با پنجره بسته و ۱۴ بازیکن تیمش رسوند فینال تازه تیمش با سایپا چند روز قبل بازی کرد السد و الدحیل ببری بری فینال آسیا اون مبا اون شرایط سخت که نه زمین تمرین داشته باشی نه بازیکن نه استراحت کافی اون وقت تو این وضعیت کیروش هم باهات دعوا داشته باشیه و کلی بر علیهت مصاحبه کنه و تو با آرامش جوابش بدی
  • کاوه حسنی IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    کاملا مشخصه اگرپرسپولیس قهرمان بشه دق میکنه چون پرسپولیس یحیی قهرمان میشه ریاکاروویچو میگم نه ارتین واقعیت اینه ارتین خبرنگاری سالمه مثل خبرنگاری که ترتیب این مصاحبه رو با این ام الفتنه داده قلم به مزد نیست ارتین ماله کش شرافتشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی