نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
۲ |
۲
حرف آخر| جنگ دیدنی دروازه‌بان‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جنگ دروازه‌بان‌ها مسلماً برای فیکس شدن در تیم ملی دیدنی است هر چند در شرایط طبیعی گلر شماره یک همچنان «بیرانوند» است اما او می‌داند که اگر لغزشی داشته باشد ۴ گلر سر حال دیگر آماده‌اند که جایش را بگیرند.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ در روزی که بیرانوند باز هم ۲ گل خورد (این بار از کلوب بروژ) رشید مظاهری ۲ تک به تک گرفت و نشان داد که بی‌دلیل به تیم ملی دعوت نشده بود. استقلال حالا بعد از مدت‌ها احساس می‌کند که دروازه‌بان دارد و رشید که قرارداد سنگینی هم دارد مسلماً یک رقیب جدی برای بیرانوند، امیر عابدزاده و پیام نیازمند است. به این جمع ۴نفره، حامد لک را هم اضافه کنید که در آسیا عالی بود و فقط ۲ گل از روی نقطه پنالتی خورد و در لیگ برتر هم هنوز دروازه‌اش باز نشده است. 

اسکوچیچ مسلماً مربی خوشبختی است که این همه دروازه‌بان خوب و آماده دارد. امیر عابدزاده و بیرانوند در اروپا گلری می‌کنند که کار خیلی سختی است. رشید مظاهری در ۴ بازی آخر استقلال تنها یک گل خورده که روی آن گل هم خیلی مقصر نبود و سرانجام پیام نیازمند هم کم‌کم به دوران اوج برمی‌گردد. جنگ دروازه‌بان‌ها مسلماً برای فیکس شدن در تیم ملی دیدنی است هر چند در شرایط طبیعی گلر شماره یک همچنان «بیرانوند» است اما او می‌داند که اگر لغزشی داشته باشد ۴ گلر سر حال دیگر آماده‌اند که جایش را بگیرند همان‌طور که حامد لک در پرسپولیس جای او را گرفت و تا اینجا خوب کار کرده است. 

دروازه‌بان تیم که مطمئن باشد، خیال مدافعان هم راحت است و آنها با آرامش بیشتری بازی می‌کنند. امثال خاکپور، نادر محمدخانی، سعداوی، پاشازاده و... می‌گفتند همین که می‌دانیم احمدرضا عابدزاده پشت سرمان است، خیال‌مان راحت است و استرس کمتری داریم. الان هم رشید مظاهری تا حد بسیاری آرامش و امنیت را به دروازه استقلال برگردانده هر چند که اصلاً قابل مقایسه با یکی مثل عابدزاده نیست. رشید اگر همین روند را ادامه بدهد مسلماً روزهای بهتری در انتظار خودش و استقلال خواهد بود. او شروع خوبی داشت که قابل پیش‌بینی هم بود اما همه می‌دانند که «خوب ماندن» به مراتب سخت‌تر از خوب بودن است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سروش IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    استقلال حالا بعد از مدت‌ها احساس می‌کند که دروازه‌بان دارد... :))))))) خووووووب بود ،‌ آفرین
  • ابرام US ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    قراره حا مد لک که بقول سر کار تا اینجای کار خوب کار کرده تا کجای کار بهتر کا ر کنه که قابل باشه حضرتعالی در لیست مبارک واردش کنید و مفتخر بفرما ییدش در کنار این بزرگواران قرار گرفتن را . هن ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی