دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
۸ |
۳
النصر اصلاً به CAS شکایت نکرده است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک روزنامه عربستانی مدعی شد که باشگاه النصر علیه پرسپولیس به دادگاه داوری ورزشی شکایت نکرده است.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ به نقل از سعودی اسپورت، باشگاه النصر عربستان بعد از شکست برابر پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به کمیته انضباطی AFC  شکایت کرد.

النصری‌ها معتقد بودند که پرسپولیس به صورت غیر قانونی از بازیکنان جدید خود در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کرد اما AFC این شکایت را بعد از مشورت با فیفا رد کرد.

شکایت النصر به کمیته استیناف هم رد شد و بعد از آن رسانه‌های عربستانی مدعی شدند که سران النصر به دادگاه داوری عالی ورزشی هم شکایت کرده‌اند.

درحالی که هواداران النصر در روزهای اخیر منتظر اعلام رای کاس بودند دقایقی پیش عثمان ابوبکر مالی، روزنامه نگار سرشناس عربستانی مدعی شد که اصلا باشگاه النصر به کاس شکایت نکرده است.

او گفت: شکایت باید به صورت رسمی باشد و هیچ شکایت از باشگاه النصر در CAS به ثبت نرسیده است. مسئولان باشگاه باید شفافیت لازم را داشته باشند.

پرسپولیس و اولسان کره جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده‌اند و دیدار نهایی را شنبه هفته بعد برگزار خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهیار IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    النصر خودش از همه بیشتر می داند هیچ شانسی در پرونده شکایت علیه پرسپولیس ندارد و حتی شکایت رسیدگی دادرسی فوری در دادگاه کاس شکشت خورده و به همین دلیل این احتمال دارد به دلیل اینکه دوباره در کاس مثل کمیته استیناف سنگ روی یخ بشوند و آبرویشان برود و هزینه سنگین دادرسی و وکیل ندهند شاید از شکایت صرفنظر کنند در ضمن وقتی فینال آسیا برگزار شد این شکایت النصر دیگر پشیزی ارزش ندارد تمام تلاش النصر این بود یا دادرسی فوری دادگاه کاس تا قبل فینال رای صادر شود یا دستور موقت تعویق بازی فینال بگیرند با شکست همراه شد حالا چه النصر شکایت کند چه نکند هیچ شانسی در این پرونده ندارند
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      اون ۷نفری که دیسلایک‌دادن حالشون خوب نیست خخخخخخ
  • صمدقلی DE ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    مدیران ، کادر فنی ، بازکنان و هوادارن پرسپولیس باید هوشیار باشند . از ابتدا این بازی شکایت النصر که توسط برخی از استقلالی ها سازماندهی و به اون دامن زده شد صرفا برای بهم زدن تمرکز پرسپولیس بود پس طبیعتا این بازی تا روز و لحظه آخر ادامه خواهد داشت . یعنی بعید نیست شب مسابقه یا ساعتی قبل از مسابقه ما با هجمه شدید رسانه ای و انواع و اقسام خبرها در خصوص پیروزی النصر در شکایتش و یا تعویق مسابقه و اراجیفی از این دست مواجه بشویم . یادمون نرفته که خبر محرومیت پرسپولیس و طارمی در شب مسابقه با الهلال عنوان شد ه تاثیر وحشتناکی بر عملکرد تیم داشت یا کم لطفی ؛ شیطنت عادل فردوسی پور در مصاحبه با طارمی در شب مسابقه پرسپولیس . باید چهارچشمی مواظب همه چیز باشیم . بعضی ها نشون دادند حاضرند همه چیزشان را بدهند مبادا پرسپولیس این موفقیت بزرگش در رسیدن به فینال را با قهرمانی تکمیل کند .
    • دوستاره آبی آسیایی IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      واقعا اگر پرسپولیس مشکلی نداره چرا باید اینقدر استرس داشته باشین ؟
    • صمدقلی DE ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      اولا از همان ابتدای طرح این موضوع مسخره تمامی ارکان باشگاه نبود هیچ گونه مشکلی را با قاطعیت مطرح کردند . اینقدر سئله شفاف و روشن بود که پرسپولیس با یک وکیل جوان البته حاذق به مصاف انبوه لیست خفن ترین وکلای جهان که آب در دهان استقلالی ها راه انداخته بود و هر شب استقلالی ها با خیال خام و توهم احتمال موفقیت النصر می خوابیدند رفت و موفق هم شد . ولی علم روانشانسی می گوید هر خبر منفی و حاشیه ای وقتی با تکرار زیاد و بصورت یک موج منتشر بشود حتی با احتمال رخ دادن صفر می تواند در ذهن شما اثر بگذارد . این همون روشی است که رسانه های جریان اصلی و مافیای رسانه ای برای اثر گذاری بر ذهن مخاطبان از اون ستفاده می کنند مثل سوء استفاده ای که عادل فردوسی پور و همین خبرورزشی از جایگاه رسانه ای خود می کنند . استقلالی ها و رسانه های اجاره ای تحت امرشون که توسط شبکه گسترده مالی در اختیار استقلال اجیر شده اند صرفا می خواستند با شایعه پراکنی گسترده خوشی بخش بزرگی از مردم را برای یک مقطع کوتاه زایل کنند که به لطف همکاری خبرورزشی ها برای مدت کواهی موفق شدند اما ید الله فوق ایدیهم
    • ابرام US ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      بد بخت آن کسی که به خیال خودش دو ستاره داره ٬ اما نه در داخل میدان ٬ که در حا شیه ها ی آن بدنبال شکست حریف و ضربه زدن به اوست . بر فرض محال که پرسپولیس هم محروم و جریمه شد کدام شا یستگی تو به اثبات می رسه و یا کدام ارزش پرسپولیس قدرتمند و سر فراز زیر سؤال میره ؟ الا اینکه مثلا گفته شود پرسپولیس به اندازه کا فی پول نداشت بدهی مربی خودش را بدهد و محروم شد اما حریفش که عضوی از اعضای مثلث منحوس « تا س » هم هست ملیون ها پول یا مفت را خرج یک ایتالیایی شارلاتان و یک آلمانی زوار در رفته کرد و دست از پا آویزون تر با شیخ دیا و غیر شیخ از قطر برگشت جا یی که حریف سر فرازش پر سپولیس کبیر با شجا عت و رشادتش به فینالی رسید که دو قصل پیش از آن هم با تمام تضییقات و تنگدستی هاش با افتخار رسیده بود . غیر از این است ؟ پس زنده و جا وید باد پرسپولیس کبیر و نا مدار و کور باد چشم دشمنان و بد خواهان خفاش مرام و مسلک آن . .... ================================================================================================= آ ق« رضا » را کور کرد« یاردان قلی» ...... از صمد هم نگذرد « نا در قلی»
  • رضا IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    خنده دار نیست این خبر وکیل پرسپولیس اعلام. کرد ‌کاین النصر ازکاس به دستشون رسیده اون وقت این خبر جعلی را باور می کنین که النصر اصلا به کاس شکایت نکرده فردا مارکوس موتا نقره داغتون میکنه منتظر باسید
  • رضا IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    به همین خیال باشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی